loading...
ساخت بج سینه، تندیس، مدال و شیلد | نشانه ساز
غلامرضا اکبری بازدید : 9 یکشنبه 02 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نکات مهم در هنگام سفارش تندیس آماده

در هنگام سفارش تندیس آماده، باید به نکات زیر توجه کنید:
ابعاد و اندازه تندیس: ابتدا باید ابعاد و اندازه مورد نظر برای تندیس را مشخص کنید تا تندیس، مناسب با اندازه مورد نظر تهیه شود.
مواد استفاده شده: اطمینان حاصل کنید که مواد استفاده شده در ساخت تندیس از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا تندیس در برابر عوامل مختلف محافظت شود.
طراحی و شکل تندیس: مطمئن شوید که طراحی و شکل تندیس با سلیقه شما هماهنگ است و به دلخواه شما اجرا شده است.
قیمت و هزینه: قبل از سفارش تندیس آماده، قیمت و هزینه تندیس را با دقت بررسی کنید تا هزینه‌ های اضافی به شما تحمیل نشود.
زمان تحویل: زمان تحویل تندیس را با دقت در نظر بگیرید تا در صورت نیاز به تندیس در زمان خاصی، به مشکل بر نخورید.
شرایط پرداخت: شرایط پرداخت هزینه را مطالعه کرده و مطمئن شوید که با شرایط پرداخت ارائه شده موافق هستید.
با رعایت این نکات، می ‌توانید سفارش تندیس آماده خود را با اطمینان در سایت نشانه ساز ثبت کنید و
در زمان دلخواه خود، تحویل بگیرید.

مزایا و معایب تندیس آماده 

تندیس آماده مزایا و معایب مختص به خود را دارد که مشتریان بهتر است قبل از هر نوع سفارشی با آن آشنا شوند. در این قسمت به بررسی این موارد می‌پردازیم. مهم‌ترین مزیت تندیس آماده تحویل سریع آن است که باعث شده به آن تندیس فوری نیز بگویند. با توجه به حذف زمان طراحی و قالب‌گیری، در مدت زمان کوتاهی ساخته می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود برای مواقع ضروری و فورس ماژور بسیار کارآمد باشد. ضمنا حذف طراحی و قالب‌گیری باعث کاهش چشمگیر هزینه نهایی ساخت تندیس آماده می‌شود. به ویژه اگر تیراژ و تعداد سفارش مشتری اندک باشد. البته در کنار این همه مزیت، این نوع معایبی نیز دارد. مهم‌ترین ایراد آن انعطاف پذیری کمتر آن نسبت به نوع سفارشی است. به عبارت دیگر چون محصول از قبل آماده شده است. نمی‌توان بعضی موارد دلخواه را در آن لحاظ کرد. مورد دیگر سادگی این مدل می‌باشد. دیگر مسئله مهمی که مشتریان باید به آن توجه کنند این است که گاهی تندیس‌های آماده تناسب کمی با رویداد موردنظر سفارش‌دهندگان داشته باشد. البته شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن تعدادی زیادی تندیس آماده این نقصان را جبران کرده است و متناسب با هر رویدادی به شما نوع مناسب پیشنهاد می‌دهد.

غلامرضا اکبری بازدید : 18 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)


هنگامی که ما یک تاریخی را برای انجام کاری مد نظر می گیریم از سر رسید استفاده می‌کنیم. معمولا برای کارهای اقتصادی و حسابرسی ها شما می‌توانید از سر رسید استفاده کنید. انواع مختلفی سر رسید ها در بازار وجود دارد که قیمت های متفاوتی دارند. یکی از مواردی که امروزه در امر تجارت نقش مهمی دارد، اطلاع از زمان تعهدات است. همچنین برای این که شرکت ها، اشخاص حقیقی و حقوقی که در فعالیت های اقتصادی هستند درباره وضعیت تعهداتی خود دچار اشتباه نشوند احتیاج به آگاهی از زمان انجام آن دارند. این فرایند با استفاده از سر رسید ها صورت خواهد گرفت. در مقاله پیش رو و در وبسایت نشانه ساز ما به بررسی سر رسید سیمی ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. 

سر رسید جلد سخت سیمی


به طور کلی با توجه به استفاده روز افزون از علم الکترونیک در فعالیت های اقتصادی، استفاده از سر رسید ها به دو نوع اینترنتی و سنتی هستند. در این بخش ما در مورد سر رسید جلد سخت سیمی صحبت خواهیم کرد. این سر رسید معمولاً از موادی مانند کاغذ مقوایی یا کارتن سخت ساخته می‌شود. سر رسید کاغذی با جنس سخت به منظور افزایش استحکام و محافظت انتهای رسید کاغذی استفاده می‌شود. 
این سر رسید می‌تواند به صورت قابل جدا سازی یا ثابت نصب شود و به طور معمول شامل یک قسمت جمع‌آوری شده بر روی انتهای رسید کاغذی و یک قسمت سخت برای حفظ شکل و استحکام رسید کاغذی است. سر رسید کاغذی با جنس سخت می‌تواند به عنوان نمادی برای حفظ و نگهداری رسیدها و اسناد مهم مورد استفاده قرار گیرد.

سر رسید سیمی ۱۴۰۳ ارزان 


به طور کلی سر رسید ها قیمت های مختلفی دارند اما طبیعتاً اگر کیفیت بهتری را مد نظر دارید باید هزینه بیشتری در نظر بگیرید. با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و این که از سر رسید جهت اطلاع رسانی قرارها و وضعیت ها استفاده می‌شود. بنابراین از لحاظ قانون مالیاتی ارزش آن چنانی ندارد و بیشتر برای اطلاع رسانی از مسائل تعهداتی مورد استفاده خواهد شد. به طور کلی کیفیت سر رسید ها ملاک خاصی ندارد. اما شاید از لحاظ ظاهری توجه خاصی به آن ها شود

سالنامه فانتزی ۱۴۰۳


بعد از این که در مورد مدل های ارزان سر رسید سیمی ۱۴۰۳ صحبت کردیم به بررسی این موضوع می پردازیم. سالنامه فانتزی یک نوع سالنامه است که معمولاً در زمینه های مرتبط با عناصر فانتزی و خیال‌پردازی تهیه و انتشار می‌یابد. این سالنامه‌ها معمولاً شامل مقالات، داستان‌ها، تصاویر، نقاشی‌ها و اطلاعات مرتبط با دنیای فانتزی است. آن‌ها می‌توانند موضوعاتی مانند جهان‌های خیالی، افسانه‌ها، انیمیشن‌ها، بازی‌های ویدیویی، کتاب‌ها و فیلم‌های فانتزی را پوشش دهند. 
سالنامه فانتزی برای طرفداران فانتزی و علاقه‌مندان به دنیای خیالی و خلاقیت ساخته شده است. همچنین به عنوان یک منبع اطلاعات و سرگرمی برای آن‌ها عمل می‌کند.

خرید سر رسید سیمی  ۱۴۰۳


برای خرید سررسید سیمی  ۱۴۰۳ روش های مختلفی وجود دارد.  
برای خرید سر رسید سیمی، شما می‌توانید به فروشگاه‌های الکترونیکی، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و یا فروشندگان متخصص در این زمینه مراجعه کنید. در این فروشگاه‌ها، معمولاً مجموعه‌ای از سر رسیدهای سیمی در انواع و اندازه‌های مختلف وجود دارد. 
شما می‌توانید نیازهای خود را مشخص کنید و سر رسیدهایی را که با مشخصات مورد نظرتان همخوانی دارند، انتخاب کنید. در صورتی که نمی‌توانید سر رسید سیمی را در فروشگاه‌های محلی پیدا کنید، می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی نیز خریداری کنید.

قیمت رسید سیمی ۱۴۰۳


بعد از توضیحات درباره نحوه سر رسید سیمی ۱۴۰۳ بخش قیمت ها می‌رسیم. قیمت سر رسید سیمی بر اساس چندین عامل متفاوت تعیین می‌شود. در زیر، عوامل اصلی که تأثیر مستقیم بر قیمت رسید سیمی دارند را بررسی می‌کنیم:
جنس و کیفیت
سر رسید سیمی‌ از مواد مختلفی مانند فلزات، پلاستیک‌ها و مقواها تهیه می‌شوند. جنس و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت سر رسید سیمی بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. سر رسیدهای با جنس و کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.
اندازه و ابعاد
سر رسید سیمی‌ها در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی در دسترس هستند. اندازه و ابعاد سر رسید سیمی نیز می‌توانند بر قیمت آن تأثیر بگذارند. عموماً سر رسیدهای بزرگ‌تر و پیچیده قیمت بالاتری دارند.
قابلیت جدا شدن
سر رسید سیمی‌ها می‌توانند قابل جداشدن یا غیرقابل جداشدن باشند. سر رسیدهای قابل جداشدن، که قابلیت تعویض سیم‌ها را فراهم می‌کنند، معمولاً قیمت بالاتری دارند.
برندها و تولیدکننده
برندها و تولیدکنندگان مختلفی برای سر رسید های سیمی وجود دارند. برندها و شرکت‌های مشهور تر در حالت عمومی به دلایل مختلف قیمت بالاتری دارند، در حالی که برندها و تولیدکنندگان معمولی تر قیمت پایین‌تری دارند.
بازار و عرضه و تقاضا
شرایط بازار مانند رقابت، عرضه و تقاضا نیز می‌توانند بر قیمت سر رسید سیمی‌ها تأثیر بگذارند. در بازارهای رقابتی، قیمت‌ها ممکن است کاهش یابد، در حالی که در صورت عرضه محدود و تقاضا بالا، قیمت‌ها ممکن است افزایش یابد.
به طور کلی، قیمت سر رسید سیمی‌ها  و هدایای تبلیغاتی و لوح تقدیر و تندیس  بسته به موارد فوق و دیگر عوامل ممکن است متفاوت باشد. 

سفارش سر رسید سیمی ۱۴۰۳


ما در وبسایت نشانه ساز با چندین سال تجربه مدل های مختلفی از سر رسید سیمی را تولید می‌کنیم. شما می توانید با مشورت از متخصصان ما بهترین نمونه را برای خرید سر رسید سیمی ۱۴۰۳ انتخاب کنید. علاوه بر این شما می توانید جهت سفارش سر رسید سیمی ۱۴۰۳ به مکان ها یا مغازه های مختلفی که در سطح شهر در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. البته همان طور که در بخش های قبل بررسی کردیم قیمت ها برای هر مدل از سر رسید ها متفاوت هستند. 

غلامرضا اکبری بازدید : 24 دوشنبه 18 دی 1402 نظرات (0)

تندیس مشاهیر ادبی زن

در ایران از زمان‎های قدیم تا به امروز زن جایگاه ویژه‌ای در زندگی، خانواده، جامعه و البته در شعر فارسی داشته، حتی زنان بسیاری در جامعه ما از موفقیت‌ها و درجات بالای علمی، ادبی، اجتماعی و سیاسی برخوردار هستند. بسیاری از زنان سرزمین ما در طول تاریخ در زمینه‌های مختلفی چون سرودن شعر به شهرت و آوازه والایی دست یافته‌اند و سالانه در جشنواره‌های مختلف به منظور یادبود و قدردانی از زحمات افراد فعال در زمینه‌های ذکر شده تندیس مشاهیر ادبی زن به این افراد هدیه داده می‌شود. از جمله این مشاهیر ادبی زن می‌توان به سیمین دانشور، سیمین بهبانی، پروین اعتصامی یا مهستی گنجوی شاعر فارسی سرای سده پنجم و ششم اشاره کرد.

تندیس مشاهیر ادبی مرد

از برترین مشاهیر ادبی مرد ایران می‌توان از افراد پر آوازه‌ای چون استاد شهریار، سهراب سپهری، مهدی اخوان ثالث، ملک الشعرای بهار و … نام برد. معمولاً از تندیس این افراد در همایش ها، جشنواره ها و مراسم فرهنگی و ادبی مختلف استفاده می‌شود. این نوع تندیس مشاهیر ادبی مرد به صورت حجیم و سه بعدی طراحی شده و غالباً نمادی از افراد مشهور ادبی هستند که در جشنواره‌های مختلف به پاس تشکر و قدردانی از تلاش‌های افراد موفق در زمینه‌های ادبی و فرهنگی به آنها اعطا می‌شود.

قیمت تندیس مشاهیر

ساخت تندیس مشاهیر یکی از اقدامات فرهنگی خارق العاده‌ای است که از زمان‌های قدیم تا به امروز رواج داشته و به منظور ارج نهادن به مقام والای بزرگان، فضلا، دانشمندان، مشاهیر، شهداء و سرداران قرون گذشته و معاصر ایران زمین انجام می‌گیرد. از انواع تندیس‌ها به منظور قدردانی و تجلیل از چهره‌های مختلف هنری و ادبی در همایش‌ها و بزرگداشت‌هااستفاده می‌شود . این تندیس ها به سبب ارزشی که دارند بایستی از سوی برترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده تندیس چون شرکت نشانه ساز تهیه و ساخته ‌شوند تا بدین طریق به تمامی جوانب ساخت تندیس افراد معروف قدیم و جدید از جمله هویت تمدن باستانی، دانش و فرهنگ غنی میهن عزیزمان، ایران، که در زمره کهن ترین و گرانمایه ترین تمدن ها در بین سایر ملل جهان است، توجه شود.

