loading...
ساخت بج سینه، تندیس، مدال و شیلد | نشانه ساز
غلامرضا اکبری بازدید : 24 یکشنبه 13 اسفند 1402 نظرات (0)

قیمت جاسوئیچی سیلیکونی

جاسوئیچی سیلیکونی در بازار با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. این تفاوت قیمت به موارد زیادی بستگی دارد؛ به طور مثال ابعاد جاسوئیچی، نوع طرح آن و مواد اولیه در قیمت‌گذاری این کالا موثر هستند‌ همچنین این موضوع که سیلیکون مورد استفاده در جاسوئیچی از نوع مرغوب باشد یا خیر، در قیمت نهایی کالا تأثیر دارد.
قیمت جاسوئیچی سیلیکونی در بازار معمولاً از حدود ۴۰ هزار تومان شروع شده و تا حدود ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته مواردی مانند نرخ تورم و حتی میزان انصاف فروشنده نیز در این قیمت‌گذاری تأثیر دارند. از طرفی ذکر این نکته ضروری است که ماده اصلی به کار رفته در تولید این نوع جاسوئیچی، سیلیکون است؛ بنابراین هر گونه تغییری که در قیمت این ماده به وجود بیاید، در قیمت نهایی جاسئیچی نیز تأثیرگذار است.

مزایای جاسوئیچی سیلیکونی

لوازم سیلیکونی از جمله جاسوئیچی سیلیکونی، مزیت‌های زیادی دارند. این جنس نرمی و کشش خوبی دارد. این مقاومت کششی موجب می‌شود که عمر محصول افزایش یابد. مزیت دیگری جاسوئیچی این است که در مقابل دما مقاومت خوبی دارد. همچنین خطر زنگ‌زدگی در این نوع جاسوئیچی‌ها وجود ندارد. مزیت دیگر این جنس از جاسوئیچی این است که با محیط زیست سازگارتر است.
این نوع جاسوئیچی‌ها را می‌توان در شکل‌ها و مدل‌های مختلفی ساخت؛ بنابراین طرح‌های زیبا و خلاقانه‌ای را از این نوع جاسوئیچی در بازار مشاهده می‌کنید. درخشندگی خوب، انعطاف بالا و وزن سبک، از دیگر مزایای کالاهای سیلیکونی است. همچنین این نوع کالاها را می‌توان در رنگ‌های مختلفی تولید کرد. یکی از مهمترین مزایای این نوع جاسوئیچی مقاومت و دوام بالای آن است. جاسوئیچی سیلیکونی می‌تواند تعداد بالایی از کلیدها را در خود جای دهد.
سیلیکون از مواد غیرسمی تشکیل شده است؛ بنابراین هنگام قرارگیری در مجاورت پوست انسان، حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. مزیت دیگر جاسوئیچی سیلیکونی این است که رنگ ثابتی داشته و به خوبی قابل شستشو است‌. نرمی و انعطاف بالای اقلام سیلیکونی، آنها را از شکستگی مصون می‌دارد. در این نوع جاسوئیچی، هیچ قسمت تیزی وجود نداشته و برای کودکان امن است. این کالا را می‌توانید بر روی کیف و کوله خود آویزان کرده و انواع کلید، سوئیچ، ایرپاد و یا فلش مموری را به آن وصل کنید.

جاسوئیچی سیلیکونی مردانه

شاید گمان کنید جاسوئیچی سیلیکونی به خاطر ظاهر و جنس نرم، منعطف و لطیفی که دارد، صرفاً یک کالای زنانه یا بچه‌گانه است. اما باید بگوییم از این کالا انواع و طرح‌های مختلف و متنوعی وجود دارد. برخی از این طرح‌ها کاملاً اسپرت هستند. برخی دیگر نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای آقایان نیز قابل استفاده هستند. به طور مثال مدل‌هایی مانند گل و یا مدل‌های عروسکی بیشتر مورد پسند خانم‌ها هستند.
اما برخی مدل‌ها نیز به گونه‌ای طراحی شده اند که بیشتر مورد پسند آقایان قرار می‌گیرند؛ مدلهایی مانند توپ فوتبال، تفنگ، اتومبیل، کفش، موتور، سیم بکسل، دنده متحرک، دسته بازی پلی استیشن، فضانورد و مدل‌هایی از این قبیل. هرچند در نهایت تمام این موارد به سلیقه افراد بستگی دارد. بسیار مشاهده می‌شود که برخی از خانم‌ها از مدل‌هایی مانند اتومبیل، فضانورد و یا کفش استقبال می‌کنند.

مطالب مرتبط: بج کت مردانه

غلامرضا اکبری بازدید : 25 جمعه 13 بهمن 1402 نظرات (0)

 اتیکت سینه نظامی، برچسب و نشانه‌هایی است که در سازمان‌ها و نیروهای نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف از این اتیکت‌ها، شناسایی سازمان‌ها، واحدها و افراد نظامی است. معمولا اتیکت نظامی دربردارنده اطلاعاتی مانند نام و رتبه فرد، شماره شناسایی، علائم شناسایی، نشانه‌های خاص نظامی و… می‌باشد. همچنین براساس نحوه نصب، اتیکت‌های نظامی به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهیم پرداخت.

قیمت اتیکت سینه نظامی

قیمت اتیکت نظامی براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود و به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. به طور مثال:
●اندازه و ابعاد اتیکت: یکی از موارد موثر در قیمت اتیکت سینه نظامی، اندازه و ابعاد آن است. طبیعتا اتیکت‌های بزرگتر و با ابعاد خاص، قیمت بالاتری نیز دارند.
●تعداد رنگ‌ها: تعداد رنگ‌های به کار رفته در اتیکت نظامی نیز از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت آن هستند. هر چقدر که تعداد رنگ‌های مورد استفاده بیشتر باشد، سبب افزایش قیمت آن می‌شود.
●نوع مواد استفاده شده: استفاده از مواد مقاوم در برابر آب و حرارت یا شرایط سخت، میتواند سبب افزایش قیمت اتیکت لباس نظامی شود.
●پیچیدگی طراحی: درصورتیکه طراحی اتیکت مورد نظر شما پیچیده باشد، ممکن است که قیمت خرید آن افزایش پیدا کند.
●خدمات اضافی: اگر خدمات اضافی مانند لمینت، برش خاص، روکش و… بر روی اتیکت صورت بگیرد، قیمت نهایی آن نیز به همان میزان افزایش می‌یابد.

خرید اتیکت سینه نظامی

اتکیت‌های سینه نظامی در انواع مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس در زمان خرید اتیکت سینه به این نکته توجه کرده و اتیکتی مناسب با ارگان نظامی خود خریداری کنید. از جمله انواع اتیکت سینه نظامی شامل موارد زیر می‌شود:
●اتیکت چسبان: اتیکت‌های چسبان بر روی سطوح مختلفی ماننا لباس‌ها، کیف‌ها، کلاه و تجهیزات نصب می‌شوند. معمولا نصب این نوع اتیکت‌ها با چسب قوی صورت می‌گیرد که مقاومت خوبی در برابر سایش و شستشو دارند.
●اتیکت مگنتی: معمولا اتیکت مگنتی بر سطوح فلزی قرار می‌گیرد. این نوع اتیکت به دلیل برخورداری از پشته مگنتی، به سطح فلزی متصل شده و امکان تعویض آسان و جابجایی راحت را به وجود می‌آورد.
●اتیکت با بند: برخی از اتیکت‌های نظامی هستند که به وسیله بند و فیکساتور بر روی تجهیزات و لباس نصب می‌شوند. ساخت این نوع اتیکت‌ها معمولا بر روی پارچه خاصی انجام شده و به وسیله بند و قفل‌های مخصوص در محل مورد نظر وصل می‌شود.
●اتیکت قابل دوخت: تولید برخی از اتیکت‌های نظامی نیز به شکل قابل دوخت صورت گرفته است. این اتیکت‌ها خطوط دوخت خاصی دارند که به وسیله سوزن و نخ به تجهیزات و لباس مورد نظر متصل می‌شوند.

سفارش اتیکت سینه نظامی

سفارش و خرید اتیکت سینه نظامی با شرکت و مراکز تولیدی بسیاری صورت می‌گیرد. ولی برای اطمینان از کیفیت و دقت تولید اتیکت‌های نظامی، بهتر است که از یک شرکت چاپ قابل اعتماد و مطمئن در این زمینه استفاده شود. همچنین بایستی قبل از شروع تولید و سفارش اتیکت نظامی، تمام جزئیات فنی و نیازهای خاص با شرکت مربوطه مطرح شود. لازم به یادآوری است که سفارش و انتخاب اتیکت سینه نظامی به نوع سطح و مورد استفاده نیروهای نظامی بستگی دارد. همچنین میزان اهمیت به نوع جابجایی، ثبات و مقاومت در برابر شرایط سخت از دیگر موارد موثر در سفارش نوع اتیکت می‌باشند. در حال حاضر شرکت و تولیدی‌های معتبر بسیاری در زمینه تولید و عرضه انواع اتیکت نظامی فعالیت می‌کنند که میتوانید به صورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

محل نصب اتیکت لباس سربازی

همانطور که در مقدمه بیان کردیم، هدف از نصب اتیکت سینه شناسایی فرد است. درواقع اتیکت حکم شناسنامه را دارد و به همین دلیل باید به گونه‌ای نصب شود که به راحتی قابل مشاهده باشد. معمولا اتیکت لباس سربازی بر روی بازو و سینه افراد نصب می‌شود که شکل و نوع آن بر اساس درجه نظامی و سطح علمی سرباز متفاوت خواهد بود.

غلامرضا اکبری بازدید : 24 یکشنبه 10 دی 1402 نظرات (0)

مزایای بج سینه رستوران

استفاده از بج سینه رستوران دارای برخی مزایا است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
یکی از مهمترین مزایای استفاده از بج سینه رستوران معرفی رستوران خاص به مشتریان و افراد مختلف است؛ چرا که این اتیکت‌ها با طراحی مخصوصی که دارند نشان و معرف یک رستوران خاص و مورد نظر بوده و به نوعی یک وسیله تبلیغاتی به شمار می‌آیند که همیشه در دسترس است و نیز کارکنان رستوران را از کارکنان سایر رستوران ها متمایز می‌کند.
از آنجایی که ممکن است همه کارمندان به ویژه در رستوران‌های بزرگ یکدیگر را نشناسند، ثبت کردن نام کارمندان در کنار آرم رستوران به کارمندان کمک می‌کند همکاران همدیگر را شناسایی کرده و آنها را با نام خودشان خطاب کنند، از طرفی مشتریان نیز آنها را به راحتی از سایر افراد تشخیص می‌دهند.
از دیگر مزایای مهم استفاده از بج سینه رستوران، برندسازی است. تصور کنید وقتی در صف بنزین منتظر رسیدن نوبت خود هستید، یا به هنگام خرید از یک فروشگاه و یا هر محل دیگری اگر کارمندی را با بج سینه مخصوص پیش روی خود ببینید رستوران محل کار وی به نوعی با این بج سینه‌ها تبلیغ می‌شود و شاید شما را ترغیب به امتحان کردن غذاهای رستوران مورد نظر نماید و این یک مدل تبلیغ آسان کسب و کار است که در جذب تعداد زیادی از مشتریان موثر است.
با سفارش بج رستوران می‌توانید امنیت را به خصوص در رستوران‌های بزرگ‌تر افزایش دهید. شخصی که سعی می‌کند وارد آشپزخانه یا سایر مناطق ممنوعه شود، در صورت نداشتن بج سینه رستوران مخصوص رستوران محل کار خود به سرعت به عنوان فرد غیرکارمند و متخلف شناسایی می‌شود.
از دیگر مزایای استفاده از این محصول تبلیغاتی در رستوران‌ها سفارش آسان آنها و نیز قیمت بسیار مقرون به صرفه آن می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را به تعداد نامحدود از شرکت نشانه ساز سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن بهترین بج‌های سینه با کیفیت عالی را تحویل بگیرید.

سفارش بج سینه رستوران

یکی از معتبرترین شرکت‌ها برای سفارش انواع بج سینه و یا سایر محصولات و خدمات تبلیغاتی شرکت نشانه ساز است که یک شرکت پیشرو و خوش سابقه در زمینه ارائه خدمات تبلیغاتی است. برای سفارش بج سینه رستوران از شرکت نشانه ساز شما بزرگواران در ابتدا می‌توانید مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب این شرکت داشته و پس از طراحی حرفه‌ای لوگوی مورد نظر روی بج سینه از سوی کادر مجرب و پرسنل حرفه ای این مجموعه محصول خود را طراحی و در زمان معین شده محصولی با کیفیت عالی تحویل بگیرید. از دیگر مزایای سفارش  و خرید بج سینه رستوران از این شرکت اینست که آماده پاسخگویی 24 ساعته به شما عزیزان بوده و با حذف واسطه ها جنسی با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.
به عنوان نکته آخر اینکه وقتی که تصمیم می‌گیرید بج رستوران را برای کارمندان رستوران خود سفارش دهید، باید به نکات بسیاری از جمله استحکام، کیفیت چاپ، ماندگاری طرح و رنگ بچ و نیز رنگ و طرح لباسی که کارکنان شما خواهند پوشید توجه کنید تا بدین طریق بتوانید یک لوگوی جذاب و با کیفیت را برای کارکنان رستوران خود طراحی کنید چرا که این محصولات تأثیر جدی بر کسب و کار شما به عنوان یک کل خواهند داشت. شرکت نشانه ساز با ارائه بهترین ایده‌ها آماده ارائه بهترین خدمات برای شما مشتریان عزیزی که چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری با این شرکت ارتباط می‌گیرید می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در زمینه خرید بج سینه رستوران با این شرکت تماس گرفته و بهترین نشان یا بج سینه را با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.

غلامرضا اکبری بازدید : 26 جمعه 01 دی 1402 نظرات (0)

قیمت بج سینه بانک

به چندین عامل مختلف بستگی دارد. در زیر به برخی از عوامل مهم که ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهد، اشاره شده است:
« جنس: بج سینه اداری بسته به متریال اولیه که می‌تواند یکی از انواع فلزی، پلاستیکی، چوبی و غیره باشد، قیمت متفاوتی دارد.
« طرح: سنجاق‌ سینه اداری در اشکال مختلفی قابل ساخت است. پیچیدگی در طراحی، هم در فرآیند زمان تولید تاثیرگذار است و هم دستمزد طراحی آن بالاتر است.
« تعداد: این فاکتور نیز در قیمت نهایی پرداخت تاثیر می‌گذارد.
« تک رنگ یا چند رنگ بودن کار: مطمئناً کار چند رنگ زحمت بیشتری برای رنگ کردن دارد و متقابلاً قیمت نهایی این نوع بج سینه ها بالاتر است.
« آبکاری: این مرحله کاملاً اختیاری و مناسب برای بج سینه هایی است که از جنس فلز هستند. این مرحله به منظور ثابت ماندن رنگ کار توصیه می شود که انتخاب این مرحله نیز شامل هزینه ای جداگانه خواهد شد.
« دستمزد سازنده: هر چه لوگوی پیچیده‌ تری برای ساخت بج سینه انتخاب کنید، دستمزدی که سازنده از شما می‌گیرد بیشتر است.

نحوه سفارش بج سینه بانک

برای سفارش بج سینه بانک در ابتدا باید مکانی معتبر برای ساخت این محصول را بشناسید. وب‌سایت نشانه ساز به عنوان یکی از مراکز تولیدی مطمئن آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. در صورت تمایل به ثبت سفارش در این زمینه کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با مجموعه در تماس باشید.
در زمان سفارش، فرمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که نیاز است فاکتورهای مهم در رابطه با ساخت این محصول را در اختیار سازندگان قرار دهید. این فاکتورها عبارتند از:
1. طرح: ابتدا باید طرح مورد نظر را مشخص کنید. این طرح می‌تواند لوگو، نام سازمان، عنوان شغلی یا هر نوع دیگری که می‌خواهید روی بج سینه قرار دهید، باشد.
2. جنس: جنس کار می تواند فلزی، استیل و پلاستیک، چوب و موارد دیگر باشد، حتماً یک نوع را مشخص کنید.
3. اندازه: اندازه بج سینه مهم است. معمولاً بج سینه‌هایی با اندازه استاندارد وجود دارند که به آسانی روی لباس قابل نصب هستند. اما اگر اندازه خاصی مدنظرتان است، به تولید کننده اطلاع دهید تا سفارش شما به درستی تهیه شود.
4. رنگ بندی: اگر رنگ خاصی برای بج سینه بانک مدنظر دارید، اعلام کنید. هم می‌توانید کار را تک رنگ سفارش دهید و هم چند رنگ که بسته به هر انتخاب، قیمت متفاوتی را بابت آن پرداخت خواهید کرد.

5. تعداد: مشخص کنید که چند عدد بج  می‌خواهید سفارش دهید.
6. زمان تحویل: مهم است که زمان تحویل مورد نظرتان را به تولید کننده اعلام کنید. این که آیا سفارش شما برای یک رویداد خاص است یا به طور معمول برای استفاده روزمره می‌باشد، ممکن است زمان تحویل را تحت تأثیر قرار دهد.
7. هزینه: قبل از سفارش از قیمت حدودی هر بج سینه مطلع شوید که بتوانید برآورد کنید در پایان چه میزان باید پرداخت کنید.

غلامرضا اکبری بازدید : 24 پنجشنبه 23 آذر 1402 نظرات (0)

امروزه تبلیغات نقش بسیار مهمی در موفقیت یک کسب و کار دارد. بج سینه یکی از المان‌های موجود در همین حوزه است .که علاوه بر جنبه تبلیغات، می‌تواند راهی برای نشان دادن شخصیت و استایل افراد یک ارگان باشد.

اگر به دنبال مرکز معتبری برای ساخت بج سینه نظام مهندسی خود با کیفیت عالی هستید، مجموعه  نشانه ساز می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. تنها کافی است فرم سفارش را پر کنید. و علایقتان را در آن ذکر نمایید. طبق آنچه عنوان کرده‌اید، بج سینه برای شما طراحی و ساخته خواهد شد.

برای طرح هر گونه سوال یا آگاهی از قیمت‌ها، می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کنید. تا راهنمایی‌های لازم به شما داده شود.

بج سینه  نظام مهندسی یا به اصطلاح عامیانه “نشان سینه”، نمادی است که اکثر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی یا خصوصی به منظور تبلیغات کاری و یکپارچه کردن تمامی کارکنانشان استفاده می‌کنند.
معمولاً این المان تبلیغاتی، حاوی لوگوی شرکت یا علامتی است که نشان از حوزه کاری و تثبیت هویت آن سازمان دارد.
بج سینه نظام مهندسی یکی از همین نشان‌ها در رابطه با گروه کاری مهندسی است. که می‌توان آن را سفارش داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول و نحوه سفارش آن، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بهترین بج سینه نظام مهندسی

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، بج سینه نظام مهندسی، نشانی است که بتواند به طور دقیق حوزه کاری و هدف آن شرکت را عنوان کند. بیشترین استفاده این المان، در رویدادهای کاری و گاهی اوقات گردهمایی‌های بزرگ همچون انواع نمایشگاه‌ها یا کنفرانس‌هایی است که قرار است حوزه کاری در آن معرفی شود.
اینکه کارکنان و اعضای تیم عالی به نظر برسند، می‌تواند به کسب و کار رونق بسیاری بدهد. اگر سعی دارید. راهی برای نشان دادن شخصیت و استایل خود داشته باشید، بج سینه نظام مهندسی می‌تواند بهترین راه برای انجام آن باشد.
البته بج سینه الزاماً گل سینه نیست، بلکه می‌تواند شامل محصولات دیگر مثل خودکار، جاسوییچی و مواردی از این دست باشد.

بج سینه نظام مهندسی در تهران

اگر به دنبال مرکز معتبر ساخت بج سینه نظام مهندسی در تهران هستید. مجموعه نشانه ساز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

سفارش شما برحسب نوع طرح پیشنهادیتان، متریال انتخابی، تک رنگ یا چند رنگ بودن و فاکتورهای دیگر، چند روز زمان خواهد برد تا آماده شود.
در این روند، ابتدا طرح موردنظر توسط چاپگرهای حرفه ای چاپ شده، سپس توسط دستگاهی به نام پیکسل زن بر روی متریال انتخابی شما حک می‌شود. سپس نوبت به رنگ کار می‌رسد. این کار توسط دستگاه رنگ صورت می‌پذیرد.
در نهایت هم، مرحله ای اضافه تر به نام آبکاری وجود دارد .که کمک می‌کند رنگ بج سینه برای همیشه ثابت بماند.

قیمت بج سینه نظام مهندسی

قیمت بج سینه نظام مهندسی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. پس نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن عنوان کرد. در زیر به بررسی این فاکتورها خواهیم پرداخت:
 جنس: جنس بج سینه نظام مهندسی می‌تواند در انواع فلزی، چوبی، پارچه ای، پلاستیکی ساخته شود .که هر کدام قیمت جداگانه ای دارند.
 طرح: بسته به ساده یا پیچیده بودن طرح، دستمزد طراح متفاوت است.
 تعداد رنگ به کار برده شده: مطمئناً چند رنگ بودن، قیمت بالاتری نسبت به تک رنگ بودن دارد.
 دستمزد سازنده: به طور معمول، بخشی از قیمت نهایی کار، مربوط به دستمزد سازنده است.
 آبکاری بج سینه: همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، معمولاً مرحله آبکاری برای ثابت ماندن رنگ است. البته این مرحله کاملاً اختیاری است. و اگر متقاضی در فرم سفارش، آن را تیک زده باشد، این کار انجام خواهد شد.
برای آسودگی خیال، بهتر است در هنگام سفارش کالا، از سازنده بخواهید یک حدود قیمتی را به شما عنوان کند تا در پایان بدانید که بابت هر بج سینه چه میزان باید پرداخت کنید.

غلامرضا اکبری بازدید : 32 شنبه 18 آذر 1402 نظرات (0)

محل نصب بج روی کت مساله ای است که بسیاری از افراد قصد کسب اطلاع کافی و علمی از آن را دارند تا به کمک اطلاعات دریافت شده بتوانند بج کت مردانه را به صورت صحیح بر روی آن نصب کنند.
همان طور که می دانید بج کت مردانه در شرایط گوناگونی استفاده می شود و هدف از به کار بردن آن میتواند به جنبه های کاری و شغلی مربوط باشد و یا صرفا به دلیل مسائل شخصی مورد استفاده قرار گیرد.
با این وجود بج کت مردانه دارای تنوع بسیار زیادی است و در طرح های گوناگون ساخته می شود که هر کسی می تواند بر اساس میل خود یک بج کت منحصر به فرد خریداری کند و یا نهاد ها و سازمان هایی که از بج کت برای پرسنل خود استفاده می کنند بر اساس شرایط از طراحی های ویژه ای به این منظور استفاده می نمایند.

محل نصب بج روی کت مردانه

محل نصب بج کت مردانه را نباید نادیده بگیرید و باید آن را طبق الگوی صحیح بر روی کت نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید. بج کت مردانه برای آقایان کاربرد زیادی دارد که لازم است تا آقایان محل دقیق و صحیح نصب آن را بدانند.
در این خصوص میتوان گفت که محل مناسب برای نصب بج بر روی کت مردانه را لبه یقه کت در نظر می گیرند و همه کسانی که از بج استفاده می کنند باید آن را در این قسمت نصب کنند.
اما لازم به ذکر است که بج کت مردانه علاوه بر آنکه بر روی یقه کت نصب می شود، در برخی از مواقع، روی لبه آستین نصب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد که این موضوع به نوع بج کت نیز بستگی دارد زیرا بج هایی که مخصوص به لبه آستین هستند با بج یقه متفاوت اند و شرایط یکسانی نخواهند داشت که در این خصوص باید به نوع بج توجه کنید و سپس آن را در محل صحیح قرار دهید.

محل نصب بج روی کت زنانه

محل نصب بج روی کت زنانه نیز همانند کت های آقایان خواهد بود و بانوان هم برای استفاده از بج مورد نظر خود بر روی کت و یا مانتوی کتی باید آن را در لبه یقه نصب کنند و مورد استفاده قرار دهند.
علاوه بر آن بانوان نیز قادر هستند که از بج کت مخصوص به آستین استفاده کنند و آن را در لبه آستین نصب نمایند.

با این وجود می توان گفت که محل نصب بج سینه روی کت مردانه و زنانه هیچ تفاوتی با هم نخواهد داشت.

غلامرضا اکبری بازدید : 21 شنبه 18 آذر 1402 نظرات (0)

استفاده از بج سینه مترو تهران برای اهداف مختلفی طراحی شده است. در ادامه به برخی از مهمترین اهداف آن خواهیم پرداخت:

– هویت شخصی کارمند

بج سینه اداری به‌ عنوان یک عنصر از لباس کارمند، نشان دهنده هویت شخصی او است. با داشتن نام و پُست شغلی وی بر روی سنجاق سینه، مسافرین می‌توانند از بین پرسنل شرکت تشخیص دهند که با کدام شخص باید صحبت کنند و برای برطرف کردن نیازهایشان با چه کسی در ارتباط باشند.

– اعتماد خاطر مشتریان

استفاده از نشان سینه مترو تهران، باعث ایجاد اعتماد بیشتر به شرکت و کارمندان آن می‌شود.

– حرفه ای بودن

بج سینه به ‌عنوان یک عنصر از لباس کارمند، نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن شرکت و پوششی استاندارد به شمار می‌رود.

در کل، بج سینه مترو تهران به ‌منظور شناسایی افراد، هویت سازمانی و توسعه تیم استفاده می‌شود و به برقراری ارتباط افراد درون سازمان و برون سازمان کمک می‌کند.

مزایای استفاده از بج سینه مترو تهران

استفاده از بج سینه مترو تهران، مزایای متعددی به دنبال دارد که در زیر به آن‌ها اشاره شده است:

← ایمنی در محیط کار

با داشتن این نشان اداری، ایمنی بیشتری در محیط کار ایجاد می‌شود، به‌عنوان مثال، در صورت رخ دادن حوادث ناگوار، کارکنان خیلی راحت تر شناسایی می‌شوند و صاحبان امر می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها کمک کنند.

← تاثیر گذاری روی اولویت‌ها

استفاده از بج سینه می‌تواند تاثیر گذار بر روی اولویت‌های سازمان باشد. با در نظر داشتن نام و نشان اداری کارمندان، مدیران می‌توانند به راحتی کارمندان با توانمندی و تجربه بیشتر را تشخیص دهند و در درجه اول قرار دهند.

← تبلیغات ارزان

با چاپ نام و نشان اداری بر روی بج سینه، می‌توان از فرصت خلق تبلیغات ارزان بها استفاده کرد. این سنجاق‌ها به مثابه تبلیغ کوچک و قابل حمل هستند که افراد جامعه را ترغیب به استفاده از خدمات آن شرکت می‌کند.

← تشویق به وفاداری به سازمان

هنگامی که کارکنان با داشتن بج سینه اداری به سازمان خود تعلق خاطر پیدا کنند، تشویق می‌شوند تا وفاداری و ارتباط موثر با شرکت خود را حفظ کنند.

قیمت بج سینه مترو تهران

برای ساخت بج سینه مترو تهران نمی توان قیمتی واحدی را اعلام کرد، چرا که ساخت این محصول وابسته به معیارهایی است.

جنس کار، تک رنگ یا چند رنگ بودن، تعداد، دستمزد سازنده، هزینه مواد اولیه، پیچیدگی طرح، آبکاری کردن محصول و موارد دیگر از جمله فاکتورهایی است که در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است.

سایت نشانه ساز با چند سال تجربه در ساخت بج سینه، تمامی محصولات تولیدیش را با قیمتی رقابتی و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. پس از این لحاظ می‌توان با خیالی آسوده نسبت به ثبت سفارش اقدام کرد.

جهت استعلام قیمت و استفاده از مشاوره جهت ساخت بج سینه، می‌توانید با کارشناسان نشانه ساز در ارتباط باشید.

نشان سینه مترو تهران به عنوان یک نشان اداری برای کارکنان شرکت است که می توانید آن را به سایت نشانه ساز سفارش دهید. بدین منظور فرم سفارش را برحسب علایقتان پر کنید و فاکتورهای لازم برای ساخت محصول را در اختیار مجموعه قرار دهید.

نشانه ساز متعهد است محصول را طبق آنچه مدنظر دارید، با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برایتان بسازد و در کوتاهترین زمان ممکن تحویل دهد.

سفارش بج سینه مترو تهران

تولیدکنندگان متعددی در سطح کشور، کار ساخت بج سینه را در دستور کار خود دارند، اما نکته مهم در این زمینه سفارش از مکانی معتبر است. سایت نشانه ساز به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کشوری، آماده همکاری با ارگان های متعدد دولتی و خصوصی است.

در رابطه با سفارش بج سینه مترو تهران، فرمی در اختیار سفارش دهنده قرار داده می‌شود که طبق آن محصول ساخته می‌شود. فاکتورهای مهم ذکر شده در این فرم به قرار زیر است:

1- طرح: طرح مورد نظر از مشتری درخواست می‌شود؛ این طرح می تواند، نظر خود مشتری باشد یا از طراح بخواهد که لوگویی را طراحی کند.

2- جنس: جنس های پیشنهادی فلزی، چوبی، پلاستیکی و موارد دیگر است.

3- سایز: سایز بج سینه می‌تواند، یا یکی از سایزهای استاندارد باشد یا سایزی سفارشی باشد. به هر حال باید این بخش توسط مشتری مشخص شود.

4- رنگ: نشان اداری می‌تواند تک رنگ یا چند رنگ باشد. مطمئناً، نمونه چند رنگ جذابیت بیشتری خواهد داشت، اما باز هم نظر مشتری در این زمینه تعیین کننده است.

5- تعداد: تعداد نشان سینه مترو تهران بسته به تعداد کارکنان آن است که این فاکتور نیز باید توسط سفارش دهنده مشخص شود.

6- پیش پرداخت: برای شروع ساخت نیاز است پیش پرداختی به مجموعه داده شود.

بعد از پر کردن فرم، برحسب فاکتورهای ذکر شده، تیم سازنده نشانه ساز اقدام به طراحی و ساخت بج سینه می کند. ممکن است برحسب تعداد درخواست، چند روز زمان برد تا محصول آماده شود. این مجموعه متعهد است که سفارش را در کوتاهترین زمان ممکن، تحویل مشتری دهد.

غلامرضا اکبری بازدید : 35 سه شنبه 31 مرداد 1402 نظرات (0)

عوامل متعددی می‌توانند هزینه ساخت بج سینه سوزنی را تحت تاثیر قرار دهند. که از جمله آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

جنس محصول انتخابی:
همانطور که گفته شده بج سینه سوزنی از جنس‌های مختلفی چون فلز، آکریلیک، پلاستیک و ... تولید می‌شود. که بسته به جنس انتخابی هزینه‌ها نیز متغیر خواهند بود.

ابعاد و طرح سفارش بج سینه سوزنی:
برخی از کارفرماها ترجیح می‌دهند در کنار آرم شرکت، رستوران و یا یک سازمانی نام فرد را نیز درج کنند، پس بسته به محتواهای مورد نظر شما روی بج‌های سینه و سایز و ابعاد و طرح‌های آنها، قیمت آنها نیز متفاوت از هم خواهند بود.
از دیگر عوامل موثر در هزینه سفارش بج سینه سوزنی می‌توان به تعداد سفارش، نوع سوزن و قفل به کار رفته در آنها و نیز خدمات مربوط به چاپ و حک و ارسال محصول اشاره کرد. البته گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست .که بسته به نوسانات ارزی حاکم در کشور قیمت خرید بج سینه نیز ممکن است تغییراتی داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق سفارش تعداد دلخواه از بج‌های سینه سوزنی با کارشناسان ما در شرکت نشانه ساز تماس گرفته و با توجه به شرایط بازار قیمت جدید را جویا شوید.