غلامرضا اکبری بازدید : 35 سه شنبه 17 اسفند 1400 نظرات (0)

مجتمع آموزشی، فرهنگی دکتر حسابی در شهرستان قم قرار دارد. این مجتمع در مقاطع دبستان، متوسطه دوره اول و دوم دانش آموز دارد. هر ساله از نفرات برگزیده و افتخارآفرین این مجموعه در مراسم خاصی تجلیل به عمل می‌آید. متناسب با نام این مجتمع، تندیس دکتر حسابی به نفرات برگزیده اهدا می‌شود. جنس پایه تندیس از سنگ و بدنه با استفاده از زاماک ساخته شده است. این تندیس سه بعدی با طراحی خلاقانه و روش‌های ساخت نوین توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. شما می‌توانید جهت ثبت سفارش انواع تندیس حجمی با همکاران ما در شرکت نشانه ساز تماس برقرار سازید.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است

گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد.

ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این یادبود نسبت به تندیس تندیس آماده و کریستال وزن بیشتری داشته باشد. طرح نهایی به سازندگان مجرب تحویل داده خواهد شد و در کارگاه‌های پیشرفته به روش ریخته گری آن را می‌سازند. صنعتگران نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌برند تا قالبی ایده آل ایجاد کنند چون محصول نهایی از دل این قالب بیرون می‎‎آید. با توجه به نوع سفارش، از تاکتیکهای متنوعی در زمینه ساخت تندیس حجمی استفاده می‌کنند که تشریح کامل آنها فراتر از این نوشته خواهد بود. در نهایت پس از ساخت، تندیس اولیه ساخته شده آبکاری خواهد شد تا جلوه حقیقی و زیباتری داشته باشد.

غلامرضا اکبری بازدید : 37 چهارشنبه 11 اسفند 1400 نظرات (0)

خورموج یکی از شهرهای استان بوشهر و مرکز شهرستان دشتی می‌باشد. زبان مردم خورموج فارسی و گویش معمول در این شهر دشتی است. این شهر چهرهای ادبی بسیار شایسته‌ای دارد. تیرماه ۹۷ همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار شهر خورموج برگزار گردید. در این مراسم گرامیداشت، به افراد برگزیده تندیس پلکسی زیبایی جهت یادبود اهدا گشت. این تندیس‌های زیبا که به نوعی تلفیق پلکسی و شیشه را به نمایش می گذارد، به سفارش دبیرخانه این انجمن و توسط گروه نشانه ساز طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید جهت سفارش تندیس با همکاران ما در شرکت تولیدی نشانه ساز تماس برقرار نمایید.

تندیس شیشه ای یا کریستال نیز به طور جداگانه یکی از انواع تندیس می باشد که کاربردهای فراوانی دارد. به طور مثال همگی شما با جشنواره فیلم فجر آشنا هستید. در پایان این جشنواره به نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف یادبودهای زیبایی اهدا می‌شود. تندیس سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نمونه‌ای زیبا از یک تندیس کریستال می‌باشد. این تندیس همه ساله به سفارش دبیرخانه جشنواره در کشوری دیگر تولید می‌شود. سپس تندیس کریستال نهایی وارد کشور می‌شود. علت تولید تندیس جشنواره در خارج از کشور پیچیدگی طرح بود که اجرا و پیاده‌سازی را دشوار می‌نمود. خوشبختانه در سالهای اخیر با بومی سازی این تکنولوژی اینک در داخل کشور نیز امکان تولید آن وجود دارد. البته شاید کیفیت ساخت آن در این مرحله نیاز به بهبود داشته باشد، اما به طور کلی قابل قابل ستایش است.

تندیس کریستال برای مواردی که شما نیاز به حک و چاپ متن به صورت سه بعدی دارید بسیار مناسب می‌باشد. جلوه زیبای این تندیس وشفافیت آن ( که باعث شده به آن تندیس شیشه ای نیز بگویند) یکی از دلایل اشتیاق مخاطبین برای سفارش این یادبود میباشد. اگر قصد آن را دارید که در مراسمات تجلیل، محصول زیبا به برگزیدگان هدیه بدهید که جلوه زیبایی داشته باشد، می‌توانید تندیس شیشه ای را انتخاب نمایید. این نوع تندیس برای چاپ عکس و کارهای آتلیه‌ای نیز مناسب است. ضمنا قالب‌های این یادبود چون در ابعاد و طرح‌های مختلف وارد کشور می‌شود، می‌توان از آنها به عنوان تندیس آماده نیز استفاده کرد.

غلامرضا اکبری بازدید : 41 دوشنبه 09 اسفند 1400 نظرات (0)

تندیس کریستالی نیروگاه برق از نمونه کارهای ساخت تندیس است که توسط گروه نشانه ساز به سفارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران طراحی و ساخته شده است.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس کریستال است و در آن از تکنیک های مدرن طراحی شفاف استفاده شده است همچنین بهره گیری از تکنیک چاپ سه بعدی داخل شیشه جلوه خاصی در آن ایجاد کرده است.

قیمت تندیس کریستال رابطه مستقیمی با قالب اولیه آن دارد. به طور کلی می‌توان گفت قیمت این یادبود تا حد زیادی به اندازه و حجم قالب آن بستگی دارد. پیشتر برای شما بیان کردیم که تندیس کریستالی نمونه‌ای از یک یادبود وارداتی و شیک است. علاوه بر اندازه و حجم قالب اولیه عموامل دیگری نیز می‌تواند در تعیین هزینه نهایی تاثیرگذار باشد. عواملی مانند نوع چاپ که شاید مهم‌ترین کاری است که توسط شرکت‌های مرتبط انجام می‌شود. چاپ بر روی تندیس کریستال می‌تواند صرفا حکاکی بر روی لایه روی ان باشد که ساده تر است. در این موارد مطمئنا هزینه نهایی نیز کاهش خواهد یافت. اما اگر قصد دارید تصویریا نوشته ‌ای خاص را به صورت سه بعدی و در فضای داخلی کار چاپ نمایید نیاز به صرف هزینه بیشتری می‌باشد.

شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن کارگاه‌ها و ابزار چاپ سه بعدی بالاترین کیفیت این نوع چاپ را با نازل‌ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد. ضمنا اگر شما تندیس کریستالی خود را به ما سفارش دهید نگرانی بابت کیفیت قالب اولیه آن نخواهید داشت. شرکت نشانه ساز برای ساخت تندیس کریستال از باکیفیت‌ترین قالب‌های برشکاری شده استفاده می‌کند. در نظر داشته باشید که تیراژ سفارش بالاتر نیز مطمئنا باعث کاهش هزینه شما خواهد شد.

غلامرضا اکبری بازدید : 33 چهارشنبه 04 اسفند 1400 نظرات (0)

کلاسینو اولین اموزشگاه آنلاین در کشور می باشد. کلاسینو آموزشگاه آنلاینی هست که مجازی سرکلاس حاضر می شوید، به صورت زنده با استاد حرف میزنید، تکالیف و آزمون ها جدی پیگیری می شوند و از هر جای دنیا می توانید به کلاسینو دسترسی پیدا کنید. این آموزشگاه در شهر تهران بزرگراه جلال آل احمد بین شهرآرا و پاتریس لومومبا واقع شده است.

تندیس کریستالی کلاسینو از نمونه کارهای است که توسط گروه نشانه ساز و به سفارش آموزشگاه کلاسینو طراحی و ساخته شده است

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس، تماما” از  کریستال وارداتی است و در آن از شیوه های به روز و جدید طراحی شفاف استفاده شده است همچنین با بهره گیری از تکنیک چاپ لیزری سه بعدی داخل شیشه ( کریستال) جلوه خاصی در آن ایجاد کرده است.

تندیس کریستالی یا شیشه‌ای یکی از انواع مهم و اصلی یادبود می‌باشد. قابلیت چاپ بر روی شیشه و کریستال این نوع یادبود را برای حکاکی‌های چهره و تصویر بسیار سازگار کرده است. افزون بر این موارد تندیس شیشه ای برای حک متن نیز بسیار مناسب می‌باشد. تمامی این ویژگی ها به علاوه کیفیت و درخشش ظاهری آن، تندیس‌های کریستال را به یک یادبود ارزشمند و خاص تبدیل کرده است. یکی از ویژگی متفاوت این تندیس‌ها ماده اصلی آن است. نکته اینجاست که قالب اصلی این تندیس‌ها به صورت وارداتی و آماده می‌باشد. جالب بدانید امروزه از استفاده‌های رایج تندیس‌های کریستال، چاپ فلت تصاویر و عکس‌های شخصی بر روی آن است. از این نوع تندیس‌ها به عنوان شیئی دکوری نیز استفاده می‌کنند.

گروه نشانه ساز علاوه بر تندیس کریستال ساخت انواع مختلف تندیس ها نظیرتندیس حجمی و فلزی، تندیس پلکسی،تندیس اماده و... را با کیفیت و قیمت مناسب را انجام می دهد.

غلامرضا اکبری بازدید : 32 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)

جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی ار معدود کشورهای منطقه خاورمیانه، از سابقه طولانی در زمینه ارتباطات ماهواره‌ای برخوردار است و از سال ۱۳۴۸ با عضویت در برخی از مجامع بین‌المللی مرتبط با فضا خود را به عنوان کشوری پیشرو در امر هوافضا به دنیا معرفی کرده است.

همانگونه که گفته شد، تشکیل یک نهاد مستقل و متمرکز در امر فضا در کشورمان امری اجتناب‌ناپذیر بود و خلا چنین سازمانی در مجامع داخلی و خارجی به شدت احساس می‌شد. در راستای تحقق آن سازمان فضایی ایران در سال 1389 بر اساس مصوبه شورای عالی اداری  و به‌منظور انجام مصوبات شورای عالی فضایی کشور و امور مطالعاتی و‌پژوهشی و طراحی و مهندسی و اجرا در زمینه فناوری‌های خدمات فضایی و سنجش از‌راه دور و تقویت شبکه‌های ارتباطی و فناوری فضایی در داخل و خارج از کشور تشکیل ‌گردید.

این سازمان مسابقات علمی مختلفی برگزار می‌کند. شرکت نشانه ساز به عنوان یک شرکت شناخته شده در زمینه تولید تندیس با سازمان فضایی ایران  جهت ساخت یادبودهای ویژه همراهی می‌کندتندیس پلکسی زیبا و خاصی که توسط گروه تولیدی نشانه ساز برای این شرکت طراحی شده است را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. شما هم می‌توانید با یک تماس تندیس اختصاصی خود را سفارش دهید.

جهت مزید اطلاع ، یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است.

غلامرضا اکبری بازدید : 42 چهارشنبه 27 بهمن 1400 نظرات (0)

کار خانه شامپو شبنم که واقع در شهر اصفهان است وشامپوهای شبنم راتولید می کند زیر مجموعه ای از شرکت گلتاژ وتحت لیسانس پاکسان می باشد. این کار خانه یکی از کار خانه های قدیمی در امر تولید شامپو می باشد.کار خانه شامپو شبنم با تولید بهترین شامپو های با کیفیت ونمونه توانسته مشتریان خودرا سالیان سال حفظ کند.
به عبارتی کیفیت وکمیت خود را باعمل به اثبات رسانده است نه با حرف.

شامپو شبنم به عنوان یک نشان تجاری شناخته شده در زمینه بهداشت فعالیت می‌کند. تولیدات این برند با حجم بسیار بالا و قیمت مناسب در کشور به فروش می‌رسد. وزارت بازگانی کشور به پاس این مقدار بالا از تولید، تندیس حجمی زیبایی به این برند اهدا کرد. ساخت تندیس شامپو شبنم توسط طراحان و صنعتگران شرکت تولیدی نشانه ساز صورت پذیرفته است. شما نیز می‌توانید جهت سفارش انواع تندیس با ما تماس بگیرید.

ما نشانه ساز شما هستیم.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است.

قیمت تندیسبه عوامل مختلفی بستگی دارد. اصلی‌ترین عواملی که در قیمت‌گذاری آنها نقش دارد جنس، شکل طراحی و نوع سفارش است. این یادبود‌ها با مواد گوناگونی ساخته می‌شوند. قیمت مواد اولیه که در ساخت یادبود به کار می‌رود در تعیین قیمت نهایی آن نقش عمده‌ای دارد. شکل و طراحی هم  به صورت آشکار در تعیین قیمت هر تندیسی تاثیر به سزایی دارد.

مسلما تندیس‌های حجمی و حک‌های لیزری نسبت به همتایان خود که به صورت معمولی با قابلیت چاپ ساده تولید می‌گردند، قیمت بالاتری دارند. نوع سفارش که خود شامل بخش‌های متفاوتی است نیز می‌تواند به صورت ویژه در تعیین قیمت تندیس موثر باشد. به طور در یادبود‌های سفارشی، هزینه طراحی نیز به هزینه پرداختی اضافه می‌گردد. ضمنا تعدادی که سفارش داده می‌شود نیز به طور مسلم درتعیین قیمت آن نقش به سزایی دارد. هرچه تعداد کالای سفارشی افزایش یابد هزینه و قیمت نهایی آن کاهش بیشتری خواهد یافت.

غلامرضا اکبری بازدید : 39 یکشنبه 24 بهمن 1400 نظرات (0)

دانشگاه کارلتون به عنوان یک دانشگاه معتبر در شهر اتاوا، پایتخت کانادا قرار دارد. دانشگاه کارلتون دانشگاهی جامع و بین المللی است. این دانشگاه در سال 1942 میلادی و ابتدا در قالب کالجی کوچک تاسیس شده است. در حال حاضر دانشگاه کارلتون با پذیرفتن دانشجویانی از بیش از ۱۰۰کشورجهان، به عنوان یک مرکز آموزشی عالی بین المللی شناخته شده می‌باشد. همه ساله هزاران دانشجو در رشته‌های متنوع از این دانشگاه فارغ التحصیل خواهند شد.در جشن پایان تحصیلات به دانشجویانی که دوره تحصیلی خود را با موفقیت سپری کرده‌اند تندیس‌ پلکسی زیبایی اهدا خواهد شد. گروه تولیدی نشانه ساز به عنوان یک شرکت بین المللی ساخت تندیس مراسم پایان دوره دانشجویان این دانشگاه را بر عهده داشته است. شما می‌توانید جهت سفارش تندیس فارغ التحصیلی با همکاران ما تماس برقرار سازید.

غلامرضا اکبری بازدید : 37 سه شنبه 19 بهمن 1400 نظرات (0)

کارتینگ، نوعی ورزش است که به عنوان مادر ورزش اتومبیل‌رانی شناخته می شود، زیرا نقطه‌ی شروعی است برای حرفه‌ای شدن در اتومبیل‌رانی.ورزش کارتینگ، با خودروهای مخصوص ۴ چرخی که چرخ‌هایشان بیرون از بدنه و گلگیرها است به نام کارت انجام می‌شود. برای لذت بردن از ورزش کارتینگ، نیازی نیست یک راننده حرفه‌ای باشید. کارت‌ها حتی برای افرادی که گواهینامه هم ندارند مجاز می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این کارت‌ها دو نوع دارند؛ کارت رنتال برای مبتدیان که استفاده از آن، تنها به ۵ دقیقه آموزش نیاز دارد و کارت ریس برای حرفه‌ای‌ها. بنابراین حتی کودکان از ۶ سال به بالا می‌توانند از این ورزش لذت ببرند.

تندیس کریستالی مسابقات ملی کارتینگ از نمونه کارهای ساخت تندیس است که توسط گروه نشانه ساز به سفارش فدراسیون موتور سواری و اتوموبیل رانی ایران طراحی و ساخته شده است.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس کریستال است و در آن از تکنیک های مدرن طراحی شفاف استفاده شده است همچنین بهره گیری از تکنیک چاپ سه بعدی داخل شیشه جلوه خاصی در آن ایجاد کرده است.

شرکت نشانه ساز علاوه بر تندیس سایر اقلام تبلیغاتی نظیر بج سینه، مدال ورزشی، لوح تقدیر، انواع پرچم اعم از پرچم تشریفات و پرچم رومیزی و... را با کیفیت مناسب تولید می نماید.

غلامرضا اکبری بازدید : 43 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

تندیس حجمی  سیمرغ  از نمونه کارهایی  می باشد که توسط گروه نشانه سازطراحی و ساخته شده است. این تندیس به سفارش  فرهنگستان ادبی شیراز طراحی  و ساخته شده است.سیمرغ به عنوان یک پرنده اسطوره‌ای جایگاه خاصی در فرهنگ و ادبیات پارسی دارد. درقسمت زیرین این تندیس نیز نمایی از حافظیه زیارتگاه عاشقان غزل پارسی طراحی گردیده است. شما می‌توانید ساخت تندیس مورد نظر خود را با یک تماس به ما سفارش دهید. همکاران ما در زمان تعیین شده طرح پایانی را به شما تحویل خواهند داد.

متریال ( جنس ) مواد استفاده شده در این تندیس برنج و پلگسی ساخته شده است و در ساخت آن از تکنیک‌های مدرن استفاده شده است.

گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد.

ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این یادبود نسبت به تندیس تندیس آماده و کریستال وزن بیشتری داشته باشد. طرح نهایی به سازندگان مجرب تحویل داده خواهد شد و در کارگاه‌های پیشرفته به روش ریخته گری آن را می‌سازند. صنعتگران نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌برند تا قالبی ایده آل ایجاد کنند چون محصول نهایی از دل این قالب بیرون می‎‎آید. با توجه به نوع سفارش، از تاکتیکهای متنوعی در زمینه ساخت تندیس حجمی استفاده می‌کنند که تشریح کامل آنها فراتر از این نوشته خواهد بود. در نهایت پس از ساخت، تندیس اولیه ساخته شده آبکاری خواهد شد تا جلوه حقیقی و زیباتری داشته باشد.

غلامرضا اکبری بازدید : 37 دوشنبه 10 آبان 1400 نظرات (0)

غذای ایرانی همیشه ازجایگاه ویژه ای در آشپزی جهان  برخوردار بوده است. شبکه جهانی جام جم مسابقاتی را تحت عنوان غذای ایرانی آغاز کرد. در پایان این مسابقه و در کنار سایر جوایزبه نفرات برگزیده تندیس زیبای جشنواره غذای ایرانی را نیز به عنوان یادبود  این مسابقه اهدا کرد. این تندیس پلکسی گلس زیبا توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

علاوه بر تندیس پلکسی گلس سفارشی که طراحی و ساخت آن براساس سلیقه مشتریان گرامی می باشد. امروزه استفاده از تندیس آماده در مراسمات تجلیل و گرامیداشت بسیار رایج و پررونق است. گاهی به علت نداشتن زمان کافی یا صرفه‌جویی در هزینه، مشتریان ترجیح می‌دهند از تندیس آماده استفاده کنند. این نوع تندیس، که به آن تندیس فوری نیز می‌گویند باعث سرعت بخشیدن به کار شما می‌شود متریال مورد استفاده در تندیس فوری غالبا" پلکسی گلس می باشد.

تندیس کریستال یا شیشه‌ای یکی از انواع مهم و اصلی یادبود می‌باشد. قابلیت چاپ بر روی شیشه و کریستال این نوع یادبود را برای حکاکی‌های چهره و تصویر بسیار سازگار کرده است. افزون بر این موارد تندیس شیشه ای برای حک متن نیز بسیار مناسب می‌باشد. تمامی این ویژگی ها به علاوه کیفیت و درخشش ظاهری آن، تندیس‌های کریستال را به یک یادبود ارزشمند و خاص تبدیل کرده است

تندیس حجمی فلزی خاص‌ترین نمونه تندیس می‌باشد. گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد.ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این یادبود نسبت به تندیس آماده و کریستال وزن بیشتری داشته باشد.

غلامرضا اکبری بازدید : 45 سه شنبه 04 آبان 1400 نظرات (0)

قدمت و عمر ساخت تندیس‌ به چند ده هزار سال قبل برمی‌گردد.تندیس‌ها یکی از بهترین ابزارهای تشویقی برای سازمان ها و اشخاص برگزیده است که در مراسم های مختلف  به آنها اهدا می گردد.این ابزار ضمن اینکه یادبودی گرانبها برای سازمان و فرد محسوب می‌شود جنبه تبلیغی و جلوه ظاهری مناسبی نیز دارد. تندیس پلکسی روز پرستار با طرح مفهومی شمع، بال و پرجم ایران به سفارش بهداری کل ناجا توسط گروه تولیدی نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارند می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت تندیس های پلکسی گلس قیمت مناسب آن می‌باشد. این تندیس ها با توجه به ماده اولیه مورد استفاده در آن، هزینه ساخت مقرون به صرفه‌ای دارد. ضمنا با توجه به اینکه تعداد سفارش این تندیس غالبا بالاست، هزینه نهایی آن کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. این هزینه مناسب باعث شده است که این تندیس انتخاب خوبی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در مراسمات تجلیل گروهی باشد. گروه تولیدی نشانه ساز با در اختیار داشتن گروه حرفه‌ای طراحی و تولید و به کارگیری مواد اولیه مرغوب و در اختیار دستگاه‌های پیشرفته سابقه درخشانی در تولید و ساخت انواع تندیس‌های پلکسی دارد.

غلامرضا اکبری بازدید : 35 سه شنبه 27 مهر 1400 نظرات (0)

گروه شرکت خودروسازی هیوندای موتور ( Hyundai Motor Company ) در سال 1967  میلادی در کره جنوبی تاسیس گردید.این شرکت در سراسر جهان دارای نمایندگی می باشد. در ایران شرکت آسان موتور به عنوان نماینده رسمی شرکت هیوندای موتورکمپانی می باشد.

شرکت آسان موتور به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره ملی و نمایشگاه تخصصی خدمات خودرویی سفارش ساخت تندیس این جشنواره را به گروه نشانه ساز ارائه داد.تندیس جشنواره مذکور از جنس پلکسی گلس ساخته شد و در پایان مراسم به نفرات برگزیده اهدا گردید.

تندیس یا همان یادبود، جسمی زیبا و شکیل است که برای قدردانی از تلاش فردی که در زمینه‌ای خاص حائز موفقیت شده‌، به او اهدا می‌گردد. جشنواره‌های بین المللی فیلم و موسیقی، مسابقات علمی یا رویدادهای ورزشی و ... با تندیس‌های منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شوند. تندیس مراسم اسکار نمونه‌ای از یادبودهای معتبر جهانی و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین یادبود جشنواره‌های داخلی می‌باشد. اهدا تندیس به فرد برگزیده، باعث افزایش اعتبار آن رویداد و ثبت بهتر این افتخار در ویترین شخصی آن فرد خواهد شد. امروزه ساخت تندیس هنری است که توسط صنعتگران ماهر و با تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود. تندیس‌ها کاربرد فراوانی دارند و استفاده از آن بسیار رایج شده‌است. به طور مثال دانشگاه‌های معتبر ایران بعد از پایان دوره به فارغ‌التحصیلان خود تندیس‌هایی به عنوان یادبود و تجلیل از تلاش آنها در راه کسب علم اهدا می‌کنند.

تندیس دارای انواع متنوع و گوناگونی می باشد که شامل: تندیس پلکسی گلس، تندیس حجمی و فلزی، تندیس کریستال و تندیس آماده است.

تندیس پلکسی یکی از انواع محبوب و پرکاربرد یادبود است. از مزایای آن می‌توان به قابلیت بالای چاپ آن اشاره کرد. ضمنا پلکسی برای طراحی های ظریف به نسبت قیمت، کیفیت مناسبی دارد و به علت تنوع بالا در رنگ بندی، برای سازندگان محدودیتی در اجرای طرح های پیچیده ایجاد نمی کند.

تندیس فلزی و حجمی به روش ریخته گری ساخته می‌شود و به واسطه اشکال منحصر به فرد می تواند یادبودی خاص برای جشنواره ها، مسابقات، همایش ها و .. باشد. در طراحی این یادبود، خلاقیت عامل مهمی است و جنس آن به انتخاب مشتری می تواند زاماک، سرب یا برنج باشد.

تندیس کریستال معمولا به واسطه شفافیت و چاپ روی شیشه محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد. مدل سه بعدی آن قابلیت حکاکی داخلی دارد که آن را از انواع دیگر متمایز خواهد کرد. شعار، لوگو و یا متن درخواستی مشتری با استفاده از لیزر سه بعدی داخل این یادبود‌ها چاپ می شود و جلوه ای زیبا به آن می دهد.

غلامرضا اکبری بازدید : 39 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

مناطق آزاد تجاری - صنعتی، طبق تعریف سازمان توسعه صنعتی ملل متحد به‌عنوان محرکه‌ای در جهت تشویق صادرات صنعتی تلقی می‌گردند. در همین راستا سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1372با تصویب هیات دولت و قانون مجلس شورای اسلامی حداکثر به وسعت سیصد کیلومتر مربع به هم پیوسته در ضلع شمال شرق جزیره، فعالیت خود با هدف تبدیل شدن به هاب نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی کشور کار خود را آغاز کرد. درآمد سازمانهای مناطق آزاد صرفاً بایستی در چارچوب بودجه سالیانه که به تصویب هیات وزیران میرسد هزینه گردد. کمکهای سازمان جهت عمران و آبادانی سایر نواحی (با اولویت نواحی همجوار) صرفاً با تصویب هیات دولت امکانپذیر بوده و هرگونه کمک دیگری تصرف غیرقانونی در اموال عمومی محسوب خواهد شد. مناطق آزادتجاری - صنعتی  به عنوان قطب‌های  گردشگری و تجارت محل برگزاری همایش‌ها و رویدادهای گوناگون است.