سفارش بچ سینه سوزنی

سفارش و خرید بج سینه سوزنی هزینه اندکی در قبال تاثیری که بر رشد کسب و کار می‌گذارند دارد. شما بزرگواران می‌توانید انواع مختلف بج‌های سینه را به تعداد دلخواه و با قیمت مناسب از شرکت نشانه ساز سفارش داده و بدین طریق کسب و کار خود را شیک و حرفه‌ای نشان دهید.
حال که با مزایا و قابلیت‌های استفاده از بج سینه سوزنی آشنا شدید چگونه قصد تهیه آنها را دارید؟ ما راهی آسان و مطمئن برای شما پیشنهاد می‌کنیم، شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی نشانه ساز با چندین سال سابقه درخشان در ارائه انواع محصولات تبلیغاتی سفارشات شما را به صورت حرفه‌ای طراحی و تهیه نموده و با نازلترین قیمت و در زمان تعیین شده در اختیار شما بزرگواران قرار خواهد داد.

استفاده از این بج تنها به عنوان ابزار مفید تجاری شناخته نشده و می‌تواند کل شرکت یا کسب و کار مورد نظر را خوب و حرفه‌ای نشان دهد. با استفاده بج سینه سوزنی توسط کارمندان یک کسب و کار که نام، موقعیت و لوگوی شرکت و کسب و کار روی آنها حک شده باشد، هوای حرفه‌ای بیشتری به شرکت افزوده خواهد شد. این اقدام به نوبه خود، شرکت شما را برای مشتریان احتمالی جذاب‌تر کرده و حتی می‌تواند در متقاعد کردن مشتری سابق یا فعلی برای بازگشت و ادامه تجارت با شرکت شما موفق عمل کند.

غلامرضا اکبری بازدید : 37 سه شنبه 24 مرداد 1402 نظرات (0)

تاریخچه بج سینه چوبی

از مورخین و تاریخ نویسان  نقل قول است که برای اولین بار نشانه ای شبیه به بج سینه امروزی توسط ارتش ایالات متحده آمریکا در جنگ با مکزیک در سال 1812 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است.
پس از جنگ جهانی دوم و برای شناسایی رده های مختلف نظامی و همچنیین نوع نیروهای نظامی از این نوع بج سینه به عنوان ابزاری نو در لباسهای نظامی مدرن و براساس ساختارهای نیروهای نظامی مختلف نظیر نیروهای زمینی، هوایی و دریایی مورد استفاده قرار گرفت.
اما امروزه از بج سینه علاوه بر امور نظامی به عنوان یک هنر و ابزار تبلیغاتی با شکل و شمایلی زیبا برای استفاده  در مشاغل و کسب و کارهای مختلف بکار برده می شود.

کاربرد بج سینه چوبی


بج سینه چوبی از زیبایی و جلوه بسیار زیادی برخوردار است و مهارت خاص و و طراحی ظریف و دقیقی برای ساخت آن باید صرف شود. این نوع بج به دلایل مختلفی در حال حاضر در ایران از مصرف زیادی نسبت به سایر بج های سینه برخوردار نمی باشد اما این عدم استقبال بیشتر از یک طرف به دلیل عدم شناخت مشتریان از این محصول می باشد و از طرف دیگر محدود بودن شرکت های تبلیغاتی که این نوع محصول را تولید می کنند. 

این نشان سینه همانند سایر بج ها کاربرد مشابه ای دارد و برای شناخت، ایجاد هماهنگی و انسجام کاری به کار گرفته می شود. 

ساخت بج سینه چوبی


بج سینه از مواد مختلفی ساخته می شوند . جنس بج علاوه بر چوب می تواند از فلز، پلاستیک، پاچه، چرم و… نیز باشد.

برای ساخت بج چوبی مراحل مختلفی باید انجام شود که عبارتنداز: 

در مرحله ابتدایی درخواست مشتری ثبت شده و اگر طرح پیشنهادی نداشته باشد با کمک طراحان و متخصصین نشانه ساز طرح مورد نظر تهیه شده و به تایید مشتری می رسد.

در مرحله بعد ابعاد و اندازه بج تعیین می شود و برای برش از چوب طبیعی و یا ام دی اف  به قطعات مورد نظر اقدام می گردد.

غلامرضا اکبری بازدید : 36 جمعه 16 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

به صورت کلی فرق بج سینه برنجی با چاپی درشکل ظاهری به این دو نوع هست که در هر کدام به صورت مجزا توضیحاتی در این مطلب در اختیارتان قرارا داده می شود.
اولین فرق عمومی که در دو نوع ساخت بج سینه میشه که دید این هست که در بج سینه برنجی زمینه کار حتما یا باید به صورت طلایی یا نقره ای باشد.که در نوع چاپی این امکان وجود ندارد و زمینه کار رنگی هست و طبق در خواست مشتری رنگ می شود.
دومین فرق بج سینه برنجی با چاپی این است که در کار برنجی محدودیت رنگ آمیزی از نظر تعداد رنگ و فاصله رنگ ها وجود دارد که حتما باید بین هر رنگ دیواره(طلایی،نقره) و جود داشته باشد چون هنگان تزریق رنگ که به صورت دستی وارد می شود با هم قاطی نشود ولی در کار چاپی چون رنگ آمیزی به صورت دیجیتالی انجام می شود این مشکل وجود ندارد و بدون اینکه محدودیت رنگی داشته باشیم می توانیم سفارش را رنگ آمیزی کرد.
سومین مورد که میشه بهش اشاره کرد که کمتر کسی بهش اشاره داره این است که فرق بج سینه برنجی با چاپی در نوع اتصال آن ها است.
در مورد بج برنجی اتصال سوزنی و مگنتی قابل اجرا است که همین اتصالات برای چاپی هم قابل انجام است.تنها فرقی که این دو نوع از یکدیگر دارند در مدل اتصال سوزنی است که در برنجی سوزن به صورتی عمودی و در فضای چند میلی از کار نصب میشه که در روش چاپی سوزن به صورت افقی و در فضای چند سانتی باید پشت کار نصب بشه که این نکته در ابعاد کار تاثیر گزار است.
چهارمین نکته که میشه  اشاره کرد این است که دور برش بودن کار در بج برنجی نیاز به حداقل ابعاد نداره و کارهای کمتر از 2 سانتی متر قابل برش هست چون به صورت دستی انجام میشه و فضای کمتری نیاز هست برای برش ولی در روش چاپی چون دور برش کار با دستگاه سی ان سی انجام میشه حداقل ابعاد باید 2 سانتی متر باشه که دستگاه توانایی اینو داشته باشه که برش بده کار رو و همین نکته در ابعاد کار تاثیر به سزایی دارد.
پنجمین مورد که به عنوان آخرین نکته می توان در فرق بج سینه برنجی با چاپی ارائه کرد این است که جنس این دو نوع فرق میکنه در در بج یرنجی همانطور که از اسم کار پیداس که جنس برنجی دارد ولی در کار چاپی عموما”از جنس آلومینیومی استفاده می شود.

غلامرضا اکبری بازدید : 41 یکشنبه 22 اسفند 1400 نظرات (0)

بانک سپه نخستین بانک دولتی ایرانی می باشد که در سال 1304با نام بانک پهلوی قشون (از محل وجوه بازنشستگی نظامیان) تاسیس گردید. در حال حاضر این بانک دارای حداقل 3800 شعبه و 2581دستگاه خودپرداز است که شعبه های آن  علاوه بر ایران در کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان و ایتالیا  مستقر می باشند.

برای ساخت بج سینه بانک سپه از متریال زاماک استفاده شد. همچنین روش ساخت این بج از نوع ریخته‌گری و با آبکاری کروم توسط تیم تخصصی گروه نشانه ساز تولید شده است. این بج را می‌توان هم به‌ وسیله مگنت یا آهنربا و هم به وسیله سوزن به لباس الصاق کرد. نوع اتصال کاملا سلیقه‌ای است و بسته به خواست مشتریان محترم تعیین می‌شود. فرآیند رنگ‌ آمیزی در کارگاه نشانه ساز به صورت رنگ آمیزی کوره‌ای انجام شد. باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است.

امروزه استفاده از بج سینه برای بیان و معرفی برند یک بانک و کارکنان آن امری ضروری و لازم است. همچنین استفاده از بج سینه برای امور تبلیغاتی و تصویر ذهنی به منظور جذب مشتریان بسیار موثر واقع می‌شود. بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند با برقراری تماس، بج سینه موردنظر خود را به ما سفارش دهند.

بج برنجی از انواع محبوب بج‌های مورداستفاده بانکی است.

غلامرضا اکبری بازدید : 42 شنبه 21 اسفند 1400 نظرات (0)

اتیکت سینه نظیر بج سینه یکی از مناسبترین و سهل الوصولترین ابزارهای تبلیغاتی است. این نشان تبلیغاتی می تواند علاوه بر برند شرکت یا سازمان ، حاوی مشخصات صاحب اتیکت مانند نام و نام خانوادگی ، سمت، رشته تحصیلی، تخصص و... نیز باشد که برای شناسایی و معرفی خود و کارکنان زیر مجموعه  از آن استفاده می گردد. با این نشان سینه  علاوه بر اینکه اشخاص را معرفی می نماییم، به آنان نیز هویت و شخصیت می دهیم.  در حال حاضر شمار زیادی از سازمان ها، موسسات ، فروشگاهها و… ازاین نشا ن زیبا به منظور الصاق به لباس خود و کارکنان مجموعه استفاده می کنند

خانم کتر مریم حسینی دامپزشک عموی و جراح از آندسته مشتریانی است که سفارش ساخت اتیکت سینه را به گروه نشانه ساز داده است.

جنس اتیکت سینه مورد نظر از آلومینیوم  با چاپ فلت و روکش پلی استر می باشد که در اندازه مورد نظر تهیه شده و دارای اتصال مگنتی است.

غلامرضا اکبری بازدید : 39 شنبه 14 اسفند 1400 نظرات (0)

شرکت ماتریس در زمینه تجارت و خرید و فروش ابزار و تجهیزات رایانه‌ای فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۳۷۶ آغاز به کار نمود و نماینده بسیاری ازشرکت‌ها مطرح ازجمله MSI بوده است. همچنین این شرکت بیش از ۵۰۰ فروشگاه و مراکز ارائه خدمات پس از فروش در ایرانرا دارا می‌باشد.

بج سینه ماتریکس یکی دیگر از نمونه های با کیفیت ساخته شده توسط شرکت نشانه ساز است که به سفارش شرکت ماتریکس طراحی و اجرا شده است. در فرآیند ساخت نشان سینه ماتریکس از استیل طلائی با ضخامت ۰٫۶ میلی متر و برش دور آن به روش لیزر انجام گردیده است. به دلیل  آنکه این نشان دارای ریزه‌کاری‌های زیادی بود در ساخت آن باید بسیار دقت می‌شد. همچنین رنگ کاری این نشان سینه از نوع کوره ای بوده و طراحی آن به گونه ای است که می توان به کمک سوزن و مگنت آن را به محل مناسب وصل نمود. رنگ طلایی علاوه بردرخششی که دارد باعث ایجاد پرستیژ و دید مثبتی می‌شود. نوع اتصال این بج سینه از نوع سوزنی سفارش است.

بج فلزی انواع گوناگونی دارد و این تنوع در جنس باعث تفاوت قیمت آن شده است. ضمنا افزون بر جنس، عواملی مانند نوع طرح، چاپ یا حک بودن بج، تعداد رنگ و…  نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. به طورکلی بج سینه استیل نسبت به سایر بج‌های فلزی قیمت مناسب‌تری دارد. دلیل آن هم قیمت ارزان‌تر استیل نسبت به سایر فلزاتی است که در صنعت بج سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بج سربی نیز با قالب‌های ریخته‌گری تولید و ساخته می‌شود. هزینه نهایی این بج نیز نسبتا مناسب است. اما اگر کیفیت و زیبایی الویت اصلی برای شما است، استفاده از بج برنجی به شما توصیه می‌شود.

دو نمونه متداول بج برنجی، بج مات و براق و بج رنگی است. بج مات و براق نسبت به بج رنگی هزینه کمتری دارد. قیمت نهایی بج رنگی نیز به تعداد رنگ مورد استفاده در آن بستگی دارد. با افزایش تعداد رنگ‌ها، قیمت نهایی بج رنگی نیز افزایش می‌یابد. نوع برش دور بج نیز در هزینه نهایی آن بسیار موثر است. بج آلومینیوم آنادایز نیز بیشتر به صورت اتیکت کاربرد دارد. این اتیکت فلزی قیمت نسبتا بالایی دارد و اکثر توسط سازمان‌هایی همانند مترو، بانک و … سفارش داده می‌شود. قابلیت چاپ بالای آن باعث شده است که روند استفاده از این بج طی سالهای اخیر افزایش یابد.

غلامرضا اکبری بازدید : 30 دوشنبه 09 اسفند 1400 نظرات (0)

شرکت هایکو بنیانگزار صنعت ساخت بلوک پلاستیک در ایران از سال 68 به صورت تحقیقاتی فعالیت خود را آغاز نموده و در سال 70 خط تولید آن در زمینه ساخت بلوک های پیش ساخته تزریق پلاستیک – دایکاست – بادی – لاستیک – باکالیت و فورج راه اندازی شد. این شرکت با گذشت 31 سال تولید آمیخته با تحقیقات مهندسی ،موفق به بکارگیری راهکارهای هوشمندانه ای جهت تثبیت قیمت ها همزمان با بالابردن کیفیت محصولات خود گشته است. 

بج سینه هایکو با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلای مات و براق توسط گروه تولیدی نشانه ساز تولید شده است. این نشان سینه قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی و آبکاری نقره یا کروم را نیز دارد. هر شرکت خصوصی برای بیان هویت خود و کارکنانش می‌تواند بج سینه مخصوص به خود را داشته باشد. علاوه بر هویت استفاده از بج بر روی لباس موجب زیباتر شدن پوشش کارکنان نیز خواهد شد.

برای تعیین قیمت بج سینه باید عوامل مختلفی را درنظر گرفت. اولین و مهم‌ترین عاملی که در قیمت بج یا نشان تاثیر دارد، جنس آن است. دیگر موردی که نقش مهمی در قیمت بج دارد، اندازه آن است. مسلما افزایش حجم بج با هزینه آن ارتباط مستقیمی دارد. عوامل ظاهری دیگری مانند برشکاری و آبکاری یا تعداد رنگ مورد استفاده در بج نیز در تعیین هزینه نهایی موثر است. فارغ از این موارد، عوامل دیگری نیز در تعیین هزینه اهمیت خاصی دارند. اگر مشتری خواهان زمان تحویل فوری باشد، هزینه نهایی افزایش خواهد یافت. اما عامل دیگر که بسیار مهم و مورد توجه است، تعداد یا تیراژ سفارش است. 

هر چه تعداد سفارش افزایش یابد، هزینه نهایی برای تولید هر بج کمتر خواهد شد. با مشخص شدن این عوامل هزینه نهایی برای تولید هر بج به صورت تقریبی به‌دست خواهد آمد. تجربه های تبلیغاتی نشان داده است که ارزشی که با بج سینه می توانید به کسب و کار خود بدهید در مقابل هزینه آن بسیار ناچیز است.