 تندیس پلکسی سازمان منطقه آزاد قشم دارای شکل زیبا و تاثیرگذاری می باشد که به سفارش سازمان منطقه آزاد توسط گروه نشانه‌ساز طراحی و ساخته شده است.

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که به علت هزینه مناسب و کیفیت بالای چاپ  آن، کاربرد بسیاری  دارد. شکل ظاهری بدنه این نوع تندیس اغلب طراحی ساده‌ای دارد اما در برخی موارد طراحی آن کمی پیچیده‌تر می‌شود. تنوع رنگ در ساخت نیز یکی از ویژگی‌های ممتاز و خاص این تندیس است. از این نوع تندیس می‌توان برای قدردانی و تجلیل گروهی استفاده کرد. در مراسماتی مانند روز معلم، جشن فارغ التحصیلی، روز پرستار، روز پزشک و … استفاده از این تندیس می‌تواند یک خاطره ماندگار در ذهن دریافت کنندگان آن تثبیت نماید. حتی می‌توان از این تندیس به عنوان لوح سپاسی زیبا برای قدردانی از نفرات برگزیده یک سازمان یا مسابقه استفاده کرد. این انعطاف در کاربرد دلیل محبوبیت بالای تندیس‌های پلکسی می‌باشد.

تندیس دارای انواع گونا گون دیگری نظیر تندیس حجمی و فلزی، تندیس کریستال، تندیس آماده و ... می باشد.

غلامرضا اکبری بازدید : 40 یکشنبه 04 مهر 1400 نظرات (0)

تندیس پلکسی گلس دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به سفارش کانون سراج توسط شرکت نشانه ساز ساخته شده است. این تندیس زیبا به صورت درختی روبه رشد و تعالی طراحی و ساخته شده استساخت تندیس سفارشی توسط گروه نشانه ساز همواره با رضایتمندی مشتریان همراه است. طراحی زیبا،کیفیت ساخت و قیمت مناسب سه عاملی است که مشتریان را همواره به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید کارهای مرتبط را در انتهای همین بخش مشاهده کنید.

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی‌ گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ضمن آگاهی از شیوه ساخت و هزینه این تندیس از چگونگی سفارش و نمونه کارهای آن دیدن نمایید.

 پایه و بدنه دو بخش اصلی تندیس‌های پلکسی می‌باشد. پایه این تندیس‌ها به صورت صیقلی و برشکاری ایجاد شده است. بدنه این تندیس‌ها نیز همانطور که از نام آن مشخص است از جنس پلکسی است که برای چاپ لیزری و حکاکی بسیار مناسب می‌باشد.

شکل ظاهری بدنه این نوع تندیس اغلب طراحی ساده‌ای دارد اما در برخی موارد طراحی آن کمی پیچیده‌تر می‌شود. تنوع رنگ در ساخت نیز یکی از ویژگی‌های ممتاز و خاص این تندیس است.

لوگو، نام تجاری و یا متن مورد نظر سفارش دهنده می‌تواند در داخل بدنه آن به صورت دو بعدی و یا سه بعدی حک و چاپ شود. البته در برخی موارد بدنه تندیس پلکسی فقط منقش به لوگو و یا نام سازمان می‌باشد و متن تجلیل و سپاس به صورت پلاکی طلایی بر پایه تندیس متصل می‌شود. این تندیس می‌تواند به صورت مات و شفاف و در رنگ‌های مختلف با ابعاد گوناگون ساخته شود.

غلامرضا اکبری بازدید : 42 شنبه 27 شهریور 1400 نظرات (0)

slide-c93e525

ابر شرکت سونی شرکتی خوشه ای ژاپنی و چند ملیتی است ودر سال 1946 تاسیس شده است و درزمینهای تولید لوازم الکترونیکی ، صنعت بازیهای ویدئویی، تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم فعالیت می نماید. این ابر شرکت دارای شمار بسیار زیادی شرکت تابعه، زیر مجموعه و شرکت های فرعی است. شاید اطلاع نداشته باشید که سونی در عرصه هایی به غیر از محصولات الکترونیک نیز فعالیت می کند. این شرکت، مالک شرکت سینمایی آمریکایی کلمبیا پیکچرز بوده و در این حوزه، با عنوان سونی پیکچرز اینترتینمنت فعالیت می‌کند. همچنین شرکت سونی، در صنعت موسیقی نیز به عنوان بزرگ ‌ترین شرکت موسیقی جهان شناخته شده است.

این کمپانی از طریق هال نتورک، مدیریت بزرگ ‌ترین سالن ‌های زنجیره‌ای برگزاری کنسرت را تحت عنوان «زپ» در ژاپن بر عهده دارد. موارد ذکر شده مهم ترین فعالیت های غیر الکترونیک شرکت سونی به شمار می روند که البته این شرکت در کلیه ی این حوزه ها نیز موفق عمل نموده است.

شرکت‌های بزرگ همواره به نمایندگی‌های فروش خود توجه ویژه‌ای دارند. این شرکت با تجلیل و قدردانی از برترین فروشندگان خود به آنها انگیزه‌ای مضاعف برای فروش بیشتر محصولات خود می‌دهند. شرکت صوتی و تصویری سونی با سفارش تندیس به شرکت نشانه ساز و اهدا آن به فروشندگان برتر خود یادبود خاطره‌انگیزی را در ذهن آنها ثبت کردتندیس پلکسی شرکت SONY به زیبایی طراحی و ساخته شده است.

برای ساخت تندیس پلکسی گلس ابتدا طرح و شکل پیشنهادی برای تندیس تهیه و توسط مشتری تایید می‌شود. سپس توسط دستگاه لیزر و یا دستگاه تراش ابعاد و طرح پیشنهادی برش داده می‌شود و در صورت لزوم مونتاژکاری انجام می‌گردد.

در مرحله بعد و در صورت نیاز به چاپ، به قسمت چاپخانه شرکت نشانه ساز واگذار میگردد. در این قسمت طرح نهایی تایید شده توسط مشتری برروی تندیس چاپ ( سابلیمیشن) می‌شود.

غلامرضا اکبری بازدید : 36 پنجشنبه 18 شهریور 1400 نظرات (0)

رسانه ها به عنوان یک پایگاه اطلاع‌رسانی از اهمیت ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند. مهم‌ترین و قدرتمند ترین رسانه هر کشور صداوسیمای آن کشور است.سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران براساس قانون تاسیس شده و متولی پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی در ایران می باشد. شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک بخش رسانه‌ای مهم در کشور همه ساله در مراسم های گوناگون از کارکنان موثر و کارآمد خود با اهدا تندیس و جوایز گوناگون قدردانی به عمل می‌آورد.یکی از این تندیس ها تندیس پلکسی گلس صدا و سیما می باشد که به سفارش شبکه یک و برای تجلیل از کارکنان برجسته این رسانه ساخته شده است.

تندیس پلکسی گلس یکی از انواع رایج تندیس می باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌‌های پلکسی‌ گلس در موارد متعددی کاربرد دارند. این تندیس ها‌ از قابلیت چاپ فوق العاده‌ای برخوردار هستند و می‌توانند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشند. از تندیس‌‌‌های پلکسی‌ گلس معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است. پایه این تندیس‌ها به صورت صیقلی و برشکاری ایجاد شده است. بدنه این تندیس‌ها نیز همانطور که از نام آن مشخص است از جنس پلکسی است که برای چاپ لیزری و حکاکی بسیار مناسب می‌باشد. شکل ظاهری بدنه این نوع تندیس اغلب طراحی ساده‌ای دارد اما در برخی موارد طراحی آن کمی پیچیده‌تر می‌شود. تنوع رنگ در ساخت نیز یکی از ویژگی‌های ممتاز و خاص این تندیس است. لوگو، نام تجاری و یا متن مورد نظر سفارش دهنده می‌تواند در داخل بدنه آن به صورت دو بعدی و یا سه بعدی حک و چاپ شود. البته در برخی موارد بدنه تندیس پلکسی فقط منقش به لوگو و یا نام سازمان می‌باشد و متن تجلیل و سپاس به صورت پلاکی طلایی بر پایه تندیس متصل می‌شود. این تندیس می‌تواند به صورت مات و شفاف و در رنگ‌های مختلف با ابعاد گوناگون ساخته شود.

تندیس پلکسی به علت هزینه مناسب و کیفیت بالای چاپ  آن، کاربرد بسیاری دارد. از این نوع تندیس می‌توان برای قدردانی و تجلیل گروهی استفاده کرد. حتی می‌توان از این تندیس به عنوان لوح سپاسی زیبا برای قدردانی از نفرات برگزیده یک سازمان یا مسابقه استفاده کرد. این انعطاف در کاربرد دلیل محبوبیت بالای تندیس‌های پلکسی می‌باشد.

ما نشانه ساز شما هستیم.

غلامرضا اکبری بازدید : 49 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

تندیس بزکوهی    

انجمن حفاظت از محیط زیست یک مجموعه غیردولتی و مردم نهاد است که با هدف احیا و جلوگیری از تخریب مراتع وجنگل‌ها وحفظ گونه‌های جانوری ایجاد شده است. این انجمن همه ساله همایش اختصاصی برگزار می‌کند و در آن از افرادی که تلاش ارزنده‌ای در راستای حفظ محیط زیست انجام داده اند تجلیل می نمایند. با توجه به این که در ایران حفظ محیط زیست جزیی از وظایف دینی و انسانی هر فردی است. لذا این انجمن طرفداران و دوستداران فراوانی را در این زمینه پیدا کرده است.

 بز کوهی یکی از حیوانات نادر و کمیابی می باشد که در مناطق مختلف کوهستانی در ایران و برخی از کشورها نظیر پاکستان، یونان، هند، ترکیه، عربستان، افغانستان و... زندگی می کند، و به علت اینکه گوشت این حیوان ارزش غذایی بالایی داشته و پوست آن نیز از قیمت بالایی برخوردار است، شکارچیان زیادی در جهان به دنبال شکار آنها هستند و این امر باعث شده است تا نسل آنها به سمت نابودی و انقراض پیش برود. در ایران انجمن حفاظت از محیط زیست اقدامات و راهکارهایی را برای جلوگیری از نابودی کامل نسل این حیوان ارزشمند انجام داده است. از جمله این اقدامات این است که به آن دسته از دوستداران محیط زیست و کسانی که در جهت حفظ بقا و سلامت این جانور اقدام و تلاش ارزنده ای انجام دهند علاوه بر تشویق و اهدای جوایز مادی و ارزنده، یک تندیس بزکوهی زیبا و ماندگار تقدیم می نماید.

تندیس حجمی بزکوهی یک یادبود زیبا و چشم نواز می باشد که در کارگاههای مجهز و مدرن توسط گروه تخصصی نشانه ساز تولید شده است. متریال ( جنس ) مواد استفاده شده برای ساخت تندیس از استیل، برنج و پلکسی است و در آن از تکنیک های مدرن مدل سازی سه بعدی استفاده شده است.

غلامرضا اکبری بازدید : 36 یکشنبه 17 مرداد 1400 نظرات (0)

به تندیس یادبود نیز گفته می‌شود. کسی که تندیس را می‌سازد پیکرتراش یا مجسمه سازاست. هدف از ساخت تندیس یادآوری یک خاطره، اتفاق خوب یا نمایش یک انسان، یک طرز فکر، یا یک واقعه می‌باشد. اکثر ما می‌دانیم تندیس چیست و یا تا به حال آن را دیده‌ایم اما این شی نیز انواع و اقسامی دارد. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی تعدادی از این دسته‌بندی‌ها و انواع تندیس بپردازیم

همانطور که می‌دانیم تندیس نیز همانند هر کالا یا محصولی انواعی دارد. دسته‌بندی تندیس‌ها عموما به صورت ظاهر و شکل آن، مواد اولیه‌ای که برای ساخت آن به کار می‌رود، همچنین روش ساخت به دسته‌های مختلفی تقسیم تقسیم می‌شوند. در یکی از این طبقه‌بندی‌ها تندیس‌ها را در دو دسته حجمی و ساده قرار می‌دهند. قابل ذکر است هر کدام از انواع ساده یا حجمی خود به چند زیر مجموعه تقسیم خواهند شد.

1_ تندیس حجمی

ظاهر تندیس حجمی سه بعدی بوده و نسبت به سایر تندیس‌ها دارای حجم بزرگتری هستند. تندیس حجمی طوری الگوبرداری می‌شود که یک شی خاص یا انسان را تجسم نماید. برای درک بهتر این حرف بهتر است مثال بزنیم. اگر به تندیس جشنواره فجر دقت کرده باشید به صورت یک سیمرغ است. سیمرغ پرنده‌ای افسانه‌ای در داستان‌ و اشعار ایرانیان می‌باشد. بگذارید مثال دیگری بزنیم. جایزه نخل طلایی فیلم کن نیز از شاخه درخت نخل الهام گرفته شده‌ است.