غلامرضا اکبری بازدید : 47 سه شنبه 03 اسفند 1400 نظرات (0)

از اتیکت سینه برای شناسایی پرسنل و کارکنان یک مجموعه سازمانی استفاده می‌شود. بر روی آن اطلاعات فردی همچون نام، نام خانوادگی، پست سازمانی فرد، لوگوی سازمانی درج می‌شود. همچنین در پشت اتیکت سوزن یا آهنربایی قرار دارد که می‌توانید به وسیله آن اتیکت را روی لباس، یقه کت و... خود نصب نمایید. در اتیکت سینه مگنتی آژانس امین پرواز نحوه اتصال از نوع آهنربایی می‌باشد. مزیت آهنربایی بودن این است که به راحتی قابل نصب است و سوزن ندارد.

شرکت امین‌پروازآسمان یک آژانس مسافرتی است که به صورت انلاین اقدام به فروش بلیط‌های هواپیما و قطار می‌نماید. این شرکت جهت آسودگی خاطر مسافران و عدم مراجعه حضوری به دفاتر هواپیمایی تاسیس گشته است.

لازم به ذکر است که یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره اتیکت سینه مطرح می‌شود مربوط به کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد هر چیز لزوم خرید و مصرف آن را توجیه می‌کند.اتیکت سینه می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و برای معرفی و شناسایی کارمندان یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان بانک ها، بیمارستان ها، شبکه حمل و نقل ریلی درون شهرو... اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. ضمنا لوگوی مجموعه نیز بر روی آن چاپ شده است. اتیکت سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، نمایشگاه‌ها و… کاربرد دارد. ادارات و شرکت‌های با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند اتیکت سینه مخصوص به خود را داشته باشند.

از اتیکت سینه برای شناسایی پرسنل و کارکنان یک مجموعه سازمانی استفاده می‌شود. بر روی آن اطلاعات فردی همچون نام، نام خانوادگی، پست سازمانی فرد، لوگوی سازمانی درج می‌شود. همچنین در پشت اتیکت سوزن یا آهنربایی قرار دارد که می‌توانید به وسیله آن اتیکت را روی لباس، یقه کت و... خود نصب نمایید. در اتیکت سینه مگنتی آژانس امین پرواز نحوه اتصال از نوع آهنربایی می‌باشد. مزیت آهنربایی بودن این است که به راحتی قابل نصب است و سوزن ندارد.

شرکت امین‌پروازآسمان یک آژانس مسافرتی است که به صورت انلاین اقدام به فروش بلیط‌های هواپیما و قطار می‌نماید. این شرکت جهت آسودگی خاطر مسافران و عدم مراجعه حضوری به دفاتر هواپیمایی تاسیس گشته است.

لازم به ذکر است که یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره اتیکت سینه مطرح می‌شود مربوط به کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد هر چیز لزوم خرید و مصرف آن را توجیه می‌کند.اتیکت سینه می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و برای معرفی و شناسایی کارمندان یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان بانک ها، بیمارستان ها، شبکه حمل و نقل ریلی درون شهرو... اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. ضمنا لوگوی مجموعه نیز بر روی آن چاپ شده است. اتیکت سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، نمایشگاه‌ها و… کاربرد دارد. ادارات و شرکت‌های با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند اتیکت سینه مخصوص به خود را داشته باشند.

غلامرضا اکبری بازدید : 33 چهارشنبه 27 بهمن 1400 نظرات (0)

بج سینه شاندیز با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. بج شاندیز را می‌توان با آبکاری نقره یا کروم نیز ساخت. این بج زیبا به سفارش رستوران شاندیز با ظرافت و دقت بالایی طراحی و ساخته شده است. برای افزایش زیبایی عملیات دور برش و اره کاری توسط اره کاران مجرب نشانه ساز روی این بج سینه پیاده سازی شد که نیازمند دقت بالا در زمان برش‌کاری بود. بج سینه شاندیز را می‌توان به صورت مگنتی یا سوزنی تولید نمود. استفاده از رنگ تیره در کنار درخشندگی آبکاری طلا باعث زیبایی بیشتر آن شده‌ است. نام شاندیر هم به صورت فارسی و هم انگلیسی بر روی این نشان سینه درج گردید. برای کسب اطلاعات درباره بج سینه می‌توانید صفحه مرتبط با آن را مطالعه کنیدبج فلزی یکی از محبوب ترین انواع نشان سینه می‌باشد.

قبل از سفارش بج سینه باید نکات مهمی را در نظر گرفت. نشان سینه نمادی ماندگار از فعالیت تجاری یک مجموعه در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. یک بج زیبا با طراحی شکیل می‌تواند به برند شرکت شما اعتبار خاصی ببخشد. فاکتور دیگری که اهمیت بسیار بالایی دارد خروجی و کیفیت نهایی بج طراحی شده است. استحکام، کیفیت چاپ و ماندگاری طرح و رنگ یک بج درارزش نهایی آن تاثیر به سزایی دارد. شرکت نشانه ساز امکان ثبت سفارش حضوری و غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است.‌‌

در روش حضوری شما می‌توانید به نشانی دفتر شرکت مراجعه کرده و با همکاران ما در محل مشاوره و صحبت کنید. در روش غیرحضوری با برقراری تماس با شماره ثابت شرکت راهنمایی‌های لازم برای ادامه فرآیند ثبت سفارش به شما ارائه خواهد شد. شما می‌توانید برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه قیمت خرید و سفارش بج سینه با ما تماس بگیرید. ما نشان و بج سفارشی شما را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار خواهیم داد.

غلامرضا اکبری بازدید : 35 دوشنبه 18 بهمن 1400 نظرات (0)

آب میوه بستنی ملبا فروشنده انواع آب میوه و بستنی در مدل‌ها و طعم‌های متنوع می‌باشد.بج فلزی بستنی ملبا با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است.بستنی به عنوان یک خوردنی محبوب، طرفداران زیادی دارد. کارخانه بستنی ملبا نیز با استفاده از بج سینه اختصاصی، نام تجاری خود را به رخ کشیده استساخت بج سینه شرکت ملبا با دقت و ظرافت بالایی انجام شده است. شرکت تولیدی بج نشانه ساز این نشان سینه را به صورت رنگی و برشکاری دور به زیبایی طراحی کرده است.

ساخت بج سینه نیازمند به کارگیری هنر، مهارت و تکنولوژی می‌باشد. نشان‌های سینه از مواد فلزی (غالبا)، پلاستیک، چرم، و… ساخته می‌شود. بج مانند نشان و مدالی کوچک با کمک آهنربا یا وسیله‌ای گیره مانند مثل سنجاق به لباس متصل می‌شود. علاوه بر این روش می‌توان با چسباندن، اتوکردن، دوختن نیز این اتیکت‌ها را به لباس الصاق کردپین بج فلزی یا همان بچ فلزی براساس متریال و جنس مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. مهمترین انواع بج فلزی براساس جنس آن عبارتند از بج برنجی، بج استیل و بج آلومینیومی.

نشان یا همان لوگو شرکت‌ها در اشکال مختلفی طراحی می‌شود. برای تولید قطعه فلزی مشابه لوگو هر سازمانی باید از روش برش کاری استفاده شود. نشان ‌های سینه می‌توانند رنگی باشند. زمانی که ماده اولیه ساخت برای ساخت نشان آلیاژ برنج باشد می‌توان از آبکاری طلایی، نقره‌ای و … استفاده کرد. آبکاری باعث می‌شود که جلوه ظاهری بج سینه که کاربرد اصلی آن تبلیغات و برندینگ است افزایش یابد. به طور کلی ساخت بج سینه با توجه به نیاز و سفارش مشتری صورت می‌پذیرد.

غلامرضا اکبری بازدید : 37 شنبه 16 بهمن 1400 نظرات (0)

شرکت نگین خوراک پارس یک نام تجاری شناخته شده در زمینه تولید ادویه و طعم دهنده در صنایع غذایی است.

شرکت نگین خوراک پارس در سال ۱۳۸۲ تاسیس و فعالیت خود را در زمینه مواد اولیه صنایع غذایی آغاز نمود. پس از ۲ سال با تمرکز بیشتر، فعالیت تخصصی خود را بر روی طعم های چاشنی ها شروع کرد.  در مدت زمان کوتاهی به یکی از تامین کنندگان اصلی انواع طعم در فرآورده های گوشتی، لبنیات، صنعت اسنک، سس و غذاهای آماده تبدیل شده است.

در سال ۱۳۸۸ با گسترش دامنه فعالیت، تولید استابیلایزر های مورد استفاده در صنعت گوشت را به سبد کالا اضافه کرد. هم اکنون نگین خوراک پارس ، با در اختیار داشتن دانش فنی و تجربه کافی و تجهیز شرکت به تیم های مجزا در حیطه انواع طعم دهنده ها و استابیلایزرها به صورت تخصصی، یکی از پیشگامان در این عرصه می باشد. این شرکت مفتخر است که با تاسیس آزمایشگاه تخصصی تحقیق و توسعه در زمینه انواع طعم دهنده های پنیر مورد استفاده در اسنک ها و لبنیات ، خدمت نوینی به تولید کنندگان محترم در صنعت غذا ارائه نماید . همچنین در این راستا این تیم توانایی طراحی انواع طعم بر حسب سلیقه و نیاز هر مشتری به صورت تخصصی و کاملا انحصاری را دارا می باشد.

بج فلزی شرکت نگین خوراک پارس با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری تولید و ساخته شده است. مدیران این شرکت از بج سینه برای شناسایی و هویت بخشی به کارکنان خود استفاده می‌کنندساخت بج سینه شرکت نگین خوراک پارس با توجه به لوگو و نام تجاری این شرکت توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز صورت گرفته است.

غلامرضا اکبری بازدید : 40 چهارشنبه 03 آذر 1400 نظرات (0)

بج سینه اهورا مزدا با استفاده از متریال زاماک و با آبکاری طلا به روش ریخته گری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. این بج با الهام از نمادهای هخامنشی طراحی و ساخته شده است. در طراحی و ساخت این نشان سینه از فناوری های مدل سازی سه بعدی  استفاده شده است.

ساخت بج سینه نیازمند به کارگیری هنر، مهارت و تکنولوژی می‌باشد. نشان‌های سینه از مواد فلزی (غالبا)، پلاستیک، چرم، و… ساخته می‌شود. بج مانند نشان و مدالی کوچک با کمک آهنربا یا وسیله‌ای گیره مانند مثل سنجاق به لباس متصل می‌شود. علاوه بر این روش می‌توان با چسباندن، اتوکردن، دوختن نیز این اتیکت‌ها را به لباس الصاق کردپین بج فلزی یا همان بچ فلزی براساس متریال و جنس مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. مهمترین انواع بج فلزی براساس جنس آن عبارتند ازبج برنجی، بج استیل و بج آلومینیومی.

نشان یا همان لوگو شرکت‌ها در اشکال مختلفی طراحی می‌شود. برای تولید قطعه فلزی مشابه لوگو هر سازمانی باید از روش برش کاری استفاده شود. نشان ‌های سینه می‌توانند رنگی باشند. زمانی که ماده اولیه ساخت برای ساخت نشان آلیاژ برنج باشد می‌توان از آبکاری طلایی، نقره‌ای و … استفاده کرد. آبکاری باعث می‌شود که جلوه ظاهری بج سینه که کاربرد اصلی آن تبلیغات و برندینگ است افزایش یابد. به طور کلی ساخت بج سینه با توجه به نیاز و سفارش مشتری صورت می‌پذیرد.

غلامرضا اکبری بازدید : 45 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

بج سینه New Idea با استفاده از متریال برنج و با آبکاری نقره مات و براق به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. برای افزایش کیفیت عملیات دور برش و اره کاری دستی نیز روی این بج پیاده سازی شده است. این روش باعث دید مناسب‌تر و زیبایی ظاهری این بج شده است. بهره گیری از رنگ کوره ای به دست رنگ کاران مجرب باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است. قابلیت اتصال مگنتی و سوزن باعث انعطاف پذیری مناسب این بج برای اتصال به البسه گوناگون شده است. این کار نمونه ای از ساخت بج فوری شرکت نشانه ساز میباشد.

امروزه قیمت بج سینه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در پوشش افراد در همایش‌های مختلف کاربرد دارد. در اکثر مواقع زمان این مناسبت‌ها در تقویم سازمان‌ها از مدت‌ها قبل مشخص شده و وسایل لازم برای حضور موثر در همایش قبل از برگزاری آن فراهم می‌شود. توجه به پوشش ظاهری افراد یک مجموعه اصلی مهم و شاخص در این رویدادهاست. یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی افراد یک شرکت استفاده از بج سینه است. این نشان کوچک غالبا فلزی ضمن هویت بخشی به افراد یک مجموعه، ابزار مناسبی برای معرفی برند موردنظر ما می‌باشد. ساخت بج بنابر طرح مورد نظر، جنس ماده اولیه و تعداد سفارش نیاز به زمان معینی دارد.

اما در برخی از موارد بنا به هر دلیلی یک مجموعه نیاز به بج سینه در زمانی کمتر از حد معمول دارد که به آن بج فوری می‌گویند. این بج می‌تواند یک اتیکت سینه یا یک بج فلزی باشد. ساخت بج فوری و تحویل آن در زمانی کوتاه نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و نیروی انسانی کافی و ماهر دارد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و بهره گیری از مجهزترین دستگاه‌های مرتبط در این زمینه و استفاده از فناوری روز به شما تضمین می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده و به شما تحویل دهد.

سفارشات بج فوری توسط گروه نشانه ساز پس از یک روز تحویل داده خواهد شد. در موارد بسیار کمی در صورت پیچیدگی طرح یا تعداد بالای سفارش ممکن است نهایتا تحویل کار دو روز زمان ببرد. در هر صورت زمان تحویل بج در همان لحظه سفارش با توجه به نوع آن توسط کارشناسان ما به مشتری اعلام می‌شود.

غلامرضا اکبری بازدید : 41 سه شنبه 11 آبان 1400 نظرات (0)

بج سینه گروه نصر با استفاده از آلیاژ برنج و با آبکاری طلا مات و براق به روش اسید کاری و نوع اتصال مگنتی و سوزنی تولید شده است. برای افزایش کیفیت عملیات دور برش و اره کاری دستی نیز روی این بج پیاده سازی شده است تا لوگوی این شرکت نمای مناسب تری پیدا کند. این بج فلزی زیبا جز نمونه کارهای زیبای شرکت نشانه ساز می باشد.

بچ سینه فلزی پرکاربردترین و مهمترین نوع بج سینه است که زیبایی و استحکام مناسبی داردبج فلزی به چهار خانواده مهم تقسیم می‌شود.

  • بج برنجی ۲- بج آلومینیومی ۳- بج استیل ۴- بج سربی

قیمت بج فلزی باتوجه به  انواع گوناگونی که دارد وابسته به عوامل مختلفی  مانند جنس، نوع طرح، چاپ یا حک بودن بج، تعداد رنگ و…   است. به طورکلی بج سینه استیل نسبت به سایر بج‌های فلزی قیمت مناسب‌تری دارد. دلیل آن هم قیمت ارزان‌تر استیل نسبت به سایر فلزاتی است که در صنعت بج سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بج سربی نیز با قالب‌های ریخته‌گری تولید و ساخته می‌شود. هزینه نهایی این بج نیز نسبتا مناسب است. اما اگر کیفیت و زیبایی الویت اصلی برای شما است، استفاده از بج برنجی به شما توصیه می‌شود.

دو نمونه متداول بج برنجی، بج مات و براق و بج رنگی است. بج مات و براق نسبت به بج رنگی هزینه کمتری دارد. قیمت نهایی بج رنگی نیز به تعداد رنگ مورد استفاده در آن بستگی دارد. با افزایش تعداد رنگ‌ها، قیمت نهایی بج رنگی نیز افزایش می‌یابد. نوع برش دور بج نیز در هزینه نهایی آن بسیار موثر است. بج آلومینیوم آنادایز نیز بیشتر به صورت اتیکت کاربرد دارد. این اتیکت فلزی قیمت نسبتا بالایی دارد و اکثر توسط سازمان‌هایی همانند مترو، بانک و … سفارش داده می‌شود. قابلیت چاپ بالای آن باعث شده است که روند استفاده از این بج طی سالهای اخیر افزایش یابد.

غلامرضا اکبری بازدید : 51 چهارشنبه 28 مهر 1400 نظرات (0)

شرکت آتیلا ارتوپد در سال ۱۳۶۹ با هدف تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی کشورتاسیس گردید. شرکت نشانه ساز در پروژه‌های مختلفی با مجموعه‌های فعال در زمینه سلامت همکاری داشته است. بج سینه آتیلا ارتوپد  با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا به روش اسید کاری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. این بج فلزی خاص قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد و بهره گیری از رنگ کوره ای به دست رنگ کاران مجرب باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است.

نشان سینه در هر صنف و رسته کاری وسیله‌ای مناسب برای معرفی نام برند و مجموعه مورد نظر ما می‌باشد. ساخت بج سینه نیازمند به کارگیری هنر، مهارت و تکنولوژی می‌باشد. نشان‌های سینه از مواد فلزی (غالبا)، پلاستیک، چرم، و… ساخته می‌شود. بج مانند نشان و مدالی کوچک با کمک آهنربا یا وسیله‌ای گیره مانند مثل سنجاق به لباس متصل می‌شود. علاوه بر این روش می‌توان با چسباندن، اتوکردن، دوختن نیز این اتیکت‌ها را به لباس الصاق کردپین بج فلزی یا همان بچ فلزی براساس متریال و جنس مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. مهمترین انواع بج فلزی براساس جنس آن عبارتند از : بج برنجی، بج استیل و بج آلومینیومی.

نشان یا همان لوگو شرکت‌ها در اشکال مختلفی طراحی می‌شود. برای تولید قطعه فلزی مشابه لوگو هر سازمانی باید از روش برش کاری استفاده شود. نشان ‌های سینه می‌توانند رنگی باشند. زمانی که ماده اولیه ساخت برای ساخت نشان آلیاژ برنج باشد می‌توان از آبکاری طلایی، نقره‌ای و … استفاده کرد. آبکاری باعث می‌شود که جلوه ظاهری بج سینه که کاربرد اصلی آن تبلیغات و برندینگ است افزایش یابد. به طور کلی ساخت بج سینه با توجه به نیاز و سفارش مشتری صورت می‌پذیرد.

غلامرضا اکبری بازدید : 44 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

با افزایش تنوع برندها و اطلاعات تخصصی مربوط به کالاها در زمینه قطعات و لوارم یدکی خودرو ، باعث شده است عموم مردم قبل از خرید تا حد امکان در خصوص محصول مورد نیاز خود تحقیق نمایند. در جهان امروزمرجع مناسب تحقیق قبل از خرید در خصوص تامین لوازم یدکی و قطعات خودرو و ... ، اینترنت و سایتهای اطلاع رسانی و فروش اینترنتی می‌باشد.فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو بی نی سی جهت کسب اطمینان کاربران خود با بررسی و تحلیل هر یک از برندهای معرفی شده در سایت و اطمینان ازضمانت اصل بودن کالا و گارانتی معتبر هر برند تلاش کرده تا اطلاعات یکپارچه و تاریخچه منحصربفرد مربوط به هر برند را تهیه و در اختیار تمام بازدید کنندگان سایت قرار دهد . کارکنان این فروشگاه برای یکسان سازی خود از اتیکت سینه مختص این فروشگاه استفاده می نمایند.این اتیکت آلومینیومی و بسیار زیبا و بادوام ساخته شده است.

Top of Form

Bottom of Form

اتیکت سینه جسمی کوچک و فلزی یا غیرفلزی  است که ازآن در محیط‌های اداری برای معرفی پرسنل استفاده می‌شود. در واقع اتیکت‌ پرسنلی جزء خانواده بج سینه و پین فلزی و … می‌باشد اما تفاوت‌هایی با آنها دارد. امروزه اتیکت تبدیل به بخشی از پوشش رسمی کارمندان سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. با آنکه غالبا جنس اتیکت سینه فلزی می‌باشد اما انواع غیرفلزی آن نیز به طور محدودتری وجود دارد.

انواع اتیکت سینه

 اتیکت سینه مانند هرکالای دیگری انواع مختلفی دارد. دسته بندی اتیکت بر اساس جنس ماده اولیه آن صورت می‌پذیرد. بر این اساس اتیکت سینه را به دو دسته فلزی و غیر قلزی تقسیم می‌کنند. اتیکت فلزی مطابق با اسمی که دارد از فلز ساخته شده است.  این اتیکت با دو روش سوزنی و مگنتی به لباس افراد متصل می‌شود. آلومینیوم و برنج فلزاتی هستند که در ساخت این اتیکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتیکت پلاستیکی هزینه ساخت کمتری دارد که همین عامل باغث گرایش نسبی افراد به این نوع اتیکت پرسنلی شده است. ضمنا اتیکت پلاستیکی با هزینه بسیار کمتری ساخته می‌شود. این مورد باعث می‌شود که سفارش این اتیکت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد. مولتی استایل و پلکسی گلس متریالی هستند که در ساخت اتیکت غیر فلزی(پلاستیکی) مورد استفاده قرار می گیرند.

غلامرضا اکبری بازدید : 33 یکشنبه 18 مهر 1400 نظرات (0)

فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در سال 1384 شمسی با هدف استعدادیابی و گسترش ورزش بدن سازی و پرورش اندام تشکیل شده است. این فدراسیون رشته های ورزشی پرورش اندام، پاور لیفتینگ، قویترین مردان، بادی کلاسیک، مچ اندازی، پرس سینه و فیتنس را تحت پوشش دارد.

بج سینه فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران که به صورت سه بعدی طراحی و اجرا شده است. گروه نشانه ساز برای ساخت این  نشان سینه از متریال  سرب و زاماک استفاده نموده است. روش ساخت آن هم روش ریخته گری بوده است. بج فدراسیون پرورش اندام قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد. در طراحی این بج سعی شده تا ظاهر آن تداعی‌گر قهرمانان بزرگ رشته پرورش اندام باشد. ظاهر براق بج باعث زیبایی بیشتر آن برای علاقه‌مندان به رشته پرورش اندام می‌شود. به همین علت در ساخت آن از آبکاری طلا استفاده شد.

نشان سینه نوعی وسیله تبلیغاتی است که نمایندگان و کارمندان یک شرکت یا سازمان در رویدادهای مختلف برای نشان دادن برند یا لوگو خود از آن استفاده می‌کنند. نشان سینه را با نام‌های دیگر آن همچون بج، سنجاق، پلاک و گل سینه نبز می‌شناسند. زبان لاتین نیز به آن pin badge گفته می‌شود. این وسیله یک قطعه‌ی کوچک (غالبا فلزی) است که با توجه به لوگو یا همان نشان یک مجموعه طراحی شده است. استفاده از نشان سینه باعث ماندگاری برند و نام سازمان در ذهن مخاطب  خواهد شد.

استفاده از بج یا اتیکت امروزه در سطح جهان رواج دارد و یک نماد خاص در ملاقات‌های رسمی به حساب می‌آید . به‌طور مثال مدیران ارشد سازمان‌ها یا دیپلمات‌ها و مقامات سیاسی کشورها در ملاقات‌های خود از بجی که حاوی لوگو سازمان خود یا پرچم کشورشان باشد، استفاده می کنند.

نشان سینه را همانطور که از نام‌های دیگرش پیداست با استفاده از ابزاری مانند مگنت یا سوزن به لباس، کت و مقنعه متصل می‌کنند.

نوع دیگری از اتصال مخصوص بج‌های بزرگتر نیز وجود دارد که آسیب کمتری به لباس وارد می‌کند. با توجه به اینکه استفاده از سنجاق باعث تخریب بافت کت یا لباس کارکنان خواهد شد، از گل سینه مگنتی( آهنربایی ) به عنوان راه‌حل جایگزین برای اتصال استفاده می‌کنند. البته محدودیت و مشکل این نوع اتصال در اندازه بج می‌باشد. در واقع برای استفاده از این نوع اتصال باید ابعاد نشان از دو سانتی‌متر مربع یزرگتر باشد تا آهنربای مخصوص به آن الصاق شود.

غلامرضا اکبری بازدید : 42 یکشنبه 11 مهر 1400 نظرات (0)

بج سینه اپل

اپل به عنوان یک شرکت فناوری آمریکایی چند ملیتی شناخته شده است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار رایانه و ارائه دهنده خدمات آن لاین فعالیت می کند. اپل معمولا" به تولید سخت افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح نظیر آی پد، آی مک، مک بوک، آیفون، اپل واچ، اپل تی وی و آی پاد معروف است، همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم افزار نظیر آی تیونز، آی لایف، آی ورک و سیستم عامل نیز فعالیت می نماید.

محصولات این شرکت به طور گسترده در بازار ایران به فروش می‌رود. کارمندان مراکز پخش و نمایندگی‌های شرکت اپل در ایران با بج خاص این شرکت پوشش ویژه خود را دارندبج فلزی اپل با استفاده از متریال برنج و با آبکاری طلا مات و براق به شیوه اسید کاری توسط گروه تولیدی بج نشانه ساز تولید شده است.

امروزه بج سینه به عنوان یک ابزار مهم برندینگ در جهان مطرح است. شرکت و سازمان‌ها برای شرکت در مراسمات رسمی خود از بج سینه‌ای که هویت آنها را بیان می‌کند، استفاده می‌کنند. بج سینه مانند هر کالای رایج دیگری انواع گوناگون و متنوعی دارد.‌
این تنوع بر اساس موارد مختلفی ایجاد می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث ایجاد دسته‌بندی در انواع بج سینه می‌شود، ماده اولیه آن است.یکی از مهم‌ترین انواع بج سینه (بر اساس جنس) بج فلزی می‌باشد. بج فلزی به چهار خانواده مهم تقسیم می‌شود.

  • بج برنجی ۲- بج آلومینیومی ۳- بج استیل ۴- بج سربی

بج سینه به خاطر ساختار ظاهری خود در نگاه اول توجه مخاطب را جلب می‌کند.  استفاده از بج در البسه نیروی انسانی و کارکنان مجموعه احساس تعلق به برند را در آنها افزایش می‌دهد. نشان سینه در جلسات رسمی به پوشش طرفین مذاکره رسمیت و اعتبار بصری خاصی می‌بخشد. داشتن یک نشان ظریف جواهرگونه و زینتی که به زیبایی طراحی شده است ارزش خاصی به خود شخص و آن برند می‌دهد. علاوه بر این مخاطب نیز با مشاهده آن احساس اعتماد بیشتری به آن فرد و برند خواهد کرد.

از مزایای دیگربج فلزی، یکسان سازی البسه کارکنان یک مجموعه است. شرکت‌ها، مجموعه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ با سفارش و ساخت نشان سینه‌ای منحصربه فرد، خاص بودن مجموعه خود را برای مخاطبان و مشتریان خود نمایان می‌سازند.

غلامرضا اکبری بازدید : 42 سه شنبه 06 مهر 1400 نظرات (0)

اگر به دنبال مرکز تخصصی برای درمان کودکان خود هستید مرکز طبی کودکان انتخاب مناسبی می‌باشد. پزشکان و کارکنان این مجموعه از میان افراد باتجربه و ماهر انتخاب شده اند. این مرکز بابیش از نیم قرن فعالیت به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور شناخته شده است.مرکز طبی کودکان از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است، نظیر: دارای بهترین وبه روز ترین خدمات پزشکی با رعایت اصول اخلاقی و رفتارحرفه ای است، پیشرو در ارائه خدمات ایمن، با کیفیت و مبتنی بر شواهد در راستای فراهم سازی سلامت پایدار می باشدو... ساخت اتیکت سینه کارکنان این مرکز توسط گروه تولیدی نشانه ساز انجام شده است. جنس این اتیکت از مولتی استایل می‌باشد که باعث کاهش هزینه تولید آن شده است. جهت سفارش انواع اتیکت سینه می‌توانید با ما تماس برقرار نمایید.

اتیکت سینه علاوه بر مولتی استایل دارای انواع دیگری مانند اتیکت سینه پلکسی گلس، آلومینیومی، برنجی و... می باشد.

اتیکت پلکسی گلس  نمونه‌ای دیگر از انواع اتیکت پرسنلی می‌باشد. این اتیکت دارای تنوع رنگی وظاهر آن غیرفلزی است. هزینه ساخت و سفارش این اتیکت به طور تقریبی با مدل مولتی استایل آن برابر است. این اتیکت قابلیت حک برجسته را نیز دارا می‌باشد.

اتیکت آلومینیومی  به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع اتیکت طرفداران زیادی دارد. جنس آلومینیوم برای چاپ بسیار مناسب می‌باشد و این موضوع باعث شده کارهای بسیار باکیفیتی از این جنس ساخته شود. چاپ بر روی آلومینیوم به دو صورت امکان پذیر است : آنادایز و سابلیمیشن.

 اتیکت برنجی  به اندازه جنس آلومینیومی آن رایج نیست اما با این حال طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد. محدودیت در انتخاب رنگ وعدم چاپ تصویر فرد مهم‌ترین نواقص و معایب اتیکت برنجی می‌باشند. از طرف دیگر استفاده از این اتیکت موجب تمایز و منحصربه فرد شدن مجموعه شما خواهد شد.‌‌‌از آلیاژ برنج بیشتر در ساخت بج سینه استفاده می‌شود اما درساخت اتیکت نیز می‌توان از این آلیاژ بهره برد.

غلامرضا اکبری بازدید : 33 چهارشنبه 31 شهریور 1400 نظرات (0)

بازی دارت دارای قدمت چند صد ساله می باشد . دارت ابتدا ورزشی بسیار معمول در بین سربازان جهت پر بار کردن اوقات فراغت آنها در بین نبردها بوده است . سربازان ابتدا پیکان های کوتاه شده کمان های خود را به درب بشکه های آب پرتاب می کردند . به طوری که قبل از جنگ معروف صد ساله (1453-1339 میلادی ) بواسطه خوی بسیار جنگنده ملت انگلیس تیراندازی با کمان یکی از معروف ترین تفریحات آنها بشمار می رفت . در جنگ باراک (1485-1455)تفریح سربازان تیراندازی با کمان بودکه به هدف هایی برروی درب بشکه های آب و تنه درخت نشانه می رفتند و بدین نحو توانایی خود را محک می زدند . سرانجام زمان صلح و دوستی بین سال های 1481 تا 1603 فرا رسیدو در انگلیس آرامش بتدریج حاکم شد . در این زمان بود که تیر ها را کوتاه کردند و بدون استفاده از کمان و فقط با استفاده از دست نشانه را هدف گرفته و تیر ها را پرتاب می کردند . ابتدا تنها مشک های آب را هدف قرار داده اما سپس پوست را به تکه ای از درخت چسبانده و مورد هدف قرار می دادند .سپس برش های از تنه های درخت را به عنوان صفحه دارت استفاده می کردند . در برش تنه درخت حلقه های طبیعی وجود دارد که بعد از خشک شدن بافت درخت این حلقه ها کاملا ظاهر می شود.
از اویل قرن بیستم میلادی انگلیسی ها به ورزش دارت بسیار علاقمند شدند و برای انجام این ورزش باشگاه ها و تیم های دارت را تاسیس کردند که از آن زمان تاکنون بزرگترین مسابقات دارت در لندن برگزار می شود . در سال 1924 فردی به نام Licensed    Victallers انجمن بین المللی دارت را تاسیس کرد . از سال 1927 تا 1938 مسابقات سراسری لندن انجام شد اما با شروع جنگ جهانی دوم ( 1945-1939 میلادی ) موجب شد این مسابقات تا سال 1947 تعطیل گردد. در سال 1965 ورزش دارت جهانی شد . سرانجام در سال 1976 فدراسیون جهانی دارت  با 15 عضو تاسیس گردید . فدراسیون جهانی دارت , ورزش دارت را بین اعضای خود در سطح جهان به عنوان یک ورزش مهم و پایه گسترش داده است . درحال حاضر 66 کشور از چهار قاره عضو فدراسیون جهانی دارت هستند .
از 30 شهریورسال 1383 ورزش دارت در ایران با هدف ترویج و گسترش آن در میان تمام اقشار جامعه زیر نظر فدراسیون تیراندازی با کمان پایه گذاری گردید .سپس زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت های خود را ادامه داد . بنیانگذاران دارت در تلاش هستند موافقت وزارت ورزش و جوانان را برای تاسیس فدراسیون ورزش دارت ایران باتوجه به قابلیت های این رشته ورزشی در همه ابعاد و جنبه های تربیت بدنی ( آموزشی و تربیتی , همگانی و تفریحی , قهرمانی و حرفه ای ) کسب نمایند.