انواع تندیس حجمی و ساده

2_ تندیس ساده:

برخلاف تندیس حجمی، این تندیس ظاهری ساده‌تر دارد. معمولا تندیس ساده به صورت لوح یا کتیبه تولید می‌شود. معمولا از این تندیس‌ها در دانشگاه‌ها، موسسات، سازمان‌ها و ادارات جهت تجلیل و قدردانی از کارمندان یا دانشجویان استفاده می‌شود. با توجه به اینکه تندیس‌های ساده پیچیدگی کمتری نسبت به تندیس حجمی دارند، بنابراین زمان ساخت آن‌ها کوتاه‌تر می‌باشد. هنگامی که فرصت زیادی برای تهیه تندیس وجود ندارد و مشتری در مضیقه زمانیقرار دارد، این تندیس‌ها به او توصیه می‌شود

تندیس آماده

دسته‌بندی‌های دیگری نیز وجود دارند که درمطالب بعدی به ارائه آن‌ها خواهیم پرداخت. 

غلامرضا اکبری بازدید : 38 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

طریقه ساخت تندیس پلکسی

تندیس به مجسمه‌ای گفته می‌شود که در اکثر موارد به منظور پاسداشت یک شخصیت ویژه و ادبی، علمی، اجتماعی ، تاریخی ویا برای یادآوری یک واقعه و رخداد تاریخی و نیز در برخی موارد برای نمایش شمایل یک حیوان و شی ساخته می‌شود. با گذشت زمان تندیس ها از یک طرف به عنوان هدیه ای ماندگار ارائه می‌گردند. و از طرفی دیگر جایگاه تبلیغاتی ارزشمندی برای شرکتها و موسسات به شمار می‌روند وباعث رونق کسب و کارآنها شده‌اند.

در ادامه این مطالب می‌خواهیم توضیحاتی در مورد تندیس پلکسی و به طور کلی چگونگی و طریقه ساخت تندیس پلکسی ارائه دهیم. همانطور که اطلاع دارید تندیس ها به چند بخش کلی تقسیم می‌شوند. این بخش‌ها عبارتند از: تندیس حجمی یا فلزی، تندیس پلکسی گلس، تندیس کریستالی، تندیس چوبی و… ، همچنین در مطالب بعدی، توضیحاتی در خصوص تندیس آماده که  غالبا” از جنس پلکسی هستند  برای شما ارائه خواهیم داد.

ازآنجاییکه تندیس‌های پلکسی گلس بخاطر قیمت مناسب و سفارشی بودن ، مورد توجه و درخواست  بیشتری نسبت به تندیس های کریستالی  دارند.  لذا در وضعیت فعلی در بازار، تندیس از جنس کریستال اصلا” مقرون به صرفه نیست و از طرفی برای تیراژهای بالا دارای کیفیت مناسب و جنبه بصری بهتری نسبت به تندیس های پلکسی را  دارا می باشند. از طرف دیگر در حال حاضردر بازار، تندیس‌های پلکسی با طراحی‌ها و اشکال متنوع و متریال‌های مختلف به وفور یافت می‌شوند و هر شخص حقیقی یا حقوقی با هرسلیقه‌ای می‌تواند سفارش ساخت تندیس نماید. یکی از پرکاربردترین تندیس‌هایی که توسط شرکتهای تبلیغاتی ساخته می‌شوند، تندیس‌های پلکسی گلس هستند. این تندیس‌ها از ورقهای پلکسی‌گلس تولید می‌شوند. این ورق‌ها نوعی پلاستیک ضد آب هستند و دارای خصوصیت‌های زیادی می‌باشند که ازاصلی ترین این ویژگیها می‌توان به ضخامت ( از یک میلیمترتا پنجاه میلیمتر) و رنگهای متنوع (قرمز،آبی، سبز، زرد، سیاه، صورتی، بنفش وفیروزه ای ) آن اشاره نمود.

دراین قسمت طریقه ساخت تندیس پلکسی گلس توضیح داده می‌شود:

ابتدا طرح و شکل پیشنهادی برای تندیس تهیه و توسط مشتری تایید می‌شود. سپس توسط دستگاه لیزر و یا دستگاه تراش ابعاد و طرح پیشنهادی برش داده می‌شود و در صورت لزوم مونتاژکاری انجام می‌گردد.

در مرحله بعد و در صورت نیاز به چاپ، به قسمت چاپخانه شرکت نشانه ساز واگذار میگردد. در این قسمت طرح نهایی تایید شده توسط مشتری برروی تندیس چاپ ( سابلیمیشن) می‌شود.

 بعد از فرآیند چاپ بنا به درخواست مشتری اگر نیاز به درج اسم فرد و یا متن خاصی  برروی تندیس باشد، برای این کار می‌توان از استیل یا مولتی استایل(طرح استیل) استفاده نمود.

در مرحله نهایی وپس از تایید مشتری، محصول به قسمت بسته‌بندی ارسال شده و آماده تحویل می‌گردد.

غلامرضا اکبری بازدید : 43 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 تندیس یا همان یادبود جسمی زیبا و شکیل است که برای قدردانی از تلاش فردی که در زمینه‌ای خاص حائز موفقیت شده‌، به او اهدا می‌گردد. جشنواره‌های بین المللی فیلم و موسیقی، مسابقات علمی یا رویدادهای ورزشی و … با تندیس‌های منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شوند. تندیس مراسم اسکار نمونه‌ای از یادبودهای معتبر جهانی و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین یادبود جشنواره‌های داخلی می‌باشد. اهدا تندیس به فرد برگزیده، باعث افزایش اعتبار آن رویداد و ثبت بهتر این افتخار در ویترین شخصی آن فرد خواهد شد. امروزه ساخت تندیس هنری است که توسط صنعتگران ماهر و با تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود. تندیس‌ها کاربرد فراوانی دارند و استفاده از آن بسیار رایج شده‌است. به طور مثال دانشگاه‌های معتبر ایران بعد از پایان دوره به فارغ‌التحصیلان خود تندیس‌هایی به عنوان یادبود و تجلیل از تلاش آنها در راه کسب علم اهدا می‌کنند.

تاریخچه تندیس

قدمت و عمر ساخت تندیس‌ به چند ده هزار سال قبل برمی‌گردد. یادبود‌های اولیه مجسمه‌هایی بودند که توسط پیکرتراشان ساخته می‌شدند. درواقع آنها مجسمه‌هایی بودند که برای تجلیل و سپاسگزاری از یک شخص بزرگ ساخته ‌می‌شد. در قرن اخیر اما کاربرد تندیس‌ها به طور کلی تغییر یافت. به طور مثال در سال ۱۹۲۹ آکادمی علوم و هنرهای سینما تصمیم گرفت جوایزی در حوزه گوناگون سینما به بهترین‌ها اهدا کند. به همین منظور آکادمی اسکار جورج استنلی مجسمه ساز معروف را مامور کرد تا به کمک ساچین اسمیت، طرحی را از سدریک گیبنز به صورت تندیس درآورد. ساخت تندیس اسکار سبب ماندگاری و پرآوازه شدن نام جورج استنلی در تاریخ سینما گشت.

جایزه اسکار که در طی این سالها همچنان طرح آن ثابت مانده‌است، هر ساله به نفرات برتر حوزه‌های مختلف سینما تقدیم می‌گردد. به تدریج استفاده از تندیس‌های مختلف به عنوان وسیله‌ای برای گرامیداشت و تجلیل از تلاش افراد برگزیده در زمینه‌های مختلف رایج شد.

تندیس‌های معتبر بین المللی و داخلی

امروزه جشنواره‌های معتبر خارجی و داخلی زیادی وجود دارد که هر کدام با تندیس خاص خود شناخته می‌شوند. جایزه اسکار و نخل طلایی کن دو نمونه از جوایز بین المللی در حوزه سینما هستند. در ورزش نیز جوایز زیادی به صورت یادبود وجود دارد. به طور مثال بعد از هر دوره جام جهانی فوتبال جایزه توپ طلا، کفش طلا و دستکش طلا که به صورت تندیسی زیبا طراحی شده‌اند، به ترتیب به بهترین بازیکن، آقای گل مسابقات و دروازه‌بان برتر جام اهدا می‌شود. جشنواره فجر نیز معتبرترین جایزه جشنواره هنری ایران است. هرساله سیمرغ بلورین جشنواره در بخش‌های متفاوت به نفرات و آثار برگزیده اهدا می‌گردد.

علاوه بر جشنواره فجر، هر ساله جشنواره‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون در ایران برگزار می‌شود که در هر کدام یادبود ویژه و خاص به برگزیدگان اهدا می‌شود. جشنواره خوارزمی، جشنواره موسیقی فجر، جشنواره فیلم رشد، جشنواره طوبی و… نمونه‌هایی از جشنواره‌های معتبر داخلی هستند.

تاریخچه تندیس و یادبودتندیس سیمرغ بلورین جشنواره فجر

غلامرضا اکبری بازدید : 75 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

 

برای ساخت تندیس باید به ماده اولیه و مدل آن توجه نمود. پلکسی گلس، چوب، فلز و آلیاژهای آن از جمله مواد پرکاربرد برای ساخت تندیس به شمار می‌روند. بنابراین سازنده با توجه به طرح و سفارش مشتری تصمیم می‌گیرد که از کدام ماده استفاده نماید.

 

اجزای مختلف تندیس جداگانه ساخته می‌شود و در مرحله آخر اجزا را با هم ترکیب می‌نمایند و در نهایت محصول نهایی یعنی تندیس ایجاد می‌شود. پس از آنکه شکل کلی مشخص شد نوبت به مرحله چاپ متن می‌رسد. پس از چاپ متن ارسالی مشتری  ساخت تندیس به پایان می‌رسد.

انواع تندیس:

آماده

تندیس‌ آماده از قبل و در تیراژ بالا ساخته می‌شود. این نوع تندیس اغلب به شکل کتیبه‌ و با طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند. پس از مشاوره با شرکت سازنده و دادن سفارش، متن شما بر روی کار چاپ و درج می‌شود. با توجه به اینکه طرح اولیه کار از قبل ساخته شده است، لذا هزینه‌ای برای طراحی دریافت نمی‌گردد. که با این کار قیمت نهایی تندیس کاهش می‌یابد. همچنین فایده دیگری که این کار دارد صرفه جویی در وقت است. معمولا تندیس آماده هنگامی که تعداد سفارش کم باشد توصیه می‌شود.

سفارشی

معمولا جشنواره‌های معتبر یا سازمان‌های خاص برای خود تندیسس منحصر به فرد دارند. تندیس سفارشی همانطور که از نامش پیداست کاملا اختصاصی ساخته می‌شود.برای ساخت این تندیس ابتدا مشتری طرح خود را برای شرکت ارسال و یا طرحی را که مدنظر دارد برای او بیان می‌کند. در  مرحله‌ی بعد با توجه به خواسته او طرح اولیه‌ای از کار را به او نشان می‌دهد. معمولا هنگامی که تعداد سفارش زیاد باشد یا جشنواره‌ای خاص برگزار شود از این تندیس استفاده می‌شود. 

تندیس‌ها را بر اساس ظاهر، مواد اولیه و روش ساخت نیز تقسیم بندیمی‌شوند. تندیس‌ها را به دو دسته حجمی و ساده تقسیم می‌کنند. 

تندیس حجمی

تندیس‌ حجمی همانند نامش ظاهری حجیم دارد. یادبود‌های حجمی به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند. ظاهر آنها طوری است که غالبا نمادی از یک انسان یا یک شی خاص را به تصویر می‌کشند. برای مثال سیمرغ جشنواره فجر یادآور سیمرغ پرنده افسانه‌ای ایران است. جایزه نخل طلایی جشنواره فیلم کن هم الهام گرفته ازشاخه درخت نخل است که به عنوان نماد شهر کن فرانسه شناخته می‌شود.

ساده

معمولا تندیس‌های ساده را به شکل لوح یا کتیبه‌ طراحی می‌شوند. این یادبودها نسبت به تندیس‌های حجمی ساده‌تر اند، در نتیجه به این نوع تندیس، ساده می‌گویند. دانشگاه‌ها و ادارات و سازمان‌ها معمولا برای برگزاری مراسمات خود مانند جشن فارغ التحصیلی یا تجلیل از کارمندخود از این نوع تندیس‌ها استفاده می‌کنند. تندیس‌ پلکسی گلس یا کریستالی نمونه‌ای از یادبود‌های ساده هستند. معمولا تندیس‌های ساده نیاز به مدلسازی چندانی ندارند.

قیمت تندیس‌ تحت تاثیر عوامل مختلفی است. جنس، شکل طراحی و نوع سفارش اصلی‌ترین عواملیهستند که در تعیین قیمت یک تندیس موثرند. تندیس‌ها با مواد گوناگونی ساخته می‌شوند. قیمت ماده اولیه در تعیین قیمت نهایی تندیس نقش عمده‌ای دارد. شکل و طرح یکتندیس نیز تاثیر به سزایی دارند.

تندیس‌های حجمی و حک‌های لیزری نسبت به همتایان خود که به صورت معمولی با چاپ ساده تولید می‌گردند، قیمت بالاتری دارند.البته باید توجه داشت که در یادبود‌های سفارشی، هزینه طراحی نیز به هزینه کل افزوده می‌گردد. ضمنا تعداد سفارش داده شده نیز در تعیین قیمت آن مهم هستند. هرچه تعداد کالای سفارشی افزایش یابد هزینه و قیمت نهایی آن کاهش بیشتری می‌یابد.

 

آدرس سایت ما: نشانه ساز

قیمت تندیس سفارشی

 

 

غلامرضا اکبری بازدید : 40 شنبه 21 تیر 1399 نظرات (0)

تندیس‌ آماده در تیراژ بالا و در طرح‌های رایج تولید می‌شود. این یادبود‌ها تنوع گوناگونی دارند و اغلب به صورت کتیبه‌ای هستند. البته نمونه‌های حجمی آنها نیز موجود می‌باشد. پس از مشاوره رایگان و ثبت سفارش، شرکت طرح و متن درخواستی مشتری را بر روی آن چاپ و درج می‌نماید. چون طرح اولیه یادبود‌های آماده از قبل وجود دارد پس هزینه‌ای بابت طراحی از مشتری دریافت نمی‌گردد. عدم پرداخت هزینه بابت طرح موجب کاهش قیمت آن می‌شود. ضمنا عدم ایجاد طرح اولیه باعث صرفه جویی در وقت خواهد شد. این مورد باعث می‌شود زمان تحویل کالا به مشتری تسریع می‌گردد. به طور کلی اگر تیراژ سفارش مشتری کم باشد به او توصیه می‌گردد که از تندیس آماده استفاده کند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی شود.

 

آدرس سایت ما : نشانه ساز

تندیس آماده کریستالی

غلامرضا اکبری بازدید : 46 یکشنبه 01 تیر 1399 نظرات (0)

تندیس فارغ‌التحصیلی

%D8%AA%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%BA-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C.jpg

 

تندیس فارغ التحصیلی

تندیس فارغ التحصیلی نوعی از یادبود دانشجویی است. تندیس‌های دانشجویی طی مراسمی برای تقدیر از نخبگان، نفرات برتر علمی، تیم یا نفرات برترمسابقات دانشجویی و… اهدا می‌شوند. معمولا در پایان دوره‌های آموزش، دانشگاه‌ها جشنی به مناسبت اتمام دوره برگزار می‌کنند که در آن یادبودی به نام تندیس فارغ التحصیلی‌ اهدا می‌شود. یادبود فارغ التحصیلی یادآور خاطرات خوب دوران دانشجویی است. دورانی که بهترین قسمت از عمر هر انسان، یعنی دوران جوانی است. بر روی این یادبود متن و نماد دانشگاه به همراه اسم آن به عنوان یادگاری از زمان تحصیل قرار خواهد گرفت. تندیس دانشجویی معمولا در تیراژ بالا تولید می‌شوند. علت این تیراژ بالا این است که که جشن‌های دانشجویی سالانه و برای ورودی‌های یک سال برگزار می‌شود.

درهنگام ثبت سفارش، همکاران ما شما را از زمان دقیق تحویل آن مطلع می‌سازند. ما متعهد هستیم که بدون حتی یک دقیقه تاخیر سفارش موردنظر را به شما تحویل دهیم.

مطلب پربازدید : تندیس آماده

 

 

سفارش تندیس فارغ‌التحصیلی

برای سفارش تندیس با شماره تلفن 88842300-021 و 88843200-021 تماس بگیرید.همچنین می‌توانید در ساعات غیر اداری با شماره‌گیری 09122488874 با ما مشورت نمایید.

جنس تندیس دانشجویی

تندیس دانشجویی نیز مانند سایر تندیس‌ها، در انواع مختلفی ساخته می‌شود. جنس یادبودهای دانشجویی می‌تواند پلکسی، کریستالی و یا حجمی و فلزی باشد. به دلیل اینکه بودجه‌ی دانشگاه‌ها محدود است و برای کاهش هزینه‌ها، سفارش‌ها اغلب از جنس پلکسی هستند. تکرار می‌کنیم جنس تندیس بسته به سلیقه وبودجه‌ی شما تعیین می‌شود.

یادبودهایی که از نوع حجمی هستند دارای بدنه‌ای سه بعدی با پایه فلزی یا پلاستیکی تشکیل شده‌اند. کمتردیده می‌شود که در جشن‌های دانشجویی از تندیس حجمی استفاده شود.‌ این تندیس‌ها وزن سنگین‌تری دارند. در ساخت آن‌ها از سرب، برنج و یا زاماک استفاده می‌شود.همچنین این تندیس‌ها مفهوم خاصی را می‌رسانند. بنابراین انواع تندیس‌ آماده که فقط کافیست متنی روی آن حک شود و یا نوع پلکسی دربرگزاری این جشن‌ها بیشتر سفارش داده می‌شوند. قابل ذکر است شما با برقراری ارتباط با گروه نشانه ساز ضمن اطلاع از قیمت سفارش خود و زمان تحویل آن، مشاوره رایگان نیز دریافت می‌کنید. پایین‌ترین قیمت ها را در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت عالی از ما بخواهید.

ساخت تندیس فارغ‌التحصیلی

گروه تولیدی نشانه ساز با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع تندیس، پذیرای سفارش ساخت تندیس فارغ التحصیلی شما عزیزان می‌باشد. با توجه به اینکه فرآیند ساخت تندیس با سایر محصولات کمی تفاوت دارد، لذا ساخت آن زمان بیشتری طول می‌کشد. این زمان چیزی حدود 7 روز و بسته به تعداد سفارش ممکن است سفارش زودتر یا دیرتر آماده شود. به همین دلیل برای اطلاع از زمان دقیق تحویل سفارش از همکاران ما بخواهید تا زمان آن را به شما اعلام نمایند.

همانطور که می‌دانید تندیس دانش‌آموختگی از چند قسمت تشکیل می‌شود. قسمت پایه و بدنه که روی آن متن یادبودی با مضمون تبریک بابت اتمام دوره به همراه نماد دانشگاه نوشته می‌شود. ابتدا طرحی که در ذهن خود دارید را برای همکاران ما توضیح دهید. سپس طرح اولیه‌ای از آن ایجاد می‌شود. در گام بعدی طرح برای شما فرستاده شده تا اصلاحاتی روی آن انجام شود. در گام نخست طرح مورد نظر مشتری طراحی و موردپذیرش او قرار می‌گیرد. سپس این طرح برای همکارمان در بخش تولید ارسال می‌شود. نهایتا پس از چسباندن قطعات کار تولید تمام می‌شود. تمام تلاش ما بر این است تا سفارش شما زودتر از موعد آماده شده باشد.

قیمت تندیس فارغ التحصیلی

قیمت تندیس فارغ التحصیلی به عوامل مختلفی بستگی دارد.از جمله آن‌ها می‌توان به تیراژ سفارش و جنس تندیس اشاره کرد. مشتریان اصلی تندیس‌های دانش‌آموختگی، دانشگاه‌ها و مراکر علمی هستند و قیمت برای انها از الویت بالایی برخوردار است. تندیس‌های حجمی نیازمند طراحی هستند که این باعث می‌شود نسبت به سایر تندیس‌ها کار و زمان بیشتری را ببرند. بنابراین قیمت این نوع تندیس‌ها بیشتر است. چنانچه قیمت برای شما مهم است و بودجه‌ی کافی در اختیار ندارید از تندیس پلکسی گلس استفاده نمایید تا قیمت کمتری رابپردازید. همچنین می‌توانید با سفارش بیشتر ازتخفیف‌های قیمتی نیز بهره‌مند شوید.

غلامرضا اکبری بازدید : 60 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

تندیس کریستال ( شیشه ای )

تندیس کریستال یادبودی مناسب و نمادین برای تجلیل و سپاسگزاری از افراد است. با توجه به شکل ظاهری و ماده اصلی مورد استفاده در آن، به تندیس شیشه‌ای نیز معروف است.  تندیس کریستال از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اول پایه آن است که از غالب از مواد شبیه پلاستیک، چوب و … ساخته شده است. بخش اصلی آن نیز بدنه آن است که از کریستال یا شیشه ساخته می‌شود. این تندیس به علت شفافیتی که در بدنه خود دارد، بسیار برای چاپ مناسب است. چاپ بر روی شیشه شفافیت و خوانایی بالایی دارد که باعث محبوبیت و توجه زیاد مشتریان به این نوع تندیس شده است.

ساخت تندیس کریستالی

مراحل ساخت تندیس کریستالی مانند سایر تندیس‌هاست اما پیچیدگی‌های کمتری دارد. در گام نخست طرح اولیه آن ایجاد و مورد پذیرش سفارش دهنده قرار می‌گیرد. این طرح غالبا فارغ از دشواری و پیچیدگی‌های تندیس حجمی خواهد بود و به صورت ساده‌تری طراحی می‌گردد. در گام بعدی در کارگاه‌های پیشرفته صنعتگران پایه و بدنه آن را به صورت مجزا خواهند ساخت. مرحله مهم در ساخت این تندیس، چاپ بر روی آن است. تندیس کریستالی قابلیت چاپ داخلی دارد. این به این معناست که شعار، لوگو یا متن مورد نظر مشتری به صورت سه بعدی در داخل آن حک می‌شود. این نوع چاپ باعث محبوبیت بالای این نوع تندیس شده است. در گام نهایی نیز پایه و بدنه تندیس با موادی نظیر چسب، به هم متصل خواهد شند تا محصول نهایی آماده عرضه به مشتری باشد.

ساخت تندیس پلکسی گلس

تندیس آماده

قیمت و چگونگی سفارش

مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت تندیس پلکسی تیراژ آن است. مسلما هر چه تیراژ و تعداد سفارش افزایش یابد هزینه نهایی بابت هر تندیس کاهش خواهد یافت. البته عواملی مانند حجم و نوع طرح و زمان تحویل نیز در میزان هزینه نهایی موثر هستند. کیفیت چاپ و حکاکی نیز عامل مهم دیگری است که در قیمت نهایی تمام شده برای مشتری اثر می‌گذارند. به طور حتم استفاده از چاپ سه بعدی باعث افزایش قیمت نهایی خواهد شد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن گروهی از طراحان هنرمند و سازندگان باتجربه در کارگاه‌های اختصاصی طی سالهای اخیر توانسته است، سفارش‌های بسیاری را با موفقیت به مشتریان خود تحویل دهد. این سفارشات علاوه بر داشتن کیفیت عالی، هزینه نهایی مناسبی نیز برای مشتری داشته‌اند که توانسته رضایت مشتری را برآورده سازد. شما می‌توانید جهت افزایش اطلاعات خود و دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید. پس از کسب راهنمایی‌هایی لازم و حتی برآورد تقریبی هزینه نهایی امکان ثبت سفارش برای شما فراهم خواهد شد. برای کسب آگاهی بیشتر به شما پیشنهادمی‌کنیم با مطالعه بخش‌های دیگر این مطلب درباره چگونگی ساخت و قیمت این تندیس اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مطلب پربازدید : تندیس حجمی و فلزی

ساخت بج سینه

 

تندیس کریستال مسابقات ملی کارتینگ

تندیس کریستال مسابقات ملی کارتینگ

غلامرضا اکبری بازدید : 46 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

تندیس پلکسی گلس

یکی از انواع رایج تندیس، پلکسی گلس می‌باشد که براساس جنس اصلی بدنه آن نامگذاری شده است. امروزه تندیس‌ پلکسی گلس در موارد متعددی کاربرد دارد. این تندیس‌ با قابلیت چاپ فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند برای نوشتن متن تقدیر و تجلیل بسیار مناسب باشد. از تندیس پلکسی معمولا برای تجلیل و سپاس از افراد برگزیده‌ی یک مجموعه یا سازمان استفاده می‌شود. این تندیس از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ضمن آگاهی از شیوه ساخت و هزینه این تندیس از چگونگی سفارش و نمونه کارهای آن دیدن نمایید.

ساخت تندیس پلکسی

همانطور که قبلا بیان کردیم  پایه و بدنه دو بخش اصلی تندیس پلکسی می‌باشد. پایه این تندیس به صورت صیقلی و برشکاری ایجاد شده است. بدنه این تندیس نیز همانطور که از نام آن مشخص است از جنس پلکسی است که برای چاپ لیزری و حکاکی بسیار مناسب می‌باشد. شکل ظاهری بدنه این نوع تندیس اغلب طراحی ساده‌ای دارد اما در برخی موارد طراحی آن کمی پیچیده‌تر می‌شود. تنوع رنگ در ساخت نیز یکی از ویژگی‌های ممتاز و خاص این تندیس است. لوگو، نام تجاری و یا متن مورد نظر سفارش دهنده می‌تواند در داخل بدنه آن به صورت دو بعدی و یا سه بعدی حک و چاپ شود. البته در برخی موارد بدنه تندیس پلکسی فقط منقش به لوگو و یا نام سازمان می‌باشد و متن تجلیل و سپاس به صورت پلاکی طلایی بر پایه تندیس متصل می‌شود. این تندیس می‌تواند به صورت مات و شفاف و در رنگ‌های مختلف با ابعاد گوناگون ساخته شود.