بج سینه برنجی انجمن دارت ایران به سفارش این مجموعه و توسط گروه تولیدی بج سینه نشانه ساز به زیبایی طراحی و تولید شده است. این بج زیبا را می‌توان به وسیله سوزن یا حتی مگنت به لباس متصل کرد. ظاهر زیبای این بج که منقش به جام هخامنشی است جز نمونه‌های خاص بج سینه می‌باشد. شما می‌توانید برای سفارش بج اختصاصی شرکت و سازمان خود با ما تماس بگیرید.

بج سینه  یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.

غلامرضا اکبری بازدید : 42 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)

 

slide-bdb8f02

 

 

 

 

 

اتیکت سینه جسمی کوچک و فلزی است که ازآن در محیط‌های اداری برای معرفی پرسنل استفاده می‌شود. در واقع اتیکت‌ پرسنلی جز خانواده بج سینه و پین فلزی و … می‌باشد اما تفاوت‌هایی با آنها دارد. امروزه اتیکت تبدیل به بخشی از پوشش رسمی کارمندان سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. با آنکه غالبا جنس اتیکت سینه فلزی می‌باشد اما انواع غیرفلزی آن نیز به طور محدودتری وجود دارد. اگر می‌خواهید همه چیز را درباره انواع اتیکت‌ها، چگونگی ساخت، نحوه اتصال، جنس و قیمت آن بدانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کاربرد اتیکت

یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره اتیکت مطرح می‌شود کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد هر چیز لزوم خرید و مصرف آن را توجیه می‌کند.اتیکت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و برای معرفی و شناسایی کارمندان یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان یک شرکت یا موسسه  اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. ضمنا لوگوی مجموعه نیز بر روی آن چاپ شده است.کارکنان تمامی بانک‌های کشور نیز ازهمین شیوه برای معرفی اعضای خود استفاده می‌کنند. اتیکت سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، نمایشگاه‌ها و… کاربرد دارد. ادارات وشرکت‌های با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند اتیکت سینه مخصوص به خود را داشته باشند.

اتیکت سینه انواع مختلفی دارد. یکی از انواع مختلف آن اتیکت آماده می‌باشد. اتیکت اماده به نوعی از پیش ساخته است. فقط قسمتی از آن که مخصوص چاپ مشخصات فرد است،خالی گذاشته شده است. مزیت استفاده از این اتیکت ها ساخت سریع و قیمت مناسب آن می‌باشد. برای سفارش ساخت اتیکت سینه پرسنلی اماده می‌توانید با همکاران ما در شرکت نشانه ساز تماس برقرار نمایید.

غلامرضا اکبری بازدید : 35 شنبه 20 شهریور 1400 نظرات (0)

بج سینه ریخته‌ گری همانند سایر انواع بج ابزاری تبلیغاتی بوده که به فرآیند برندسازی کمک بزرگی خواهد نمود. مدیرانی در فکر بهبود جایگاه‌ خود درذهن مشتریان هستند، از بج و ابزارهای مشابه آن استفاده می‌نمایند. اینکه نشان سینه از چه جنسی باشد یا روش ساخت آن چگونه باشد، به هدف سازمان یا مسائل دیگری نظیر نام یا لوگوی سازمان و… بستگی دارد. دراین نوشته می‌خواهیم با نوع دیگری از بج آشنا شویم.

اگربخواهیم نگاه کلی به این بج داشته باشیم، در نگاه اول ظاهر آن خودنمایی می‌کند. علت آن نیز به خاطر فلزاتی است که برای ساخت آن استفاده می‌شود. برنج و سرب دو نوع از موادی هستند که در ساخت بج ریخته‌گری، بیشترین استفاده را دارند. ترکیبیاز این دو فلز زاماک نام دارد. زاماک ماده اصلی سازنده انواع نشان‌های سینه،از جمله ریخته‌گری است.

اگرچه بج‌های زیادی به صورت آماده در بازار یافت می‌شوند که غالب آن‌ها به صورت پیکسل می‌باشند. بنابراین دور از ذهن نیست که بج سربی نیز نمونه‌های آماده‌ای در بازار دارد. اما اگر بج سفارشی خود را می‌خواهید برای ساخت آن با ما تماس بگیرید.

ساخت

ساخت بج سینه ریخته‌ گری نیازمند هنر و تخصص است. این نشان به علت جنس ماده سازنده آن ضخامت بیشتری نسبت به سایر انواع بج دارد. همچنین گفته شد زاماک از جنس سرب است و در نتیجه باعث افزایش وزن آن نیز می‌شود. بج سینه ریخته‌گری در قالب‌های مخصوصی ساخته می‌شود. ابتدا طرح روی فلزچاپ شده و در مرحله بعدی از روی طرح، قالب ساخته می‌شود.

با توجه به اینکه سرب انعطاف‌پذیری خوبی دارد، بنابراین ظاهر بج برجسته و به صورت سه بعدی ساخته می‌شود. برخلاف بج سینه مات و براق یا رنگی، درخشش این نشان سینه کم‌تر می‌باشد.

سفارش بج ریخته‌گری عموما در تیراژهای بالا صورت می‌گیرد. سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی که تعداد سفارش بالایی دارند از این نوع بج سفارش می‌دهند. توصیه ما به آنان نیز همین است.  در صورت تمایل مشتری، گروه نشانه ساز منعی بابت این موضوع ندارد.

به دلیل وزن بیشتر این بج معمولا از مگنت برای نصب آن روی لباس استفاده می‌شود.  البته این به این معنی نیست که این بج قابلیت نصب سوزنی ندارد. بنا به درخواست مشتری نصب سوزنی یا مگنتی انجام می‌شود.

ساخت این بج حدودا بین یک هفته تا ده روز کاری ( بسته به نوع سفارش) متفاوت است. اما در صورت کمبود وقت می‌توان بج ریخته‌گری را بخ صورت فوری تولید نمود. با این تفاوت که بجای آبکاری باید آن را رنگ نمود.

قیمت

قیمت بج سینه ریخته‌گری تابع عوامل مختلفی است. از این میان، در تعیین قیمت بج چند عامل نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کنند. این عوامل شامل، جنس، تعداد سفارش، ابعاد بج سفارشی، رنگ و تعداد آن، نوع آبکاری آن، برش و زمان تحویل هستند.

در ابتدا باید بگوییم بج ریخته‌گری قیمت حدودی کمتری نسبت به نوع مات و براق و رنگی دارد.  این نشان از سرب یا برنج یا ترکیب آن‌ها ( زاماک ) تولید می‌شود. بنابراین جنس فلز موجب تغییرات قیمتی خواهد شد.

رنگ عامل دیگری است که بر روی قیمت تاثیر خواهد گذاشت. نوع رنگ ( کوره‌ای یا …) و تعداد رنگی که در ساخت بج به کار می‌رود باعث افزایش قیمت خواهد شد. هر چه تعداد رنگ مورد استفاده بیشتر باشد قیمت بج سینه ریخته‌گری بیشتر خواهد شد.

هرچه ابعاد و اندازه کار بزرگتر باشد باید از ماده اولیه بیشتری استفاده شود. از طرف دیگر زحمت ساخت آن نیز بیشتر می‌شود. بنابراین با افزایش قیمت روبرو خواهیم بود.

تیراژ سفارش عاملی است که باعث کاهش قیمت بج سینه می‌شود. اگرچه با افزایش تعداد سفارش هزینه شما بیشتر می‌شود، اما در نظر داشته باشید که قیمت هر واحد آن سیری نزولی را دنبال می‌کند. پس با افزایش تعداد سفارش قیمت هر واحد بج ریخته‌گری کاهش می‌یابد. در نتیجه از نظر اقتصادی بهتر می‌شود.

بج ریخته‌گری با مدل‌سازی تولیدمی‌شود. بنابراین اینکه مدل به چه صورت باشد، آیا سه بعدی است یا خیر؟ همه این عوامل روی قیمت تاثیر خواهند گذاشت.

اما عامل آخری که مهم است زمان تحویل سفارش به مشتری است.زمان ساخت بج ریخته‌گری همانند سایر انواع بج می‌باشد اما در صورتی که مشتری در تنگنای زمانی باشد می‌توان آن را به صورت فوری ساخت. ساخت بج فوری نیازمند پیگیری مراحل تولید آن به صورت خارج از نوبت است. در نتیجه افزایش کمی قیمت کاملا طبیعی و عاقلانه است.

ما نشانه ساز شما هستیم.

غلامرضا اکبری بازدید : 39 دوشنبه 01 شهریور 1400 نظرات (0)

روش ساخت بج‌سینه سفارشی

از جمله موارد و نکاتی که جزء ارکان و اصول تبلیغاتی است و همیشه باید مورد توجه و دقت قرار گیرد، اختصاصی و منحصر به فرد بودن اقلام تبلیغاتی است. معمولا” همه شرکت ها یا سازمانها صرفا” به دنبال کسب درآمد بیشتر و موفقیت در بازار برای خود و مجموعه زیر دست می باشند و سایر موسسات در حکم رقیب برای آن هستند، لذا مهمترین مسئله برای مدیران و مسئولان شرکت ها حذف رقیب از طریق افزایش مشتری، تولید محصولات و خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه می باشند. در این میان برای تسلط بر بازار، علاوه بر توجه به  کیفیت محصول باید به نحوه معرفی آنها نیز عنایت داشت. شناخت صحیح و دقیق تولیدات شرکت و موسسه به دیگران باعث افزایش مشتری و بالطبع رونق کسب و کار می گردد. 

مطالب مزبور مبین ضرورت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی است. یکی از بهترین، ساده ترین و مناسبترین قیمت آنها می توان به ساخت بج سینه سفارشی برای شرکت ها و موسسات اشاره نمود.

روش ساخت بج‌سینه سفارشی

روش ساخت

روش ساخت بج‌سینه سفارشی نیز همانند سایر بج سینه ها دارای انواع و قیمت های متعدد و گوناگونی است. این تفاوت ها مربوط به شکل ظاهری( دایره، مربع، مستطیل، چند وجهی و…)، نوع متریال مورد استفاده (فلزی و غیر فلزی)، روش ساخت( آبکاری، قالبی ، ریخته گری، اسید کاری، برشی، لیزری و…) و یا نحوه نصب آن بر روی سینه البسه( مگنتی و سوزنی) می باشد. 

معمولا” روش ساخت بج‌سینه سفارشی غیرفلزی از مواد مولتی استایل، پلکسی گلس، پلی استر و… استفاده قرار گرفته و بریده  می شود. برای طراحی شکل، مدل و نوشته روی آن از روش لیزری بهره می برند.

برای تولید بج سینه سفارشی فلزی غالبا” آلیاژهای استیل، برنج، آلومینیوم و… مورد استفاده و برش قرار گرفته و به روش اسیدکاری، ریخته گری و…  طراحی شکل و نوشته مورد نظر برروی آن صورت می گیرد  .

قیمت

شرکت ها و موسسات هر چقدر برای تبلیغات هزینه نمایند به همان میزان ویا حتی بالاتر از  افزایش درآمد و سود بیشتر برخوردار هستند. اما این به آن معنی نیست که این کار بدون برنامه ریزی انجام شود. اولین مرحله برآورد و محاسبه قیمت بج سینه سفارشی است که تابع معیارها و شاخص های مختلفی نظیر:

روش ساخت: برای ساخت بج سینه روشهای متنوع با هزینه های گوناگونی وجود دارد به طوری که قیمت بج برنجی ریخته گری نسبت به بج غیرفلزی و یا بج فلزی آلومینیومی به مراتب بالاتر است.

متریال : ماده اولیه برای ساخت بج سینه نیز خیلی مهم است. به عنوان مثال قیمت بج فلزی نسبت به بج غیر فلزی بالاتر است.

تیراژ: هرچقدر تعداد درخواست بیشتر باشد هزینه تمام شده پایین تر است.

ابعاد: اندازه بج سینه سفارشی نیز در قیمت آن تاثیر دارد.

جهت مشاوره و سفارش انواع مختلف بج سینه و اتیکت سینه (اعم از سفارشی و آماده) با نشانه ساز تماس بگیرید.
02188842300،02188843200 و 09122488874
غلامرضا اکبری بازدید : 49 سه شنبه 04 خرداد 1400 نظرات (0)

از گذشته و سالهای نه چندان دورهر چقدر که جلوتر می آییم،  کسب و کارها و ایده های جذاب و بیشتری را مشاهده می کنیم که شاید فکر کردن به آنها در گذشته جنبه خیالی و توهمی داشته است. در جوامع امروزی  به جهت تعدد شرکتها و موسسات تولیدی ، خدماتی وسایر مشاغل،  برای توسعه و رونق کسب و کار خود نیازمند ارتباط بیشتر با افراد جامعه می باشند. از این رو تبلیغات و اطلاع رسانی  در خصوص نام برند،  محصولات و کالاهای تولیدی،  تاثیر زیادی در انتخاب مردم و جلب متقاضیان دارد. اگر این تبلیغات به گونه ای صورت پذیرد که کیفیت کالا و خدمات نیز افزایش یابد ، علاوه بر رونق کسب و کار شرکتهای سازنده ، برند آنها ماندگار خواهد شد و مصرف کنندگان نیز به عنوان یک ابزار تبلیغی قوی مبدل می شوند.

در گام اول شیوه اظهارو نمایش نام و برند شرکت و موسسه و... به دیگران،  علاوه بر اینکه می تواند مقیاسی از شدت علاقه و احترام به خود یا برندتان  باشد، حتی می تواند نمایشی از اعتبار و قدرت تیمی کسب و کارتان را نیز به نمایش بگذارد.

درگام دوم استفاده از پرسنل و کارمندان آنها  برای تبلیغات و برند سازی می باشد. در گذشته  این پرسنل میتوانستند با پوشیدن لباس های متحد الشکل یا چاپ و گلدوزی نام و عنوان برند بر روی لباس خود باعث رونق یک مجموعه یا هر کسب و کاری شوند. اما در حال حاضر یا استفاده ازبج سینه و اتیکت سینه، که از روشهای جدید و شیک تر این تبلیغات هستند و  به نحو احسن انجام می گردد.

بج سینه چیست؟

اگر بخواهیم تعریف دقیق و کاملی از بج سینه را ارائه دهیم باید گفت بج سینه  یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و …  به دو صورت سوزنی و مگنتی وصل می‌شود. در واقع بج سینه می تواند نقش نماد و نمایش دهنده نام و برند کسب و کارها در محیط داخلی شرکت و اداره یا حتی محیط بیرونی به صورت حضور کسب و کارها با ایجاد غرفه در نمایشگاه ها و جشنواره ها و… باشد. لذا خیلی می تواند در جهت توسعه برندینگ  کسب و کارها موفق عمل نماید. بج سینه شکل جدید و مدرنی از تبلیغات نام و برند کسب و کارهاست که با قیمت های بسیار مناسب و اقتصادی قابل تهیه است و از برد تبلیغاتی بالایی نیز برخوردار می باشد.