کاربرد

تندیس پلکسی به علت هزینه مناسب و کیفیت چاپ مناسب آن کاربرد بسیاری دارد. ار این نوع تندیس می‌توان قدردانی و تجلیل گروهی استفاده کرد. در مراسماتی مانند روز معلم، روز پرستار، جشن فارغ التحصیلی و … می‌توان از این نوع تندیس بهره برد. حتی می‌توان از این تندیس به عنوان لوح سپاسی زیبا برای قدردانی از نفرات برگزیده یک سازمان یا مسابقه استفاده کرد. این انعطاف در کاربرد دلیل محبوبیت بالای تندیس پلکسی می‌باشد.

انواع تندیس را بهتر بشناسید:

تندیس آماده

تندیس کریستال

تندیس حجمی و فلزی

قیمت و سفارش

یکی از ویژگی‌های مثبت این تندیس قیمت مناسب آن می‌باشد. این تندیس با توجه به ماده اولیه مورد استفاده در آن، هزینه ساخت مقرون به صرفه‌ای دارد. ضمنا با توجه به اینکه تعداد سفارش این تندیس غالبا بالاست، هزینه نهایی آن کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. این هزینه مناسب باعث شده است که این تندیس انتخاب مناسبی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در مراسمات تجلیل گروهی باشد. گروه تولیدی نشانه ساز با در اختیار داشتن گروه حرفه‌ای طراحی و تولید و به کارگیری مواد اولیه مرغوب و در اختیار دستگاه‌های پیشرفته سابقه درخشانی در تولید و ساخت انواع تندیس پلکسی دارد. شما می‌توانید جهت سفارش تندیس پلکسی مورد نظر خود با ما تماس بگیرید. همکاران ما در مجموعه نشانه ساز ضمن مشاوره رایگان، هزینه نهایی ساخت تندیس موردنظر شما را برآورد کرده و به شما اطلاع می‌دهند. برای کسب آگاهی بیشتر یا ثبت سفارش تندیس موردنظر خود با ما تماس بگیرید.

تندیس

تندیس پلکسی چهره‌های ماندگار شهر خورموج

تندیس پلکسی دانشگاه کارلتون

تندیس پلکسی فارغ التحصیلی دانشگاه کارلتون

غلامرضا اکبری بازدید : 52 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

ساخت تندیس حجمی و فلزی

در مراسمات گوناگون و همایش‌ها برای تجلیل و قدردانی به افراد شایسته وبرگزیده تندیس اهدا می‌شود. تندیس‌ها انواع و نمونه‌های متنوعی دارند که از هر کدام در مناسبت خاصی استفاده می‌شود. مهم‌ترین و خاص‌ترین نوع تندیس، تندیس حجمی یا همان فلزی است. این تندیس به طور ویژه و انحصاری ساخته می‌شود و نمادی خاص برای یک رویداد مهم است. طراحی یکتا و اشکال هندسی ویژه‌ای که در این تندیس به کار می‌رود آن را از انواع دیگر تندیس متمایز می‌کند. یادبود جشنواره فیلم اسکار و توپ طلای فوتبال جهان نمونه‌های معتبری از تندیس‌های حجمی هستند. تندیس سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نیز شناخته شده‌ترین نوع تندیس حجمی جشنواره‌های داخلی است. در ادامه این مطلب درباره روش ساخت، قیمت و چگونگی سفارش این نوع تندیس به شما مطالب بیشتری خواهیم آموخت.

مطلب پربازدید : ساخت تندیس پلکسی

تولید تندیس حجمی

گام اول در ساخت تندیس حجمی، طرح اولیه آن است. این نوع تندیس‌ به واسطه طرح‌خاص و جالب توجه خود شناخته می‌شود. در گام نخست طراحان حرفه‌ای و متخصص با الهام گرفتن از رویداد موردنظر و لوگو یا نماد میزبان همایش، طرحی خاص و ویژه را طراحی خواهند کرد. طراحی سه بعدی اولیه، تجسمی واقعی از تندیس تهایی خواهد بود. پس از اینکه این طرح مورد پذیرش سفارش دهندگان آن قرار گرفت، مواد اولیه مورد نظر برای ساخت آن را انتخاب خواهند کرد. ماده اصلی در ساخت این نوع تندیس فلزاتی نظیر سرب، زاماک، برنج و … است. به همین علت به آن تندیس فلزی نیز می‌گویند. این مواد اغلب فلزی باعث می‌شود که این تندیس نسبت به تندیس پلکسی یا تندیس آماده وزن بیشتری داشته باشد. طرح نهایی به سازندگان مجرب تحویل داده خواهد شد و در کارگاه‌های پیشرفته به روش ریخته گری آن را می‌سازند. با توجه به نوع سفارش، از تاکتیکهای متنوعی در زمینه ساخت تندیس حجمی استفاده می‌کنند که تشریح کامل آنها فراتر از این نوشته خواهد بود. در نهایت پس از ساخت، تندیس اولیه ساخته شده آبکاری خواهد شد تا جلوه حقیقی و زیباتری داشته باشد.

محبوب‌ترین مطالب : تندیس کریستال

قیمت و سفارش

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در ساخت این تندیس‌ها مطرح می‌شود قیمت آن است. قیمت این تندیس ها به چند مورد مهم بستگی دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. اولین مورد نوع طراحی آن است. مسلما هرچقدر طرح‌ پیچیده‎‌تر باشد، ساخت آن زمان و انرژی بیشتری از سازندگان خواهد گرفت که باعث افزایش هزینه پایانی آن خواهد شد. مورد بعدی که باید در تعیین هزینه پایانی در نظر گرفت جنس فلزات و مواد اولیه به کار برده شده در آن است. به طور مشخص تندیسی که ماده اولیه آن برنج باشد نسبت به تندیس سربی قیمت بالاتری خواهد داشت. یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت پایانی ساخت تندیس موثر می‌باشد، تیراژ ساخت آن است. هر چه تعداد سفارش بالاتر رود قیمت پایانی کاهش خواهد یافت.

شرکت نشانه‌ساز با در اختیار داشتن گروهی طراحی مجرب، متخصصین و سازندگان حرفه‌ای ، دستگاه‌های پیشرفته و سالها تجربه موفق آماده دریافت سفارشات شما خواهد بود. شما می‌توانید با یک تماس ضمن دریافت مشاوره رایگان از متخصصین ما، هر چه پرسشی که در این زمینه دارید مطرح کنید. مشاوره دهندگان ما ضمن راهنمایی به شما، هزینه پایانی کار شما را نیز برآورد کرده و به شما اطلاع می‌دهند. شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه تندیس حجمی اختصاصی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

تندیس پلگسی گلس با طرح ذره بین

تندیس کنفرانس بین المللی بازرسی و صداقت (به سفارش عمان)

تندیس حجمی جشنواره رسانه در حوزه بازرگانی

تندیس حجمی حوزه بازرگانی

تندیس حجمی فلزی دکتر حسابی

تندیس دکتر حسابی

غلامرضا اکبری بازدید : 204 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

تندیس آماده

امروزه استفاده از تندیس آماده در مراسمات تجلیل و گرامیداشت بسیار رایج و پررونق است. در هر مراسمی با توجه به اهمیت و سلیقه مشتریان از نوع خاصی از تندیس استفاده می‌شود. گاهی به علت نداشتن زمان کافی یا صرفه‌جویی در هزینه مشتریان ترجیح می‌دهند، از تندیس آماده استفاده کنند. این نوع تندیس، که به آن تندیس فوری نیز می‌گویند باعث سرعت بخشیدن به کار شما می‌شود. شاید این نوع تندیس نقطه مقابل تندیس حجمی باشد که با دقت و ظرافت بالا و به طور اختصاصی طراحی می‎‌شود. یکی دیگر از موارد استفاده این تندیس برای سفارش‌هایی با تیراژ اندک می‌باشد. اگر تعداد سفارش کم باشد طراحی و قالب‌گیری به طور ویژه توجیه اقتصادی ندارد و باعث بالارفتن هزینه تندیس می‌شود. در ادامه این مطلب درباره ساخت تندیس آماده و قیمت آن مطالب بیشتری خواهیم آموخت.

ساخت تندیس آماده

همانطور که در مطالب قبلی آموختید هر تندیس از دوبخش بدنه و پایه تشکیل شده است. جنس پایه این نوع تندیس غالبا از شیشه، پلکسی، کریستال، چوب و در موارد نادر از فلزات ساخته شده است. به طور کلی تعیین جنس پایه آن به نظر مشتری بستگی دارد. مشتریان نیز با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانند هر کدام از نمونه‌های ذکر شده را سفارش دهند. قسمت اصلی تندیس آماده که بدنه آن می‌باشد نیز معمولا بدنه از جنس کریستال یا پلکسی گلس ساخته می‌شود. تعدادی زیادی طرح برای تندیس آماده در حجم‌ها و رنگ‌های گوناگون وجود دارد که مشتریان می‌توانند هر کدام از آنها را سفارش دهند. البته بدنه فلزی این نوع تندیس نیز وجود دارد. اما در اکثر موارد مشتریان اجناس کریستال و پلکسی گلس را سفارش می‌دهند. پس از آن که بدنه و پایه تندیس مورد نظر مشتری انتخاب شد نوبت به چاپ و حکاکی بر روی آن می‌رسد. در این مرحله مشتری می‌تواند متن و لوگوی مورد نظر خود به صورت چاپ لیزری و یا هر شیوه دیگری بر روی بدنه یا پایه آن حک کند.سپس با اتصال بدنه و پایه تندیس مورد نظر آماده تحویل به مشتری می‌باشد.

مزایا و معایب

تندیس آماده مزایا و معایب مختص به خود را دارد که مشتریان بهتر است قبل از هر نوع سفارشی با آن آشنا شوند. در این قسمت به بررسی این موارد می‌پردازیم. مهم‌ترین مزیت تندیس آماده تحویل فوری آن است. با توجه به حذف زمان طراحی و قالب‌گیری این تندیس در مدت زمان کوتاهی ساخته می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود برای مواقع ضروری و فورس ماژور بسیار کارآمد باشد. ضمنا حذف طراحی و قالب‌گیری باعث کاهش چشمگیر هزینه نهایی ساخت تندیس آماده می‌شود. به ویژه اگر تیراژ و تعداد سفارش مشتری اندک باشد. البته در کنار این همه مزیت، این تندیس معایبی نیز دارد. مهم‌ترین ایراد این نوع تندیس انعطاف پذیری اندک آن است. مورد دیگر سادگی این نوع تندیس می‌باشد. دیگر مسئله مهمی که مشتریان باید به آن توجه کنند این است که ممکن است تندیس‌های آماده تناسب کمی با رویداد موردنظر سفارش‌دهندگان داشته باشد.

انواع دیگر تندیس را بهتر بشناسید :

تندیس پلکسی

تندیس کریستال

قیمت و سفارش

قیمت تندیس آماده با توجه به سفارش مشتری تعیین می‌گردد. با توجه به حذف هزینه‌های مرتبط با طراحی و قالب‌گیری این نوع تندیس نسبت به انواع دیگر تندیس بسیار به‌صرفه‌تر می‌باشد. مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت این نوع تندیس جنس و حجم ماده موردنظر در پایه و بدنه است. ضمنا نوع چاپ و حکاکی نیز می‌تواند در هزینه نهایی موثر باشد. به طور واضح مشخص است مانند تمامی تندیس‌ها، تعداد سفارش و زمان تحویل نیز می‌تواند تاثیری مهمی در قیمت نهایی داشته باشد.شما می‌توانید با برقراری ارتباط تلفنی با همکاران ما شرکت تولیدی نشانه ساز توضیحات بیشتری در زمینه این تندیس دریافت کنید. ضمنا پس از دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت تقریبی تندیس مورد نظر خود و زمان تحویل آن، سفارش خود را به ثبت برسانید. ما به شما تعهد می‌دهیم تا در زمان تعیین شده تندیس موردنظر مشتریان را با بالاترین کیفیت به آنها تحویل دهیم. جهت اطلاع از قیمت فروش تندیس آماده و سفارش آنلاین آن یا هر مورد دیگری با شرکت تولیدی نشانه ساز تماس بگیرید.