به دنبال جایی برای  سفارش وخرید بج سینه هستید ؟

شرکت نشانه سازبا سابقه طولانی در زمینه تولید ابزارهای تبلیغاتی ،  آمادگی کامل دارد تا نسبت به قبول  سفارش ساخت انواع بج سینه با کیفیت و قیمت مناسب اقدام نماید.

نکته پایانی

اگر کسب و کارتان به گونه ای است که نیاز دارید برای موفقیت با افراد بیشتری در ارتباط باشید تا بتوانید خدمات و محصولات تان را به آن ها ارائه دهید. نقش یک  بج سینه شکیل و زیبا در رونق کسب و کار را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید .

این روزها علاوه بر گسترده شدن استفاده از فناوری و تکنولوژی در بخش های بسیاری از زندگی روزمره ، در اطلاع رسانی ها و آگاهی رساندن ها هم تغییرات بسیاری رخ داده است که بنظر می رسد نقش پر رنگی در رشد پیشرفت کسب و کار ها ایفا می کنند.

غلامرضا اکبری بازدید : 41 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بج آلومینیومی بیشتر به عنوان اتیکت سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلومینیوم به علت شکل‌پذیری و مقاومت در برابر خوردگی، فلزی مناسب برای تولید بج می‌باشد. سازمانهایی مانند آتش نشانی، مترو و … برای معرفی پرسنل خود از بج آلومینیومی استفاده می‌کنند. بج آلومینیومی امکان چاپ مناسبی دارد. فرآیند آنادایز آلومینیوم را مستحکم‌تر و مقاومترمی‌کند.

فرآیند آنادایز آلومینیوم چگونه انجام می‌شود؟

به طور کلی اغلب فلزات، از جمله آلومینیوم  تمایل به اکسید شدن دارند و یک لایه  نسبتا" پایداری ازاکسید، روی آنها تشکیل می گردد. دربرخی اوقات این لایه اکسیدی محافظت کننده هستند و نه تنها موجب خوردگی فلز نمی‌شوند بلکه از پوسیدگی سطح فلزنیز جلوگیری می‌کنند. درعمل با استفاده ازروش آنادایزینگ، لایه اکسیدی یا هیدروکسیدی موجود برروی فلزات را تقویت  نموده و یا امکان ایجاد این لایه را فراهم می‌سازند.

لازم به ذکر است که  آلومینیوم در حالت عادی و در مجاورت هوا نیز اکسیدی می‌شود. این اکسید وظیفه حفاظت از سطح فلز را بر عهده دارد، اما  آلومینیوم آنادایز شده نسبت به شرایط طبیعی از مقاومت بیشتری در برابر خوردگی و پوسیدگی برخوردار خواهد بود. در این حالت قدرت چسبندگی رنگ به سطح آن را نیز بهبود می‌بخشد. چاپ نوشته مورد نظر ( لوگوی شرکت ویا نام و نام خانوادگی کارمندان و ...) بر روی این فلز با جوهرهای ویژه این کار صورت می‌پذیرد. بج آلومینیوم آنادایز را غالبا به‌وسیله آهنریا به لباس و پوشاک خود متصل می‌کنند. بج آلومینیومی جزء جدیدترین نمونه‌های بج فلزی محسوب می‌شود.

شرکت تولیدی نشانه ساز تمامی سفارشات ساخت انواع بج فلزی و آلومینیومی  را در هر تیراژی و با هرجنس و نوع چاپی می‌پذیرد. 

غلامرضا اکبری بازدید : 40 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ساخت اتیکت سینه پرسنلی

ساخت اتیکت پرسنلی

اتیکت پرسنلی یک از اقلام رایج و پرکاربرد فرم و پوشش اداری است. امروزه کارمندان شرکت وسازمان های مختلف اتیکت را بخشی از پوشش خود می‌دانند. علاوه بر این اتیکت می‌تواند معرف فرد و مجموعه‌ای باشد که در آن مشغول است. اتیکت سینه پرسنلی ازدو بخش تشکیل شده است. بخشی از آن به معرفی فرد می‌پردازد و بخش دیگر آن مختص به مجموعه اصلی است.

در بخش معرفی فرد معمولا دو مورد لحاظ خواهد شد: نام و نام خانوادگی فرد و پست و سمت او در سازمان.

بخش معرفی مجموعه از دو مورد تشکیل شده است : نام مجموعه یا سازمان و لوگو یا برند آن.

سفارش و قیمت اتیکت پرسنلی

اولین مرحله در سفارش اتیکت سینه، طرح اولیه آن است. پس از آن که طرح اولیه مورد تایید قرار بگیرد، جنس ماده سازنده و نوع ساخت آن تعیین می‌شود. سپس با توجه به تعداد سفارش اتیکت پرسنلی قیمت آن تعیین می‌شود. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و کارگاه‌های به روز توانسته کیفیت محصول خود را افزایش داده و همزمان قیمت نهایی محصول را پایین بیاورد. این امر باعث شده که این شرکت به فعالترین تولیدی اتیکت پرسنلی مبدل گردد.

شرکت تولیدی نشانه ساز تمامی سفارشات ساخت اتیکت پرسنلی را در هر تیراژی و با هرجنس و نوع چاپی می‌پذیرد. این انعطاف پذیری در ساخت باعث افزایش رضایت مشتریان و گسترش بازار این شرکت شده است. ضمنا همکاران ما در شرکت نشانه ساز به شما تعهد می‌دهند که سفارش مورد نظر را در زمان معین به شما تحویل دهند. جهت سفارش انواع اتیکت سینه فلزی و پلاستیکی با همکاران ما تماس بگیرید.

چرا استفاده از اتیکت سینه در محیط های اداری به امری رایج تبدیل شده است؟

اتیکت سینه بخشی از فرم اداری است و باعث شناسایی پرسنل یک مجموعه می‌شود. ضمنا باعث احساس تعلق بیشتر کارکنان به آن مجموعه خواهد شد و حس خوبی را در بیننده ایجاد می‌کند.

استفاده از اتیکت شناسایی پرسنل در چه سازمان‌هایی ضرورت بیشتری دارد؟

امروزه در اغلب نهادهای دولتی و خصوصی، برای شناسایی پرسنل از اتیکت سینه استفاده می‌شود. به طور مثال کارکنان بانک، مترو، پرسنل بیمارستان، فرودگاه و …

هزینه و زمان لازم برای ساخت اتیکت سینه پرسنل چه میزان است؟

شرکت نشانه ساز به عنوان اولین و برترین تولید کننده نشان سینه، بهترین کیفیت اتیکت سینه را در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه در اختیار شما خواهد گذاشت.البته عواملی همچون تیراژ و چگونگی طرح در هزینه و زمان تحویل محصول تاثیرگذار است.

غلامرضا اکبری بازدید : 39 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اتیکت سینه مانند هرکالای دیگری انواع مختلفی دارد. دسته بندی اتیکت بر اساس جنس ماده اولیه آن صورت می‌پذیرد. بر این اساس اتیکت پرسنلی را به دو دسته فلزی و غیر قلزی تقسیم می‌کنند. در ادامه درباره به معرفی، نوع اتصال و بررسی هرکدام از انواع اتیکت می پردازیم.

اتیکت فلزی

اتیکت فلزی مطابق با اسمی که دارد از فلز ساخته شده است.  این اتیکت با دو روش سوزنی و مگنتی به لباس افراد متصل می‌شود. آلومینیوم و برنج فلزاتی هستند که در ساخت این اتیکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بخش بعدی هر کدام از این دو نوع اتیکت سینه را به طور مجزا بررسی خواهیم کرد.

اتیکت آلومینیومی

اتیکت آلومینیومی به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع اتیکت طرفداران زیادی دارد. جنس آلومینیوم برای چاپ بسیار مناسب می‌باشد و این موضوع باعث شده کارهای بسیار باکیفیتی از این جنس ساخته شود. چاپ بر روی آلومینیوم به دو صورت امکان پذیر است : آنادایز و سابلیمیشن.

اتیکت آلومینیوم با چاپ آنادایز محبوب ترین و پرکاربردترین نوع اتیکت سینه می‌باشد. علت این محبوبیت نیز کیفیت چاپ فوق العاده آنادایز است. در این نوع چاپ محدودیتی در انتخاب و تعداد رنگ وجود ندارد. عدم محدودیت رنگ باعث شده تا امکان چاپ تصویر فرد نیز بر روی آن میسر باشد. ضمنا محتوای چاپ شده بر روی اتیکت سینه آلومینیوم آنادایز ماندگاری و دوام بالایی دارد.

اتیکت آلومینیوم با چاپ سابلیمیشن نسبت به آنادایز کیفیت کمتری دارد. اما با این حال این نوع چاپ مزایایی نیز دارد. به طور کلی قیمت پایین و ساخت و چاپ فوری مهم‌ترین مزیت چاپ سابلیمیشن می‌باشد. اما مشکل بزرگ این نوع چاپ این است که استفاده مداومان در فضای آزاد باعث آسیب رسیدن به آن می‌شود.

اتیکت آلومینیوم با روکش پلی استر نیز یکی از انواع کاربردی اتیکت سینه می‌باشد. بخش زیرین این روکش از جنس آلومینیوم بوده وروکشی از جنس پلی استر روی آن قرار دارد. تمام فرآیند چاپ برروی این روکش پلی استر انجام می‌شود. اتیکت پلی استری نمونه از یک اتیکت پرسنلی شیک است.

اتیکت پلاستیکی

اتیکت پلاستیکی هزینه ساخت کمتری دارد که همین عامل باغث گرایش نسبی افراد به این نوع اتیکت پرسنلی شده است. ضمنا اتیکت پلاستیکی با هزینه بسیار کمتری ساخته می‌شود. این مورد باعث می‌شود که سفارش این اتیکت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

اتیکت مولتی استایل همانگونه که از نام آن پیداست از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد. محدودیت رنگ شاید تنها مشکل این اتیکت پرسنلی باشد. اتیکت مولتی استایل غالبا دو رنگ دارد. بخش زمینه کار اصولا طلایی، نقرهای یا رنگ دیگری می‌باشد و بخش حکاکی شده نیز اکثرا مشکی رنگ است. پس از چاپ طرح ظاهری این اتیکت شبه فلز می‌باشد که همین مورد باعث جذابیت بصری آن شده است.

اتیکت پلکسی گلس نمونه‌ای دیگر از انواع اتیکت پرسنلی می‌باشد. این اتیکت دارای تنوع رنگی وظاهر آن غیرفلزی است. هزینه ساخت و سفارش این اتیکت به طور تقریبی با مدل مولتی استایل آن برابر است. این اتیکت قابلیت حک برجسته را نیز دارا می‌باشد.

اتیکت برنجی

از آلیاژ برنج بیشتر در ساخت بج سینه استفاده می‌شود اما درساخت اتیکت نیز می‌توان از این آلیاژ بهره برد. ساخت اتیکت برنجی به اندازه جنس آلومینیومی آن رایج نیست اما با این حال طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد. محدودیت در انتخاب رنگ وعدم چاپ تصویر فرد مهم‌ترین نواقص و معایب اتیکت برنجی می‌باشند. از طرف دیگر استفاده از این اتیکت موجب تمایز و منحصربه فرد شدن مجموعه شما خواهد شد.‌‌‌
تکنیک‌ و روش ساخت اتیکت و بج برنجی یکسان است. به همین علت گاهی افراد بج و اتیکت برنجی را در یک دسته قرار می‌دهند. مدل مات و براق شناخته شده ترین نوع این اتیکت می‌باشد.

بیشتر بخوانید : ساخت تندیس

غلامرضا اکبری بازدید : 39 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

به طور کلی پیکسل نوعی بج سینه است. بج سینه یک نشان کوچکی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و وصل می‌شود. در سالهای اخیر این ابزارهای تبلیغاتی به لحاظ دارا بودن قابلیت‌های فراوان، از نظرزیبایی، ساخت، طراحی، قیمت تمام شده، زمان تحویل مناسب و تنوع در سایز مورد درخواست، طرفداران زیادی را بویژه در بین سازمان‌ها، موسسات، شرکت‌ها،استارتاپ‌ها، جوانان و آحاد مردم جامعه پیدا کرده است . پیکسل‌ها درمیان بج‌های سینه جزئ پرطرفدارترین آنها محسوب می‌‌شوند.

کاربرد پیکسل

همان طوری که عنوان گردید پیکسل‌ها یک نوع بج سینه می‌باشند، لذا دارای کاربردی تقریبا همانند بج  هستند، بااین تفاوت که در شرکت‌ها، سازمانها، موسسات و...از بج سینه استفاده می‌کنند ولی پیکسل‌ها در بین جوانان، نوجوانان و گروههای مردمی طرفداران زیادی پیدا کرده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع پیکسل

پیکسل‌ها برخلاف بج سینه که دارای تنوع زیادی در نوع جنس ، طرح و اندازه دارند، صرفا از لحاظ شکل ظاهری حداکثر دارای چهار نوع ( دایره، بیضی،  مربع و مستطیل) می‌باشند.( استفاده ازپیکسل دایره‌ای شکل  بیشتر از سایر پیکسل‌ها است)  

غلامرضا اکبری بازدید : 45 سه شنبه 31 فروردین 1400 نظرات (0)

اتیکت سینه

اتیکت سینه جسمی کوچک و فلزی است که ازآن در محیط‌های اداری برای معرفی پرسنل استفاده می‌شود. در واقع اتیکت‌ پرسنلی جز خانواده بج سینه و پین فلزی و … می‌باشد اما تفاوت‌هایی با آنها دارد. امروزه اتیکت تبدیل به بخشی از پوشش رسمی کارمندان سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. با آنکه غالبا جنس اتیکت سینه فلزی می‌باشد اما انواع غیرفلزی آن نیز به طور محدودتری وجود دارد. اگر می‌خواهید همه چیز را درباره انواع اتیکت‌ها، چگونگی ساخت، نحوه اتصال، جنس و قیمت آن بدانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

محبوب‌ترین مطالب درباره انواع بج و اتیکت:

ساخت بج سینه

ساخت بج فوری

ساخت بج سینه فلزی

کاربرد اتیکت

یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره اتیکت مطرح می‌شود کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد هر چیز لزوم خرید و مصرف آن را توجیه می‌کند.اتیکت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و برای معرفی و شناسایی کارمندان یک مجموعه استفاده شود( اتیکت سینه پرسنلی). مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان شبکه حمل و نقل ریلی درون شهر اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. ضمنا لوگوی مجموعه نیز بر روی آن چاپ شده است.کارکنان تمامی بانک‌های کشور نیز ازهمین شیوه برای معرفی اعضای خود استفاده می‌کنند. اتیکت سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، نمایشگاه‌ها و… کاربرد دارد. ادارات وشرکت‌های با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند اتیکت سینه مخصوص به خود را داشته باشند.

بر اساس تحقیقات و یافته‌های علمی استفاده از اتیکت سینه باعث حس احترام و اعتماد بیشتر مخاطبین به افراد یک مجموعه یا شرکت خواهد شد. ضمنا فردی که از اتیکت یک سازمان یا مجموعه استفاده می‌کند حس وفاداری و مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به آن مجموعه خواهد داشت.

ساخت اتیکت سینه پرسنلی

غلامرضا اکبری بازدید : 33 یکشنبه 29 فروردین 1400 نظرات (0)

قدمت اولین سنجاق سینه ساخته شده به هزاران سال پیش بر می‌گردد و مربوط به عصر برنز (دوره‌ای مابین عصر سنگ و عصر آهن) می‌باشد. در آن دوران انسانها بیشتر به فلزکاری و آلیاژسازی روی آوردند و با ترکیب مس و قلع برنز را تولید نمودند.

سنجاق سینه عبارت است از یک گیره فلزی که با جواهرات مختلف و متنوع تزیین شده است و برای نصب بر روی لباس    ( یقه لباس، یقه مانتو، آستین لباس، یقه کت و...)  طراحی می‌شود. متریال مورد استفاده در ساخت سنجاق سینه ، غالبا نقره، طلا ، برنز ، سایر آلیاژهای فلزی و... می‌باشد. قدمت اولین سنجاق سینه ساخته شده به هزاران سال پیش بر می‌گردد و مربوط به عصر برنز (دوره‌ای مابین عصر سنگ و عصر آهن) می‌باشد. در آن دوران انسانها بیشتر به فلزکاری و آلیاژسازی روی آوردند و با ترکیب مس و قلع برنز را تولید نمودند.

سنجاق سینه به عناوین دیگری نظیر گل سینه، بج سینه، نشان سینه، بج لباس و... شناخته می‌شوند. اخیرا در دنیای امروزی گل سینه‌ها درنزد بانوان و آقایان از جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده‌‌‌است و توجه و علاقه زیادی به آنها پیدا نموده‌اند. خانم‌ها‌ از سنجاق سینه به عنوان زیورآلات زیبا و جذاب در محافل و مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده می‌نمایند. در این میان از یک طرف تولید کنندگان پوشاک نیز از این قائده مستثنی نبودند و برای فروش بیشتر سعی و تلاش می‌کنند تا بتوانند برروی لباسهای مجلسی و مانتوها و سایر تولیدات خود از مدرنترین ، زیباترین و جذابترین سنجاق سینه استفاده نمایند. از طرف دیگر شرکت‌ها، سازمان‌ها و سایر موسسات نیز در همایشها و مراسمهای مختلف و به منظور متحدالشکل نمودن لباس کارمندان و مسئولین اجرایی و تبلیغ برند خود از بج سینه، گل سینه و ... استفاده می‌نمایند تا جلوه‌ای ماندگار از لوگو و فعالیت شرکت به‌جای بگذارد.  

غلامرضا اکبری بازدید : 38 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

بج لباس قطعه و نشانی تبلیغاتی است که بدون شک می‌توان آن را جزء کوچکترین ، ظریفترین ، پرکاربردترین و پرمصرفترین ابزارهای تبلیغاتی دانست ، که از آن‌ها در موسسات ، سازمان‌ها ، شرکت ها، ارگان‌های دولتی و غیر دولتی  استفاده می کنند. بج لباس به عناوین دیگری نظیر بج سینه، بج یقه، نشان لباس، گل سینه، سنجاق سینه، سنجاق یقه و ... نیز شناخته می‌شود. به طور معمول اهم کاربرد  بج لباس در مراسم ها، گردهمایی‌ها، افتتاحیه‌ها، اختتامیه‌ها، جشنواره‌ها و... می‌باشد. نحوه نصب این نشان به این‌صورت است که برروی سینه و یا یقه‌کت ویا مچ دست  کارمندان شرکت متولی، شرکت کنندگان و سایر عوامل اجرایی  قرار می ‌گیرد. این بج‌ها جنبه تبلیغاتی و معرفی برندی خاص را نیز برعهده خواهند داشت . به طور قطع نام بج لباس برای اغلب آحادجامعه کلمه ناآشنا‌یی می‌باشد اما باید متوجه باشید که بج لباس  یک نماد از یک سازمان یا شرکت می باشد

از جمله مزایای این نشان تبلیغاتی اندازه و سایز کوچک بج لباس می باشد که امکان نگه‌داری از آن‌ها به راحتی برای ا فراد  و کارکنان امکان‌پذیر خواهند بود.

کاربرد

 بج لباس ( نشان لباس) دارای کاربرد‌های فراوانی می باشد و به تناسب کاربردی که دارند ، به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌گردند. استفاده از بج در البسه پرسنل و کارکنان یک شرکت/موسسه/ سازمان و ... احساس تعلق خاطر را نسبت به برند تجاری مربوطه را در آنها افزایش می‌دهد . از دیگرکاربردهای بج لباس یکسان سازی البسه کارکنان یک دستگاه می باشد. شرکت‌ها ،  سازمان ها و فروشگاه‌های بزرگ با سفارش و ساخت نشان لباس منحصربه فرد، خاص بودن دستگاه خود را برای مخاطبان و مشتریان  هویدا  و مشخص می‌ نمایند.

بج لباس تشکیل شده از یک قطعه تزیینی کوچک فلزی که  با کمک آهنربا و یا اینکه در قسمت  پشت  آن از یک  سوزن / سنجاق استفاده شده است. به گونه‌ای که باید ابتدا سوزن آن را وارد محلی بکنید که قرار است بج در آن قسمت لباس نصب و ثابت گردد. علاوه بر این بج لباس را می توان از طریق چسباندن، اتوکردن ویا دوختن نیز به لباس نصب نمود.

طراحی، ساخت و تولید

طراحی، ساخت و تولید  بج لباس  نیازمند دقت و ظرافت خاصی می باشد که به کمک  هنر، مهارت و تکنولوژی‌های مدرن ظهور و بروز پیدا می کند. نشان‌های لباس معمولا" از آلیاژهای فلزی ، پلاستیک، چرم، و… تولید و ساخته می‌شوند.

با توجه به اینکه غالبا ساخت بج سینه (بج لباس) از جنس آلیاژ هایی از فلز تهیه می شوند لذا براساس نوع متریالی که استفاده می کنند به انواع مختلفی تقسیم می شوند نظیر: بج برنجی، بج استیل ، بج آلومینیومی و ... .

مراحل ساخت به این ترتیب می‌باشد که ابتدا لوگو و برند شرکت ها / موسسات/ مجموعه ها و ... در شکل های متفاوت طراحی می شوند. سپس براساس نظر مشتری آلیاژ فلزی مربوطه انتخاب شده و نسبت به برش کاری اقدام می گردد.

 (در صورتیکه براساس نظرمشتری استفاده از آلیاژ برنج و سرب باشد بج لباس پس از انجام مرحله ریخته‌گری ویا اسید کاری،  وارد مرحله آبکاری شده و براساس درخواست ، نسبت به آبکاری طلایی/ نقره ای/ مسی و.... اقدام می گردد).

قیمت

قیمت  بج لباسبه عوامل مختلفی نظیر طراحی ، نوع جنس ، نوع سفارش، تعداد مورد درخواست و... وابسته می باشد. این  قطعه تبلیغاتی کوچک و زیبا از مواد و متریال مختلفی تهیه و ساخته می شود ، که در تعیین قیمت نهایی آن نقش عمده‌ای را ایفا می نماید.  علاوه بر این روش تولید (ریخته‌گری ، اسیدکاری، لیزری و...) نیز به صورت مشخص در تعیین قیمت هر بج لباسی تاثیر به سزایی خواهند داشت.

 

غلامرضا اکبری بازدید : 45 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

بج‌سینه چیست؟ برای اغلب مردم جامعه بج‌سینه  کلمه ناآشنایی است. اما با کمی دقت متوجه می شوند که آن یک شئ و نشانی(غالبا” فلزی)  تبلیغاتی است، که به عنوان یک نماد از یک سازمان می‌باشد. بج‌سینه با عناوین دیگری نظیر سنجاق سینه، گل سینه، پلاک سینه نیز شناخته می شود.

بر اساس اطلاعات موجود، اولین بار از بج‌سینه در زمان بازگشایی نخستین مراسم ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا در سال ۱۷۸۹ میلادی به کار برده‌شده است. آن‌هنگام بود که طرفداران جورج واشنگتن برای نخستین بار با نصب بج هایی با شعار یکسان بر روی لبه‌ی کت خود طرفداریشان رااز ایشان اعلام کردند.
در مورد بج سینه بیشتر بدانیم :

در دنیای امروز بج‌سینه را به عنوان کوچکترین ، ظریفترین و پرمصرفترین ابزار تبلیغاتی می‌شناسند. به طور معمول موسسات،  سازمان‌ها وشرکت ها، به منظور یکسان سازی معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. علاوه برآن، نشان سینه را درمراسم‌ها و گردهمایی‌ها برروی سینه کارمندان یا شرکت کنندگان نصب می‌نمایند. این بج ها جنبه تبلیغاتی و معرفی برندی خاص را نیز خواهد داشت.

با توجه به اینکه اندازه و سایز آنها ،کوچک می باشد، لذا امکان نگه داری از این نشانه‌ها به راحتی برای ا فرا د  و کارکنان امکان‌پذیر خواهند بود.

طراحی، ساخت و تولید

طراحی، ساخت و تولید بج‌سینه‌‌‌ ‌  نیازمند دقت و ظرافت خاصی می باشد که به کمک  هنر، مهارت و تکنولوژی، ظهور و بروز پیدا می کند. نشان‌های سینه معمولا” از آلیاژهای فلزی  تولید و ساخته می‌شوند.

با توجه به اینکه غالبا بج‌سینه از جنس آلیاژ هایی از فلز تهیه می شوند لذا براساس نوع متریالی که استفاده می‌کنند به انواع مختلفی نظیر: بج برنجی، بج استیل ، بج آلومینیومی و … تقسیم می‌شوند.

برای ساخت بج‌سینه ابتدا لوگو و نشان شرکت ها ،موسسات، مجموعه ها و … در شکل های متفاوت طراحی می‌شوند . سپس براساس نظر مشتری آلیاژ فلزی مربوطه انتخاب شده و نسبت به برش کاری اقدام می گردد. در مرحله بعد در صورتیکه بر اساس نظر مشتری از آلیاژ برنج استفاده شود، بج وارد مرحله آبکاری شده و براساس درخواست مشتری، نسبت به آبکاری طلایی، نقره ای، مسی و…. اقدام می گردد.

سفارش و  قیمت

قیمت بج‌سینه ‌ به عوامل مختلفی نظیر طراحی ، نوع جنس ، نوع سفارش و… وابسته می باشد. این  قطعه تبلیغاتی کوچک و زیبا از مواد و متریال مختلفی تهیه و تولید می شود ، که در تعیین قیمت نهایی آن نقش عمده‌ای را ایفا می نماید. علاوه بر این ، شکل و طراحی هم  به صورت مشخص در تعیین قیمت هر بج تاثیر به سزایی دارد.

غلامرضا اکبری بازدید : 82 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

بج سینه مولتی استایل و پلکسی

برخلاف تصور مشتریان و برخی از همکاران،بج سینه مولتی استایل و پلکسی با هم تفاوت دارند. گاه می‌بینیم که نام این دو بج را به جای هم استفاده می‌کنند. در صورتی که واقعیت چیز دیگری است.

بج سینه مولتی استایل حالتی شبه فلز دارد و اغلب به رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای ساخته می‌شوند. به طوری که وقتی به ظاهر آن‌ها نگاه می‌اندازید گویا بج فلزی می‌بینید. ولی وقتی آن را در دست خور می‌گیرید و از نزدیک به آن نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد که فلز نیست.

بج پلکسی که در واقع از نوعی پلاستیک ساخته می‌شود کاملا از نظر ظاهر با مولتی استایل تفاوت دارد. این پلاستیک همان پلکسی گلاس(گلس) نام دارد که از آن برای ساخت تندیس، پلاک وغیره استفاده می‌شود. هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. به دلیل شباهت در نوع ساخت و تا حدودی جنس آن‌ها، تصمیم گرفتیم تا در غالب یک بلاگ هر دو را بررسی نماییم.

اینکه بج سینه از چه جنسی باشد در کاربرد کلی آن تفاوتی ایجاد نمی‌کند، زیرا همه آن‌ها ابزاری تبلیغاتی هستند که وظیفه برندسازی خود را به خوبی انجام می‌دهند. تفاوت انواع نشان سینه به دلیل ماهیت کسب‌ و کار شرکت‌ها، نام یا لوگوی آن‌ها و اهداف آن‌هاست.

هرچند که انواع گوناگونی بج وجود دارد اما بج مولتی و یا بج پلاستیکی را می‌توان به صورت تلفیقی هم تولید نمود. در قسمت ساخت بج سینه (مولتی و پلکسی ) درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

ساخت

نکاتی که دراین قسمت یعنی ساخت بج سینه پلکسی و مولتی استایل گفته می‌شود بین هر دو بج سینه مشترک می‌باشد. هر جا تفاوتی بین آن‌ها وجود داشت حتما به صورت جداگانه خواهیم گفت. بنابراین منظور از بج سینه در این قسمت هر دو نوع بج می‌باشد.

ساخت بج پلکسی و مولتی برخلاف بج فلزی با لیزر صورت می‌گیرد. در این روش از لیزر برای حکاکی و ایجاد طرح روی بج استفاده می‌شود. مناطقی که با لیزر سوزانده می‌شود به رنگ تیره درآمده و مشکی می‌باشند. در ساخت این بج‌ مولتی استایل دارای محدودیت رنگی هستیم. غالبا نشان مولتی استایل را به رنگ نقره‌ای یا طلایی سفارش داده می‌شود. این بج می‌تواند به صورت تلفیقی ساخته شود. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید قسمتی از بج از مولتی استایل بوده و نواری فلزی دور آن قرار می‌گیرد.

بج پلکسی نیز از ورقه‌های مختلف ساخته می‌شود. هر ورقه دارای یک رنگ است. بنابراین برای ایجاد طرح لوگو هر قسمت از طرح که دارای رنگ است به صورت جداگانه برش داده و سپس در مرحله آخر همه تکه‌ها به هم متصل خواهند شد. هرچه تعداد رنگ بیشتر باشد باید از ورقه‌های بیشتری استفاده نمود. به همین دلیل ساخت آن کمی طول می‌کشد. این بج به سازمان‌هایی که دارای لوگوی ساده و با رنگ‌های کمی هستند، توصیه می‌شود.

هر دو بج به صورتی سوزنی یا مگنتی قابلیت نصب دارند. بسته به سفارش مشتری بج از طریق سنجاق یا آهنربا روی لباس قرار می‌گیرد. ضخامت بج نیست بسته به خواست مشتری می‌تواند باریک یا ضخیم باشد.

ساخت بج در اندازه‌های گوناگون نیز قابل اجرا می‌باشد. معمولا از این بج به عنوان اتیکت سینه ( اتیکت پلکسی ) استفاده می‌شود. نام، لوگو و یا هر دوی آن‌ها با استفاده از لیزر و با دقت بالایی حک می‌شود. از مزیت این بج می‌توان به دقت بالا و انعطاف‌پذیری لیزر نسبت به چاپ طرح مورد نظر اشاره نمود. همچنین هر دوی این بج‌ها خاصیت ضدآب دارند و مقاومت خوبی دارند. همچنین نسبت به بج فلزی وزن کمتری داشته و سبک‌تر هستند.

قیمت

قیمت بج پلکسی و مولتی استایل تابع تیراژ، زمان تحویل، تنوع رنگ و متریال ( ماده) آن است. همانند محصولات دیگر نظیر اتیکت سینه، مدال، مارک و لیبل، با افزایش تعداد سفارش شاهد کاهش قیمت هر واحد بج سینه هستیم. اگر مشتری سفارش را زودتر از موعد بخواهد( بج فوری )،  باید کار او خارج ازنوبت رسیدگی شود. در نتیجه این کار هزینه‌هایی را به تولید تحمیل می‌نماید. از جمله اینکه باید به آن سفارش به صورت جداگانه رسیدگی شود. به این هزینه که باعث افزایش قیمت بج می‌شود هزینه فورس می‌گویند.

عامل بعدی تنوع رنگ بود که در قسمت ساخت توضیح دادیم. از آنجایی که در ساخت بج پلکسی از ورقه‌های رنگی جداگانه استفاده می‌شود، با افزایش رنگ، ورقه‌های بیشتری مصرف می‌شود. در نتیجه افزایش قیمت امری طبیعی است. اینکه بج سینه از پلکسی باشد یا مولتی استایل(ABS) یا تلفیقی، و یا تلفیقی با سایر انواع بجبج فلزی) در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. بنابراین برای استعلام قیمت بج سینه با نشانه ساز تماس بگیرید.

 

بج سینه مولتی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 8,432
  • بازدید کلی : 27,022