تندیس آماده کریستالی

شماره تماس : 02188842300 و 09122488874

غلامرضا اکبری بازدید : 279 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

تندیس

تندیس و نشان یادبود

تندیس (یادبود) چیست و چه کاربردی دارد؟

تندیس یا همان یادبود جسمی زیبا و شکیل است که برای قدردانی از تلاش فردی که در زمینه‌ای خاص حائز موفقیت شده‌، به او اهدا می‌گردد. جشنواره‌های بین المللی فیلم و موسیقی، مسابقات علمی یا رویدادهای ورزشی و … با تندیس‌های منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شوند. تندیس مراسم اسکار نمونه‌ای از تندیس‌های معتبر جهانی و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین یادبود جشنواره‌های داخلی می‌باشد. اهدا تندیس به فرد برگزیده، باعث افزایش اعتبار آن رویداد و ثبت بهتر این افتخار در ویترین شخصی آن فرد خواهد شد. امروزه تندیس‌ها کاربرد فراوانی دارند و استفاده از آن بسیار رایج شده‌است. به طور مثال دانشگاه‌های معتبر ایران بعد از پایان دوره به فارغ‌التحصیلان خود تندیس‌هایی به عنوان یادبود و تجلیل از تلاش آنها در راه کسب علم اهدا می‌کنند.

اگر درباره انواع تندیس و روش‌های ساخت آن اطلاعات کافی دارید به انتهای صفحه مراجعه کنید و نمونه کارهای ما را تماشا کنید. ضمنا می‌توانید با خواندن این مطلب از تاریخچه تندیس‌ها مطلع شوید. درباره جوایز معتبر بین‌المللی و ملی بیشتر بدانید. شما می‌توانید به جهت دریافت مشاوره یا ثبت سفارش با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

02188842300

02188843200

09122488874

تندیس‌های معتبر بین المللی و داخلی

امروزه جشنواره‌های معتبر خارجی و داخلی زیادی وجود دارد که هر کدام با تندیس خاص خود شناخته می‌شوند. جایزه اسکار و نخل طلایی کن دو نمونه از تندیس‌های بین المللی در حوزه سینما هستند. در ورزش نیز جوایز زیادی به صورت تندیس‌گونه وجود دارد. به طور مثال بعد از هر دوره جام جهانی فوتبال جایزه توپ طلا، کفش طلا و دستکش طلا که به صورت تندیسی زیبا طراحی شده‌اند، به ترتیب به بهترین بازیکن، آقای گل مسابقات و دروازه‌بان برتر جام اهدا می‌شود. جشنواره فجر نیز معتبرترین جایزه جشنواره هنری ایران است. هرساله سیمرغ بلورین جشنواره در بخش‌های متفاوت به نفرات و آثار برگزیده اهدا می‌گردد. علاوه بر جشنواره فجر، هر ساله جشنواره‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون در ایران برگزار می‌شود که هر کدام تندیسی ویژه و خاص به برگزیدگانش اهدا می‌کند.. جشنواره خوارزمی، جشنواره موسیقی فجر، جشنواره فیلم رشد، جشنواره طوبی و… نمونه‌هایی از آن هستند.

تندیس سیمرغ بلورین جشنواره فجر

تاریخچه تندیس

قدمت و عمر ساخت تندیس‌ها به چند ده هزار سال قبل برمی‌گردد. تندیس‌های اولیه مجسمه‌هایی بودند که توسط پیکرتراشان ساخته می‌شدند. این تندیس‌ها، مجسمه‌هایی بودند که برای تجلیل و یادبود از یک شخص بزرگ ساخته ‌می‌شد. در قرن اخیراما کاربرد این تندیس‌ها به طور کلی تغییر یافت. به طور مثال در سال 1929 آکادمی علوم و هنرهای سینما تصمیم گرفت جوایزی در حوزه گوناگون سینما به بهترین‌ها اهدا کند. به همین منظور آکادمی اسکار جورج استنلی مجسمه ساز معروف را مامور کرد تا به کمک ساچین اسمیت، طرحی را از سدریک گیبنز به صورت تندیس درآوردند. جایزه اسکار که در طی این سالها همچنان طرح آن ثابت مانده‌است، هر ساله به نفرات برتر حوزه‌های مختلف سینما تقدیم می‌گردد. به تدریج استفاده از تندیس‌های مختلف به عنوان وسیله‌ای برای گرامیداشت و تجلیل از تلاش افراد برگزیده در زمینه‌های مختلف رایج شد.

تاریخچه تندیس و یادبود

انواع تندیس

برای دسته بندی هر شی می‌توان روش‌های گوناگون و متفاوتی را در نظر گرفت. به همین علت تندیس‌ها را بر اساس شکل ظاهری، مواد اولیه و روش ساخت به دو دسته بزرگ حجمی و ساده تقسیم می‌کنند. تندیس‌های ساده نیز براساس تنوع در روش ساخت و مواد اولیه به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. در ادامه درباره انواع تندیس اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

انواع تندیس حجمی و ساده

تندیس حجمی

تندیس‌های حجمی همانطور که از نامشان پیداست ظاهری حجیم دارند. به عبارت دیگر این تندیس‌ها به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند. ظاهر تندیس‌های حجمی به گونه‌ای است که غالبا نمادی از یک انسان یا یک شی خاص را بازآفرینی می‌کنند. به طور مثال تندیس سیمرغ بلورین جشنواره فجر یادآور سیمرغ موجود افسانه‌ای ایران است. جایزه نخل طلایی جشنواره فیلم کن هم الهام گرفته ازشاخه درخت نخل است که به عنوان نماد شهر کن فرانسه شناخته می‌شود. گروه نشانه ساز به عنوان سازنده زیباترین و باکیفیت‌ترین تندیس‌های حجمی فلزی در ایران آماده مشاوره و دریافت سفارش شما مردم ایران است.

تندیس ساده

تندیس‌های ساده به صورت لوح یا کتیبه‌ای زیبا طراحی می‌شوند. ساخت این تندیس‌ها به نسبت تندیس‌های حجمی ساده‌تر است، به همین علت به این نوع تندیس، ساده می‌گویند. دانشگاه‌ها و ادارات و سازمان‌ها در مراسماتی مانند فارغ التحصیلی دانشجویان و یا تجلیل از کارمندان خود اغلب از این نوع تندیس‌ها استفاده می‌کنند. تندیس‌های پلکسی گلس یا کریستالی دو بعدی نمونه‌ای از تندیس‌های ساده هستند. تندیس‌های ساده نیاز به مدلسازی چندانی ندارند.

یک تندیس می‌تواند یادبودی ارزشمند برای فرد دریافت کننده آن باشد و خاطره‌ای ماندگار از یک مجموعه یا رویداد را در ذهن او تثبیت کند.

مطلب برگزیده : بج سینه (همه چیز درباره نشان‌های سینه ! از دوران شوالیه‌ها گرفته تا معتبرترین برندهای جهان معاصر)

ساخت تندیس اسکار

ساخت تندیس

ساخت تندیس با توجه به مواد اولیه، نوع سفارش و مدل آن صورت می‌پذیرد. امروزه موادی همچون پلکسی گلس در ساخت تندیس‌ها بسیار رواج دارد. مواد دیگری نیز همچون چوب و فلزاتی مانند سرب، برنج و آهن نیز از دیرباز در ساخت آن کاربرد داشته‌اند. سازنده تلاش خواهد کرد که با توجه به نوع سفارش مشتری  با استفاده از مواد گوناگون اثری ماندگار و زیبا خلق کند. افزون بر این سازندگان تندیس‌ها با توجه به نمادهای سازمان یا جشنواره مورد طرح نهایی خود را ایجاد کنند. تندیس‌های امروزی اغلب از چند بخش تشکیل شد‌ه‌اند و هر بخش آن به طور مستقل وجود دارد. در مرحله نهایی این اجزا را باهم ترکیب می‌کنند. از پیوند این قطعات با یکدیگر اثر نهایی ساخته می‌شود.

نکته مهم دیگر این است که اجزای مختلف تندیس‌ها چگونه ساخته می‌شود؟ اجزای تندیس گاهی به صورت پیش ساخته موجود است و گاهی هنرمند آنها را می‌سازد.  در مرحله بعد نیز با مشخص کردن نوع چاپ، متون مورد نظر سفارش دهنده را در بخش مورد نظر چاپ می‌کند. برای اتصال اجزای مختلف تندیس‌ها به یکدیگر از چسب، لحیم، پرچ یاجوشکاری و … استفاده می‌شود. نکته مهم دیگر در ساخت آنها این است که با توجه به این که اجزای مختلف جداگانه ساخته می‌شود پس مواد اولیه مورد استفاده در تندیس‌ها نیز متفاوت خواهد بود. این تنوع مواد اولیه و تنوع ساخت باعث خلق تندیس‌هایی زیبا و جذاب خواهد شد.

تندیس سفارشی

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها و حشنواره‌های معتبر تندیسی منحصر به فرد دارند. در این نوع از تندیس‌ها سفارش دهنده طرح خود را به شرکت ارائه می‌کند و یا موارد مدنظر خود را با شرکت در میان خواهد گذاشت و سپس شرکت با توجه به نیاز و خواسته‌های مشتری تندیسی زیبا و خاص برای او طراحی ‌میکند. به علت هزینه‌ی بالای طراحی اصولا خرید تندیس سفارشی اغلب در تیراژهای بالا توصیه می‌شود. در مواردی دیگر هم می‌توان از تندیس‌های سفارشی استفاده کرد. به طور مثال جشنواره‌هایی که یادبود و تندیسی مختص به خود را دارند نیز می‌توانند هرچند به تعداد کم از تندیس سفارشی استفاده کنند. در ادامه نمونه‌ای از تندیس‌های سفارشی ساخته شده توسط شرکت نشانه‌ساز را مشاهده می‌کنید.

تندیس سفارشی ورزشی

تندیس آماده

تندیس‌های آماده در تیراژ بالا و در طرح‌های رایج تولید می‌شوند. این تندیس‌ها تنوع گوناگونی دارند و اغلب به صورت کتیبه‌ای هستند. البته نمونه‌های حجمی آنها نیز موجود می‌باشد. پس از ثبت سفارش یک تندیس آماده شرکت طرح و متن درخواستی مشتری را بر روی آن چاپ و درج می‌نماید. چون طرح اولیه تندیس‌های آماده از قبل وجود دارد پس هزینه‌ای بابت طراحی از مشتری دریافت نمی‌گردد. عدم پرداخت هزینه بابت طرح موجب کاهش قیمت آن می‌شود. ضمنا عدم ایجاد طرح اولیه باعث صرفه جویی در وقت خواهد شد. این مورد باعث می‌شود زمان تحویل کالا به مشتری تسریع می‌گردد. به طور کلی اگر تیراژ سفارش مشتری کم باشد به او توصیه می‌گردد که از تندیس آماده استفاده کند.

تندیس آماده

قیمت تندیس سفارشی

قیمت تندیس

قیمت تندیس‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. اصل‌ترین عواملی که در قیمت‌گذاری تندیس‌ها نقش دارد جنس، شکل طراحی و نوع سفارش است. تندیس‌ها با مواد گوناگونی ساخته می‌شوند. قیمت مواد اولیه که در ساخت تندیس به کار می‌رود در تعیین قیمت نهایی آن نقش عمده‌ای دارد. شکل و طراحی هم  به صورت آشکار در تعیین قیمت هر تندیسی تاثیر به سزایی دارد. مسلما تندیس‌های حجمی و حک‌های لیزری نسبت به همتایان خود که به صورت معمولی با قابلیت چاپ ساده تولید می‌گردند، قیمت بالاتری دارند. نوع سفارش که خود شامل بخش‌های متفاوتی است نیز می‌تواند به صورت ویژه در تعیین هزینه نهایی موثر باشد. به طور در تندیس‌های سفارشی، هزینه طراحی نیز به هزینه پرداختی اضافه می‌گردد. ضمنا تعداد تندیسی که سفارش داده می‌شود نیز به طور مسلم درتعیین قیمت آن نقشبه سزایی دارد. هرچه تعداد کالایسفارشی افزایش یابد هزینه و قیمت نهایی آن کاهش بیشتری خواهد یافت.

خرید تندیس فلزی

خرید تندیس

شرکت‌های بسیار و مغازه‌های فراوانی درامر فروش انواع تندیس‌های آماده و سفارشی فعالیت می‌کنند. افزون بر این افراد تعدادی سایت در فضای وب نیز به مشتریان در مسیر خرید تندیس کمک می‌کنند. بیشتر این شرکت‌ها و سایت‌ها به عنوان واسطه‌هایی دراین زمینه فعالیت دارند. اما شرکت نشانه‌ساز با در اختیار داشتن کارگاه‌های شخصی به صورت تخصصی در این زمینه حضور شاخصی دارد. این ارتباط مستقیم زمینه ساز تولید تندیس‌هایی مرغوب شده است که مشتری می‌تواند با قیمت مناسب آنها راخریداری کند.

مشتریان باید قبل از هرگونه سفارشی نخست کیفیت جنس تولید شده را در نظر بگیرند. طی سالهای اخیر نشانه ساز توانسته است به‌واسطه تولید تندیس‌هایی با طراحی زیبا، ساخت مستحکم و کیفیت چاپ و حکاکی منحصربه فردبه عنوان نامی مطمئن در این رسته حضور داشته باشد. شما می توانید با برقراری تماس باشرکت نشانه ساز به صورت رایگان درباره انواع تندیس مشاوره دریافت کنید و یا سفارش خرید خود را انجام دهید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 8,467
  • بازدید کلی : 27,057